abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35089549
Normaal ben ik nogal nuchter en denk ik dat het een stofje is maar deze ziet er wel erg apart uit.
Ik hed de kindjes eraf gehaald aangezien deze foto niet van mij is.

"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 14 februari 2006 @ 21:20:13 #2
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_35089822
sodeju das wel een high resolution picture he..eindelijk

nee dit is duidelijk een orb..maar het lijkt me ook geen stofdeeltje..je bent toevallig niet creatief met computers?
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_35090039
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 21:20 schreef displission het volgende:

nee dit is duidelijk een orb..maar het lijkt me ook geen stofdeeltje..je bent toevallig niet creatief met computers?
Ik wel maar degene van wie de foto is niet.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 14 februari 2006 @ 21:27:31 #4
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_35090087
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 21:20 schreef displission het volgende:

De naieviteit die deze post uitstraalt!

Maar even serieus, wat is een orb?
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  dinsdag 14 februari 2006 @ 21:28:20 #5
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_35090121
een SuperAmoebe!

(spel ik het nou goed?)
pi_35090136
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 21:13 schreef snakelady het volgende:
Normaal ben ik nogal nuchter en denk ik dat het een stofje is maar deze ziet er wel erg apart uit.
Ik hed de kindjes eraf gehaald aangezien deze foto niet van mij is.

[afbeelding]
Ik was hier!
  dinsdag 14 februari 2006 @ 21:29:48 #7
91333 displission
pi_35090179
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 21:27 schreef Molluck het volgende:

[..]

De naieviteit die deze post uitstraalt!

Maar even serieus, wat is een orb?
een ondifiend rotating ball

nee ff serieus..ze zeggen dat het geesten zijn..de goede orbs dan he..zo'n duidelijke als op deze foto.
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_35090281
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 21:29 schreef displission het volgende:

[..]

een ondifiend rotating ball

nee ff serieus..ze zeggen dat het geesten zijn..de goede orbs dan he..zo'n duidelijke als op deze foto.
ondifiend?

Maar goed, je hebt ook de kinderen er al uit geshopt, wie weet wat je nog meer hebt gedaan.
pi_35090561
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 21:28 schreef Stofje het volgende:

[..]

Ik was hier!
hahaha, sorry.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 21:40:59 #10
91333 displission
pi_35090657
daarom is het ook unidentified..nee, misschien weet iemand anders waar de afkorting orb voor staat.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 21:41:37 #11
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_35090687
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 21:32 schreef Guilin het volgende:

[..]

ondifiend?

Maar goed, je hebt ook de kinderen er al uit geshopt, wie weet wat je nog meer hebt gedaan.
De foto is niet van mij, ik plaats het origineel niet aangezien ik niet zomaar de kinderen van iemand anders op een groot forum al Fok! plaats.

Ik weet ook niet of het echt of nep is alleen degene die de foto heeft gemaakt heeft nooit laten blijken dat ze handig is met bewerkingsprogramma's.

Ik ben er handig mee en maar niet zo handig, dit zou ik niet zo mooi en netjes uit kunnen snijden.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 21:44:08 #12
91333 displission
pi_35090784
ik zou ook graag de foto zonder kinderen in groot formaat willen zien..dan kan ik de achtergrond achter die bal goed inspecteren en wat ernaast zit..of heb je hem klein opgeslagen?
pi_35090817
De twee ballen (de grote op de voorgrond en de kleine op de achtergrond) hebben een zelfde patroon. Ik moest gelijk denken aan een rechtopstaande onderzetter met een zilveren fotoshop filtertje erover.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  dinsdag 14 februari 2006 @ 21:45:13 #14
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_35090827
ik heb hem klein opgeslagen, maar kan vragen of ze de originele versie heeft.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 21:45:49 #15
91333 displission
pi_35090850
graag..dan zie ik het geheel en kan ik wat meer in en uitzoemen op de pic
  dinsdag 14 februari 2006 @ 21:46:53 #16
91333 displission
pi_35090892
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 21:45 schreef snakelady het volgende:
ik heb hem klein opgeslagen, maar kan vragen of ze de originele versie heeft.
moet je nooit doen he, klein opslaan met deze foto's dit vraagt om meer inspectie..dan heb je echt het origineel nodig..
  dinsdag 14 februari 2006 @ 21:51:49 #17
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_35091097
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 21:46 schreef displission het volgende:

[..]

moet je nooit doen he, klein opslaan met deze foto's dit vraagt om meer inspectie..dan heb je echt het origineel nodig..
Ze heeft hem in het klein op dat forum gezet dus kan hem slechts dan groot opslaan.

Maar ik heb al om het origineel gevraagd.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 21:53:01 #18
91333 displission
pi_35091140
ok ik wacht met spanning af, want dit is toch echt een huge ORB
pi_35091942
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 21:40 schreef displission het volgende:
daarom is het ook unidentified..nee, misschien weet iemand anders waar de afkorting orb voor staat.
volgens mij is 'orb' geen afkorting
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35091976
Ik gok op huisstofmijt
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 22:15:46 #21
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35092019
het was stofje en nee niet de mod
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_35092044
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik gok op huisstofmijt
Hebben ze nu dan al zulke geavanceerde technologie dat er nu ook al microscopische fotocamera's zijn?
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35092078
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:16 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Hebben ze nu dan al zulke geavanceerde technologie dat er nu ook al microscopische fotocamera's zijn?
Ja gewoon stof is uit
Waar is die knuppel met dat vorige stof topic
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_35092114
Hoi Snakelady,

Helaas, jammer, jammer, maar dit is werkelijk een hele echte outher space, stofdeel, welke jij digitaal gevangen hebt!

Doe de test!

Men neme 1x stofdoek, 1x digitale camera met flits, een ietwat schemerige ruimte, wapper met de stofdoek en maak een foto, en aanschou vervolgens het wonder, een hele foto vol met lichtgevende roterende, in beweging zijnde, stofdelen!

En TS, dat wil niet zeggen dat zogenaamde orbs niet bestaan, alleen ik kan vanuit pure ervaring zeggen, dat 99% van de "orbs" welke 'gevangen' worden mbv de digitale camera, stofdelen zijn.
En ik verzin het niet, maar er zijn hele mythen gecreert rondom deze stofdelen.
Wanneer het om echte orbs zou gaan, zou je ze voor die zelfde 99% met het blote oog kunnen zien.
Ik ben jarenlang betrokken geweest met onderzoek naar orbs, maar geloof mij echt, dit is geen echte lichtbol, maar een echte lichtgevende stofbol.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 22:22:17 #25
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35092291
agreed @ YG. ik geloof ook wel dat orbs bestaan alleen 99% is gewoon stof of vocht wat weerkaats
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')