jij bent dus geen kennerquote:
Die lelijke coach van Timmer toch?quote:
Hoe oud is die gast?quote:Op zondag 19 februari 2006 20:56 schreef TheVulture het volgende:
en ze neukt met Jac Orie volgens de geruchten
nog niet zo oud... eind dertig volgens mijquote:
quote:Op zondag 19 februari 2006 21:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
nog niet zo oud... eind dertig volgens mij
de dames zijn meerderjarig en er toch zelf bij hoor.... maar begrijpen doe ik het niet... zoals ik ook de 18-jarige breezersletjes niet snap waar ik Hans Kraaij jr. regelmatig mee spot in het uitgaanslevenquote:Op zondag 19 februari 2006 21:02 schreef SuperWeber het volgende:
Zit v/d Star niet in hetzelfde team...
Btw ik vind die Orie maar een smerige pedofiel... Die gast neukt meisjes die net boven de broek uit komen (Sanne is 19, over 2 dagen wordt ze 20) En die Orie is 38 oid
Wat een smeerlap
als je met 'geruchten' bedoelt de post in het Neuq-topic, dan denk ik dat het niet waar isquote:Op zondag 19 februari 2006 20:56 schreef TheVulture het volgende:
en ze neukt met Jac Orie volgens de geruchten
ik mag hopen dat dat gerucht inderdaad niet waar isquote:Op zondag 19 februari 2006 21:05 schreef Hankster het volgende:
[..]
als je met 'geruchten' bedoelt de post in het Neuq-topic, dan denk ik dat het niet waar is
toch?![]()
dat maakt gheyle Jac niet uitquote:Op zondag 19 februari 2006 21:07 schreef paultjuhhh het volgende:
Geloof er nix van ze is allang bezet joh
tegenwoordig zijn dat exen van elkaarquote:Op zondag 19 februari 2006 22:48 schreef paultjuhhh het volgende:
[afbeelding]
is hij dat ? zoja, hij is dus ook close met mannen
Gefeliciteerdquote:
Ze heeft een welgevormde mond waar ze vast en zeker bepaalde handelingen heel goed mee uit kan voeren.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:34 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
HEE ZO PRAAT JE NIET OVER SANNE
Idd. Ze is gewoon liefquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:34 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
HEE ZO PRAAT JE NIET OVER SANNE
Ze praat wel een beetje sloom...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ze heeft een welgevormde mond waar ze vast en zeker bepaalde handelingen heel goed mee uit kan voeren.
Lief doenquote:Op maandag 27 februari 2006 16:09 schreef BigBadPete het volgende:
Ik ben niet te spreken over het tietenwerk![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |