Ik wel maar degene van wie de foto is niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:20 schreef displission het volgende:
sodeju das wel een high resolution picture he..eindelijk
nee dit is duidelijk een orb..maar het lijkt me ook geen stofdeeltje..je bent toevallig niet creatief met computers?
De naieviteit die deze post uitstraalt!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:20 schreef displission het volgende:
nee dit is duidelijk een orb..maar het lijkt me ook geen stofdeeltje..je bent toevallig niet creatief met computers?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:13 schreef snakelady het volgende:
Normaal ben ik nogal nuchter en denk ik dat het een stofje is maar deze ziet er wel erg apart uit.
Ik hed de kindjes eraf gehaald aangezien deze foto niet van mij is.
[afbeelding]
een ondifiend rotating ballquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:27 schreef Molluck het volgende:
[..]
De naieviteit die deze post uitstraalt!![]()
Maar even serieus, wat is een orb?
ondifiend?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:29 schreef displission het volgende:
[..]
een ondifiend rotating ball
nee ff serieus..ze zeggen dat het geesten zijn..de goede orbs dan he..zo'n duidelijke als op deze foto.
hahaha, sorry.quote:
De foto is niet van mij, ik plaats het origineel niet aangezien ik niet zomaar de kinderen van iemand anders op een groot forum al Fok! plaats.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:32 schreef Guilin het volgende:
[..]
ondifiend?
Maar goed, je hebt ook de kinderen er al uit geshopt, wie weet wat je nog meer hebt gedaan.
moet je nooit doen he, klein opslaan met deze foto's dit vraagt om meer inspectie..dan heb je echt het origineel nodig..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:45 schreef snakelady het volgende:
ik heb hem klein opgeslagen, maar kan vragen of ze de originele versie heeft.
Ze heeft hem in het klein op dat forum gezet dus kan hem slechts dan groot opslaan.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:46 schreef displission het volgende:
[..]
moet je nooit doen he, klein opslaan met deze foto's dit vraagt om meer inspectie..dan heb je echt het origineel nodig..
volgens mij is 'orb' geen afkortingquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:40 schreef displission het volgende:
daarom is het ook unidentified..nee, misschien weet iemand anders waar de afkorting orb voor staat.
Hebben ze nu dan al zulke geavanceerde technologie dat er nu ook al microscopische fotocamera's zijn?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik gok op huisstofmijt
Ja gewoon stof is uitquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:16 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Hebben ze nu dan al zulke geavanceerde technologie dat er nu ook al microscopische fotocamera's zijn?![]()
die maak je niet na met een pc fotobewerkingquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:20 schreef displission het volgende:
Robert!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:17 schreef YourGuardian het volgende:
Hoi Snakelady,![]()
Helaas, jammer, jammer, maar dit is werkelijk een hele echte outher space, stofdeel, welke jij digitaal gevangen hebt!
Doe de test!
Men neme 1x stofdoek, 1x digitale camera met flits, een ietwat schemerige ruimte, wapper met de stofdoek en maak een foto, en aanschou vervolgens het wonder, een hele foto vol met lichtgevende roterende, in beweging zijnde, stofdelen!
En TS, dat wil niet zeggen dat zogenaamde orbs niet bestaan, alleen ik kan vanuit pure ervaring zeggen, dat 99% van de "orbs" welke 'gevangen' worden mbv de digitale camera, stofdelen zijn.
En ik verzin het niet, maar er zijn hele mythen gecreert rondom deze stofdelen.
Wanneer het om echte orbs zou gaan, zou je ze voor die zelfde 99% met het blote oog kunnen zien.
Ik ben jarenlang betrokken geweest met onderzoek naar orbs, maar geloof mij echt, dit is geen echte lichtbol, maar een echte lichtgevende stofbol.![]()
vind ik geen mooi plaatje hoor (alsof ik het zelf zo goed kan, ik zie het al voor mequote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:31 schreef zhe-devilll het volgende:
Weten jullie trouwens waar orbsen veel op lijken?
Op eicellen zoek maar eens via google op plaatjes echt amazingggggggg
[afbeelding]
Tja, Ik weet dat er vele lichtbollen gefilmd zijn, zeker in de buurt van graancirkels, deze cirkels liggen heel vaak ook nog eens in de buurt van hoogspanningsmasten. Door de onderzoeken die ik heb gedaan vermoeden we dat lichtbollen een een of andere ionen concentraat is van edelgassen welke zichzelf instandhouden, middels fusie en splitsing, zoals ze ongeveer denken dat een bolbliksem werkt.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:32 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Robert!![]()
![]()
Wat vind jij er dan van als mensen een lichtbol op een film vastleggen?
Zoals:
http://www.theghosthunter.nl/maarten.htm
Bedankt alvast Robertquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:04 schreef YourGuardian het volgende:
[..]
Tja, Ik weet dat er vele lichtbollen gefilmd zijn, zeker in de buurt van graancirkels, deze cirkels liggen heel vaak ook nog eens in de buurt van hoogspanningsmasten. Door de onderzoeken die ik heb gedaan vermoeden we dat lichtbollen een een of andere ionen concentraat is van edelgassen welke zichzelf instandhouden, middels fusie en splitsing, zoals ze ongeveer denken dat een bolbliksem werkt.
Ik ben veel betrokken geweest bij onderzoek naar de eigenschappen van pyramide vormen en weet dat deze vorm een energieconcentraat kan bewerkstelligen, welke (zichtbare) lichtflitsen kan veroorzaken.
Persoonlijk denk ik niet dat we in dat filmpje te maken hebben met een lichtbol, temeer omdat bij echte lichtbollen eigenschappen hangen welke ik niet terug zie in dat filmpje,
Echte lichtbollen pulseren en maken geluid, het geluid zou op zijn minst ook opgenomen moeten zijn, al is het maar minimaal.
En voor nu.......ga ik slapen. morgen zal ik jou stukje digitaliseren A-barb.
![]()
welterusten!
Bedoel je dat steeds dezelfde beweging wordt herhaald in de filmpjes? Wellicht hebben ze dat expres gedaan, zodat je het een paar keer achter elkaar kunt zienquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:11 schreef Mdk het volgende:
Die theghosthunter zijn wel erg nep hoor, die bewegen in elk filmpje zo'n beetje precies hetzelfde, en ook nog eens elke keer hetzelfde stukje ipv. dat ze vrij bewegen.
Doet mij denken aan een ronddraaiend lampje (vuurtorenachtig idee), dan ziet dat er precies hetzelfde uit.
Bovendien knutselt die gozer sowieso met videobewerkingsprogramma's, dus daar heb ik weinig vertrouwen in.
Die op de foto in dit topic is best mooi, maar als je een klein dingetje heel erg uitvergroot, dan probeert photoshop/paintshop pro deze automatisch duidelijker te maken, en dan krijg je zo'n effect als op deze foto. Stukje stof dus.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:40 schreef zhe-devilll het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
mooi he
Lieverd.... de orb linksonder ís toch dezelfde orb als die op de "poef"?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:44 schreef nokwanda het volgende:
De twee ballen (de grote op de voorgrond en de kleine op de achtergrond) hebben een zelfde patroon. Ik moest gelijk denken aan een rechtopstaande onderzetter met een zilveren fotoshop filtertje erover.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:00 schreef Mirage het volgende:
[..]
Lieverd.... de orb linksonder ís toch dezelfde orb als die op de "poef"?
Het is geknipt, iets vergroot en geplakt ter verduidelijking.......![]()
het is er dus één niet twee.
[..]
[..]
quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:13 schreef Ticker het volgende:
Is het niet toevallig.. 2 kinderen op een bankje. En precies voor hun 1 super duidelijke bol. Kijk die foto hierboven.. is duidelijk stof. Daar zijn we zo over uit. Maar wat je hier ziet, in de vergroting, lijkt als het ware gewoon een bol van energie.
En mensen kom niet weer met die onzin dat er geen orbs bestaan, want anders moet ik weer de foto's posten, van schuilend stof!
Wat voor energie? Als het zich zo manifesteert als lichtgevende bol zou je ze ook met het blote oog moeten waarnemen. Ik zie die dingen zelden tot nooit rondvliegen.quote:Maar wat je hier ziet, in de vergroting, lijkt als het ware gewoon een bol van energie.
kijk dat is wel wazig... als ze de andere kant op bewogen zou ik zeggen dat het regen was... maar regen valt niet omhoogquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:38 schreef Analyzing_Barb het volgende:
in deze 'orbs' lijkt werkelijk beweging te zitten.....
[afbeelding]
Precies. Nog andere mensen met verklaringen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kijk dat is wel wazig... als ze de andere kant op bewogen zou ik zeggen dat het regen was... maar regen valt niet omhoog
Nee, maar opspattende water of modderdeeltjes wel.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kijk dat is wel wazig... als ze de andere kant op bewogen zou ik zeggen dat het regen was... maar regen valt niet omhoog
De 'omgekeerde' bewegingsvervaging ontstaat door de flits. Een flits is een felle uitbarsting val licht die langzaam 'wegsterft' ten opzichte van de heftigheid waarmee ze uitbarst.quote:kijk dat is wel wazig... als ze de andere kant op bewogen zou ik zeggen dat het regen was... maar regen valt niet omhoog
Ok...;)quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:52 schreef Prst_ het volgende:
[..]
De 'omgekeerde' bewegingsvervaging ontstaat door de flits. Een flits is een felle uitbarsting val licht die langzaam 'wegsterft' ten opzichte van de heftigheid waarmee ze uitbarst.
Wat je ziet is een druppel die fel wordt belicht door de flits en de rest van de beweging wordt binnen dezelfde sluitertijd op de gevoelige plaat vastgelegd door het 'wegstervende' licht. Dit vormt dan een steeds vager wordende staart. De richting waarin de staart vager wordt is dus de richting waarin de druppel viel.
Precies! Maar Robert, kan jij niet ergens foto's vandaan halen, waar werkelijk orbs op te zien zijn?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:00 schreef YourGuardian het volgende:
De foto van die zogenaamde 'bewegende' intelligente stofbollen zijn het paradepaardje van de moderator van DLO.
Het hutje welke je ziet is een zogenmaamde zweethut, die gebruikt word voor zweethutceremonieen.
Iets naast het hutje staat de zogenaamde vuurman een fikkie te stoken die belast is met het roodgloeiend maken van de stenen die nodig zijn voor in de zweethut.
De hete stenen worden in de hut gelegd om er vervolgens een flinke dosis water over heen te gooien!
Die vuurman staat te porren in het vuurtje en stukjes as e.d. worden door de wind meegenomen de lucht in.
De mensen In en rondom de zweethut zijn in een uiterst spirituele staat en bij het minste of geringste geluidje springen ze op en denken een kabouter te horen lopen, dan maakt iemand een foto en jawel!!!! hoera!!! zie je wel! de entiteiten die ons begelijden zijn in groten getalen hier naar toe gekomen om ons te helpen met onze spirituele groei, om er vervolgens, als een speer weer vandoor te gaan??
De beste moderator bedoelt het allemaal goed, hij is immers fotograaf, maar geloofd ondanks al zijn kennis van fotografie, graag in een illusie.
Die lichtbollen staan altijd op een plat vlak, op de voorgrond, zonder enige diepte op foto's afgebeeld. Natuurlijk bestaan er foto's waarop de stofdeeltjes achter elkaar staan afgebeeld, maar dit versta ik niet onder 'diepte' ik bedoel, meer dan 30cm, of een meter.
Ik heb de beste man eens voorgelegd: Ed, hoe zou het toch komen dat op al die foto's die jij maakt van 'intelligente' lichtbollen er nooit eens eentje net half achter een bomtak verscholen zit?
Hij had er even geen antwoord op.....
Sindsdien is ie op zoek gegaan naar foto's van lichtbollen half achter een tak verscholen, hij zou en moest de illusie in stand houden, er staan er inmiddels een paar op zijn site, maar wanneer je goed kijkt is het wederom weer de illusie die lijkt alsof de bol achter een tak verscholen zit.....
En nogmaals, dit wil niet zeggen dat het fenomeen lichtbol niet bestaat, maar echte lichtbollen bezitten andere zeer karakteristieke eigenschappen die de lichtbollen op 99% van alle lichtbol foto's missen!
Ik vind, je kunt best spiritueel zijn, in geesten geloven of in Aliens, dat doe ik ook, maar blijf alsjeblieft wel met beide voetjes op de aarde en behoud een gezonde dosis skepsis,
Groet![]()
YG
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |