Kleinsman hoeft van mij sowieso niet... die heeft het al verprutst.... Timmer verdient nog wel een herkansing, Gerritsen zou zo maar de "Nagano-Timmer" van Turijn kunnen worden en Barbara is altijd leuk, maar als haar vorm niet best is op de 1000m dan zet ik mijn geld op Timmer of Gerritsenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:57 schreef Caws het volgende:
Er mogen er 4 starten, de laatste startplek wordt nog aangewezen, volgens mij zijn daarvoor in de race nog de Loor, Gerritsen, Timmer en Kleinsman
Simionato is linke soep, Rodriguez heeft het hele jaar nog niks laten zien maar ja... Amerikanen op de OS, je weet het maar nooit.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:59 schreef Remzz het volgende:
Weet niet hoe de sprinters Simionato en Roderiguez rijden, maar de allrounders moet Wust toch kunnen hebben.
Dat denk ik ook!quote:
doe kleinsman maarquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:57 schreef Caws het volgende:
Er mogen er 4 starten, de laatste startplek wordt nog aangewezen, volgens mij zijn daarvoor in de race nog de Loor, Gerritsen, Timmer en Kleinsman
Kleinsman enquote:
Of ze nieuw zijn weet ik niet maar ze presteren het wel iedere OS om de lelijkste pakken te vinden en die aan te trekkenquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:06 schreef wimderon het volgende:
Heeft Canada overigens wel nieuwe pakken van Nike aan ofzo, die stellen tot nu toe massaal teleur...
dat denk ik ookquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:04 schreef maril het volgende:
Wüst. Wint Weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |