APK!quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:21 schreef APK het volgende:
[..]
Hé Rica!
Alles doekoe, of zit je swa in de shizzle
Je hoeft mij niet te beledigen hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 01:21 schreef Suikeroom het volgende:
whaha kaolo bakra, Nedrlands is beter ja? en katja wat is er met meneer Dietvorst?
Roel zit bij zn ouders thuis die zijn op vakantie, daar is wel internet
en anders is het gewoon mennoquote:Op woensdag 15 februari 2006 01:22 schreef katja31 het volgende:
wat een gedoe met die raadsels of ik vandaag nog niet genoeg raadsels heb gehad ,
gewoon zeggen
Zeg dan maar even tegen hem dat 'ie een lamlul is omdat hij een stuk leuker was voordat hij zich in liet pakken door die paardenkop.quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:21 schreef Suikeroom het volgende:
Dat whaha he.....dat deed Roel ook int huis........hmmmmmmmmmmquote:Op woensdag 15 februari 2006 01:21 schreef Suikeroom het volgende:
whaha kaolo bakra, Nedrlands is beter ja? en katja wat is er met meneer Dietvorst?
Had het tegen suikeroom tann......quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:23 schreef tann het volgende:
[quote]Op woensdag 15 februari 2006 01:20 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Hey vergelijk me niet met Rita oke?Ik zeg alleen dat ik jullie niet kan volgen zo (en dat doe ik zo graag
)
[/quote kzal et niet meer doen supermom![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:21 schreef APK het volgende:
[..]
Hé Rica!
you sab!!!quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:21 schreef APK het volgende:
[..]
Hé Rica!
niks is er wat met hem dan ? nee nou dan ik hou op met radenquote:Op woensdag 15 februari 2006 01:21 schreef Suikeroom het volgende:
Ey APK rodi!quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:21 schreef APK het volgende:
[..]
Hé Rica!
ja nou weet ik het, tis toch Roel!!! kheb hem nooit stoned mee mogen maken helaas....maar dis leukquote:Op woensdag 15 februari 2006 01:23 schreef Suikeroom het volgende:
4 shizzlle my nizzle tann is of the hizzle met josselizzl in gronizzle voor de compizzle op fizzle
begrijp je?![]()
Narcistisch als een fucking bollenveld in het Westland.quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:26 schreef Suikeroom het volgende:
Ja sommige mensen worden echt een doetje als ze verliefd zijn, Dido was wel lief tog? misschien een beetje narcistisch
Gaat zondag nog door?quote:
Dido IS liefquote:Op woensdag 15 februari 2006 01:26 schreef Suikeroom het volgende:
Ja sommige mensen worden echt een doetje als ze verliefd zijn, Dido was wel lief tog? misschien een beetje narcistisch
als jij er zo uit zag hield je vast ook wel wat meer van jezelf hihiquote:Op woensdag 15 februari 2006 01:29 schreef APK het volgende:
[..]
Narcistisch als een fucking bollenveld in het Westland.![]()
Maar goed, ik heb mij er lekker aan kunnen ergeren.![]()
Of een van zijn broertjes die Menno in elkaar moesten stampen!quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:27 schreef tann het volgende:
ja nou weet ik het, tis toch Roel!!! kheb hem nooit stoned mee mogen maken helaas....maar dis leuk![]()
ja weet je zijn voornaam nog?quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:27 schreef Suikeroom het volgende:
maar tann een neef van jou kraakte tog ook in Rotterdam?
Hey! Niet katten tegen APK. Hij is lekker!!!!quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:31 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
als jij er zo uit zag hield je vast ook wel wat meer van jezelf hihi![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |