Lorusquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:15 schreef Manono het volgende:
mannen met goeie armen en stoere horloges![]()
mijn ex met een geil horloge.. ziet iemand dat, is dit een rolex of een breitling? (vraag het hem expres niet)
[afbeelding]
Is dat Benjamin Boyce?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:15 schreef Manono het volgende:
mannen met goeie armen en stoere horloges![]()
mijn ex met een geil horloge.. ziet iemand dat, is dit een rolex of een breitling? (vraag het hem expres niet)
[afbeelding]
http://images.google.nl/images?lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=Benjamin%20Boyce&sa=N&tab=wiquote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 14:05 schreef Minnie_ het volgende:
[..]
Nee, niet helemaal. Met een rechthoekige wijzerplaat.
Oh, daar had ik niet eens naar gekeken, joh..quote:Op zondag 19 maart 2006 14:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=Benjamin%20Boyce&sa=N&tab=wi
![]()
![]()
![]()
![]()
hmja kennen elkaar al vanaf onze jeugd hoor jaren wat gehad, ging er alleen niet van uit dat in dit topic bakvisjes m/v rondhingen die 'm zouden herkennenquote:Op zondag 19 maart 2006 14:49 schreef Minnie_ het volgende:
Oh, daar had ik niet eens naar gekeken, joh..
Hij zat vroeger in Caught in the Act (met o.a. Bastiaan Ragas).
Bakvisje van vroeger dan. Ben nou oud en "wijs".quote:Op zondag 19 maart 2006 22:35 schreef Manono het volgende:
[..]
hmja kennen elkaar al vanaf onze jeugd hoor jaren wat gehad, ging er alleen niet van uit dat in dit topic bakvisjes m/v rondhingen die 'm zouden herkennen![]()
en weer on topic: dat guess horloge hierboven ziet er goed uit! maar nogmaals, voor een flink horloge moet je wel een btje arm hebben. vind ik dan. anders is een kleine swatch ook best leuk.
anything but a fake rolex!
Heb je een foto ervan, welk merk is het eigenlijkquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:03 schreef NoXxa het volgende:
How eens mijn horloge is er maar 1 van in de Benelux. En dat exemplaar komt donderdag bij de Juwelier
. Hardly can't wait.
Als je dit 80tiger jaren noemt dan snap je het ook niet helemaal.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:15 schreef Lassekjus het volgende:
[..]
Jeetje, dat ik ooit nog eens zo'n lelijke horloge tegen mag komen..
Model 80tige jaren..
Op Squiggly.com hebben ze, ook wel in de Swatch stores.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:33 schreef Tique3 het volgende:
Die ziet er ook leuk uit inderdaad, waar heb je die gevonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |