Ok nu is het wat duidelijker, bedanktquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:36 schreef Hathor het volgende:
Dit was mijn reply die ik er niet meer tussen kreeg....
dat snap ik, maar ik wilde alleen maar zeggen, dat de oude garde dit soort dingen vroeger ook gedaan zou hebben. Gaan lopen zeggen dat er vroeger met open vizier werd gestreden zonder wapens en zo is gewoon naief. Ikzelf heb ooit eens een steekwond opgelopen in de Meer in Amsterdam, toen ik een beetje te dicht bij het hek stond. Voor ik het wist stopte iemand zijn zakmes in mijn schouderblad. En ik herinner me ook nog de tijd dat zo'n beetje iedereen met dikke fietskettingen rondliep, en daar wil je ook niet mee op je kop geslagen worden. Toen was er nog die rage nadat Sjantie die Spurs fan had gestoken met een stanleymes, liep ineens iedereen met dat soort dingen in zijn zak. Het is gewoon nooit echt veilig geweest in en rond stadions, maar daar leer je vanzelf mee leven toch ?
Die zogenaamde oude garde, zou vandaag de dag waarschijnlijk precies hetzelfde doen.
Moeten jullie geen legitimatie laten zien dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:53 schreef Aequabilitas het volgende:
Ik heb 'n SV gehad voor 'n langere periode,maar heb 't geluk gehad van geen meldingsplicht.Heb desondanks toch nog vrij veel wedstrijden kunnen bezoeken.Zo ben ik oa toch nog (en met mij veel andere jongens met SV's) naar de laatste kampioenswedstrijd van DH geweest.Ik kan wel met zekerheid zeggen dat 'n hoop jongens zich niet laten afschrikken door 'n SV....
Ach,tegenwoordig krijg je bij sommige clubs al 'n SV als je tegen 'n boom pist....
Camera in combinatie met gezichtsherkkennings software zijn al op de markt, dus het is maar een kleine stap om die bij stadions en ingangscontroles te installeren, dan wordt het nog moeilijker voor raddraaiers om verder te klieren in de buurt van een stadion.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:17 schreef Hathor het volgende:
Tenzij de politie je van gezicht kent, en die kans is in en rond je eigen stadion natuurlijk levensgroot aanwezig. Ze kennen hun pappenheimers.![]()
Meldingsplicht heb ik toch echt gehad, maar is alweer een hele tijd geleden. Misschien vonden ze het niks, maar het werkte toch wel, want naar het stadion kon je dus echt wel vergeten.
Er gebeurt ook ZOVEEL rond het stadion. Alleen bij Ajax en feyenoord wil het in de omgeving nog wel eens losgaan.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:46 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Camera in combinatie met gezichtsherkkennings software zijn al op de markt, dus het is maar een kleine stap om die bij stadions en ingangscontroles te installeren, dan wordt het nog moeilijker voor raddraaiers om verder te klieren in de buurt van een stadion.
Vorig jaar in Breda ook 2 x (groningen bij het stadion, utrecht in het stadion)..quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:54 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Er gebeurt ook ZOVEEL rond het stadion. Alleen bij Ajax en feyenoord wil het in de omgeving nog wel eens losgaan.
Bedoel je trouwens zo'n thermisch camera apparaat die het warmtepatroon van het gezicht afleest (hetgeen voor ieder individu uniek is, net als een vingerafdruk bv)?
hehe, nee het wordt nog erger... in de GG divisie zijn er bij AGOVV SV's uitgedeeld aan het eigen publiek omdat ze bleven staan en niet wilden zitten.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:53 schreef Aequabilitas het volgende:
Ach,tegenwoordig krijg je bij sommige clubs al 'n SV als je tegen 'n boom pist....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |