Aan de andere kant moet je dan eerst langs de sticky's, vervolgens langs de centrale topics en dan kom je pas bij de gewone topics. In bijvoorbeeld GC moet je je dan de vinkentering scrollen voor je een zinnig topic tegenkomt.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:20 schreef Geqxon het volgende:
Wel jammer dat ze onderaan bij de slotjes staan. Moet ik weer scrollen enzo.
Zelfs had ik ze liever boven. Onderop klinkt zo... raar
Nu moet je eerst langs de sticky's, daarna langs een paar actieve topics, daarna langs een shitload aan inactieve topics, en dan pas de reeksenquote:Op maandag 6 maart 2006 12:27 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Aan de andere kant moet je dan eerst langs de sticky's, vervolgens langs de centrale topics en dan kom je pas bij de gewone topics. In bijvoorbeeld GC moet je je dan de vinkentering scrollen voor je een zinnig topic tegenkomt.![]()
Bookmark de centrale topics waar je graag post en dat probleem is ook opgelost.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:36 schreef guitarist.nl het volgende:
ik vind het helemaal niks, nu moet ik helemaal naar beneden scrollen
Nieuw topic type,
zeg, doe eens niet zo intelligent.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:27 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Recycling ->Vuilnis -> Bagger -> Slowchat. Ik zie de link wel.
hmmz nah zag opeens wat vage icoontjes tussen 'my active topics' (startpaginaquote:Op maandag 6 maart 2006 12:38 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Bookmark de centrale topics waar je graag post en dat probleem is ook opgelost.
nu jij nog.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:50 schreef S1nn3rz het volgende:
whehehe, eindelijk de rommel naar beneden. kaf en koren.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 13:02 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]doet het pijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kusje dr op?
From feudal serf to spender.
Je moet in FeedBack wezen, dit is SlowChat topic....quote:Op maandag 6 maart 2006 13:55 schreef guitarist.nl het volgende:
snoekiesnoek zit mijn advertentie te verneuken, [GEZ] Danoontje magneetletters O+
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:10 schreef Geqxon het volgende:
Dus als ik een pakket van 300 euro wil verzenden, dat moet ik tegen het postkantoor zeggen dat de postbode 312 euro aan de deur moet innen? En daarna moet ik 12 euro overhandigen aan het postkantoor?
quote:Dankje voor je opheldering. Nu moet ik dat nog bij iemand in zijn hoofd stampen. Die denkt dat hij tegen het postkantoor moet zeggen dat hij 300 euro moet innen, het pakketje af moet geven, en dat de ontvanger dan die 12 euro betaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |