quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:29 schreef APK het volgende:
[..]
Narcistisch als een fucking bollenveld in het Westland.![]()
Maar goed, ik heb mij er lekker aan kunnen ergeren.![]()
Nog hinniken ook!quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:30 schreef Suikeroom het volgende:
hmm aardig gek! van waar die switch tann?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:31 schreef APK het volgende:
[..]
Of een van zijn broertjes die Menno in elkaar moesten stampen!![]()
aardig gek...bekende uitspraak.....quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:30 schreef Suikeroom het volgende:
hmm aardig gek! van waar die switch tann?
naast nemoquote:Op woensdag 15 februari 2006 01:33 schreef APK het volgende:
[..]
Nog hinniken ook!
Waar is de paardensmiley?![]()
namen zijn niet mn sterkste punt dat moet jij tog weten tannquote:
Bij jou ging het van pure moordneigingen naar hilarische bewondering, bij Roel van bewondering tot medelijden vanwege dat enge mens. En Joost bezorgde mij braakneigingen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:33 schreef tann het volgende:
kdacht toch echt dat je je aan mij ergerde, of waren er meer? ben ik blij voor je dat BB nu ofgelopen is
![]()
Mi goedoe, als APK iets lekker vindt en hij kan het niet krijgen doet hij altijd zó.quote:
[Rita-mode]Alleen Nederlands, a.u.b.!![/Rita-mode]quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Mi goedoe Schatje, als APK iets lekker vindt en hij kan het niet krijgen doet hij altijd zó.
Daar heb je Coos weer met het psychologisch inzicht van een eerste klas Montessori scholier.quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:37 schreef Coos het volgende:
Mi goedoe, als APK iets lekker vindt en hij kan het niet krijgen doet hij altijd zó.
[coos-mode]Laat Rita de tering krijgen[/coos-mode]quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:40 schreef Day het volgende:
[..]
[Rita-mode]Alleen Nederlands, a.u.b.!![/Rita-mode]
nouquote:Op woensdag 15 februari 2006 01:36 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
namen zijn niet mn sterkste punt dat moet jij tog weten tann
Precies.quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:41 schreef APK het volgende:
[..]
Daar heb je Coos weer met het psychologisch inzicht van een eerste klas Montessori scholier.![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:42 schreef Coos het volgende:
[..]
[coos-mode]Laat Rita de tering krijgen[/coos-mode]![]()
APK geloof me, Roel is relaxed en Dido is echt leuk!maar bedankt voor dat anderequote:Op woensdag 15 februari 2006 01:37 schreef APK het volgende:
[..]
Bij jou ging het van pure moordneigingen naar hilarische bewondering, bij Roel van bewondering tot medelijden vanwege dat enge mens. En Joost bezorgde mij braakneigingen.
ow dankiquote:Op woensdag 15 februari 2006 01:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Mi goedoe, als APK iets lekker vindt en hij kan het niet krijgen doet hij altijd zó.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:40 schreef Day het volgende:
[..]
[Rita-mode]Alleen Nederlands, a.u.b.!![/Rita-mode]
Het is Rob tann! Dacht ik een paar topics geleden al, suikeroom (wie heeft er geld?) spreekt surinaams, antilliaans? Heeft zijn zoon en dochter die dat kunnen vertalen voor hem aangezien vriendjes/vriendinnetjes? Nou ja gewoon een gevoel van mij......quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:42 schreef tann het volgende:
[..]
noudan ben je niet Roel, die wist dat....
![]()
echt niet....kzou het anders wel zeggen, maar ik heb zijn email niet eens, kheb msn wel aan trouwensquote:Op woensdag 15 februari 2006 01:41 schreef SuperMOM het volgende:
Roel en tann hebben elkaar gevonden en zitten nu te kleppen op msn![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:42 schreef Coos het volgende:
[..]
[coos-mode]Laat Rita de tering krijgen[/coos-mode]![]()
Ik ben nogal selectief.quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:43 schreef Coos het volgende:
En daarom heb ik altijd wat te neuken en jij niet.![]()
nee Rob heeft een drukke baan, die slaapt allang, en praat anders...quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:45 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Het is Rob tann! Dacht ik een paar topics geleden al, suikeroom (wie heeft er geld?) spreekt surinaams, antilliaans? Heeft zijn zoon en dochter die dat kunnen vertalen voor hem aangezien vriendjes/vriendinnetjes? Nou ja gewoon een gevoel van mij......![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |