quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:30 schreef Vince22 het volgende:
Elysee is duitse degelijkheid uit Dusseldorf.
ja gozer je kan mij veel vertellen... en ik snap ook dat jou horloges (als horloge freak) veel beter zijn dan die van hem... maar een horloge van 250 euro wat binnen een jaar kapot gaat?quote:Op maandag 13 maart 2006 17:33 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En Casio komt uit Zwitserland
Weet niet hoe lang je garantie hebt, maar je zal hem nodig hebben.
De meeste van dat soort horloge houden het geen jaar uit, zonder dat er wat afbreekt of kapot gaat.
tjonge jonge, laat iemand toch blij zijn met zijn/haar horloge.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:33 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En Casio komt uit Zwitserland
Weet niet hoe lang je garantie hebt, maar je zal hem nodig hebben.
De meeste van dat soort horloge houden het geen jaar uit, zonder dat er wat afbreekt of kapot gaat.
in je pulsar zit wel geen automatisch uurwerkquote:Op maandag 13 maart 2006 19:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja gozer je kan mij veel vertellen... en ik snap ook dat jou horloges (als horloge freak) veel beter zijn dan die van hem... maar een horloge van 250 euro wat binnen een jaar kapot gaat?
daar geloof ik niet zo in..heb mijn pulsar die ook ong. zo duur was nu 2 jaar en die is ook nog niet kapot
Het ging mij meer om het feit dat hij het kwaliteit uit Dusseldorf noemt.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:11 schreef mx_player het volgende:
[..]
tjonge jonge, laat iemand toch blij zijn met zijn/haar horloge.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:40 schreef Vince22 het volgende:
Nou das lekker dan... ik heb nooit gezegd dat ik er verstand van had en de verkoopster vertelde me van de kwaliteit. Dit was bij een vooraanstaande juwelier en ik mag er toch van uitgaan dat die geen prut verkopen. Dus als een verkoper van zo'n zaak mij verteld dat het kwaliteit is, dan geloof ik dat. Is het niet zo dan kom ik daar zelf wel achter
Het enige wat ik het belangrijkst vind is dat ik het horloge mooi vind en dat ik er onwijs gek mee ben.. Graag wil ik ook bij deze de hele "kwaliteitdiscussie" bij deze beeindigen.
idd een le locle bijvoorbeeld. dat is wel een aanradertjequote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:09 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Het ging mij meer om het feit dat hij het kwaliteit uit Dusseldorf noemt.
Die Elyssee modellen vind je op Ebay voor onder de 150 euro. En een Pulsar is net wat beter gebouwd dan zo'n ding.
Daarbij is de kwaliteit van het uurwerk gewoon weg slecht. Ze worden in China ergens in elkaar gezet voor een paar euro. Had dan een mooie Tissot gekocht, was je net zo duur uitgeweest.
Bijvoorbeeld of de PRS516.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:54 schreef mx_player het volgende:
[..]
idd een le locle bijvoorbeeld. dat is wel een aanradertje
Als je voor strak en sober gaat: Ik heb een Jacob Jensen. Gewoon met batterij. Alleen schijnt niemand die horloges mooi te vinden behalve ikquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:49 schreef Aarde het volgende:
Hoi. Ik ben op zoek naar een 'automatic' horloge (zo'n ding dat zichzelf opwindt), of een gewoon opwindhorloge (als die nog bestaan).
Eisenpakket: strak, sober uiterlijk (eerste horloge van dit topic vind ik redelijk voldoen). Prijsrange: 500, minder mag ook.
Bij welk merk vind ik zoiets?
Die vind ik echt vet.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[afbeelding]
deze heb ik dus besteld
WOWquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:08 schreef Jackal_Omega het volgende:
Deze is weer wat groter (40mm)
[afbeelding]
Je kan er toch schakels uit laten halen bij een juwelier/horlogemaker? Erg mooi casual horlogequote:Op donderdag 16 maart 2006 16:59 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Die vind ik echt vet.Ik durf alleen niks online te bestellen omdat ik bang ben dat die niet staat om mn kleine pols. Of heb je er ervaring mee dat dat wel goed zit?
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:16 schreef Thundertje het volgende:
[..]
Je kan er toch schakels uit laten halen bij een juwelier/horlogemaker? Erg mooi casual horloge
Juist. Daar ben ik bang voor.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:20 schreef Jackal_Omega het volgende:
Ik denk dat ie bedoelt dat de kast groter is dan zn pols.
Ga je met schakeltjes niet redden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |