Ik wel maar degene van wie de foto is niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:20 schreef displission het volgende:
sodeju das wel een high resolution picture he..eindelijk
nee dit is duidelijk een orb..maar het lijkt me ook geen stofdeeltje..je bent toevallig niet creatief met computers?
De naieviteit die deze post uitstraalt!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:20 schreef displission het volgende:
sodeju das wel een high resolution picture he..eindelijk
nee dit is duidelijk een orb..maar het lijkt me ook geen stofdeeltje..je bent toevallig niet creatief met computers?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:13 schreef snakelady het volgende:
Normaal ben ik nogal nuchter en denk ik dat het een stofje is maar deze ziet er wel erg apart uit.
Ik hed de kindjes eraf gehaald aangezien deze foto niet van mij is.
[afbeelding]
een ondifiend rotating ballquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:27 schreef Molluck het volgende:
[..]
De naieviteit die deze post uitstraalt!![]()
Maar even serieus, wat is een orb?
ondifiend?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:29 schreef displission het volgende:
[..]
een ondifiend rotating ball
nee ff serieus..ze zeggen dat het geesten zijn..de goede orbs dan he..zo'n duidelijke als op deze foto.
hahaha, sorry.quote:
De foto is niet van mij, ik plaats het origineel niet aangezien ik niet zomaar de kinderen van iemand anders op een groot forum al Fok! plaats.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:32 schreef Guilin het volgende:
[..]
ondifiend?
Maar goed, je hebt ook de kinderen er al uit geshopt, wie weet wat je nog meer hebt gedaan.
moet je nooit doen he, klein opslaan met deze foto's dit vraagt om meer inspectie..dan heb je echt het origineel nodig..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:45 schreef snakelady het volgende:
ik heb hem klein opgeslagen, maar kan vragen of ze de originele versie heeft.
Ze heeft hem in het klein op dat forum gezet dus kan hem slechts dan groot opslaan.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:46 schreef displission het volgende:
[..]
moet je nooit doen he, klein opslaan met deze foto's dit vraagt om meer inspectie..dan heb je echt het origineel nodig..
volgens mij is 'orb' geen afkortingquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:40 schreef displission het volgende:
daarom is het ook unidentified..nee, misschien weet iemand anders waar de afkorting orb voor staat.
Hebben ze nu dan al zulke geavanceerde technologie dat er nu ook al microscopische fotocamera's zijn?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik gok op huisstofmijt
Ja gewoon stof is uitquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:16 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Hebben ze nu dan al zulke geavanceerde technologie dat er nu ook al microscopische fotocamera's zijn?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |