En ik maar denken dat ik de enige was die dat opvielquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:11 schreef Marble het volgende:
Ze hadden het ook gewoon It's all about Sharon moeten noemen, of Sharon & co., of Sharon Inc., of Sharon and the Pussycats, of whatever. Het draaide toch alleen maar om die ene fenomenale vocaliste annex fabuleuze rapster. Ik kan niet wachten tot haar soloalbum af is.
Kom op zeg, van haar vibrato gingen mijn ramen trillen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:11 schreef Marble het volgende:
Ze hadden het ook gewoon It's all about Sharon moeten noemen, of Sharon & co., of Sharon Inc., of Sharon and the Pussycats, of whatever. Het draaide toch alleen maar om die ene fenomenale vocaliste annex fabuleuze rapster. Ik kan niet wachten tot haar soloalbum af is.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Kom op zeg, van haar vibrato gingen mijn ramen trillen.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:13 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik de enige was die dat opviel
Hier post je anders nog haar charmante verschijning met een vette duim omhoog erbij!quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Kom op zeg, van haar vibrato gingen mijn ramen trillen.
Uiteraard niet. Ik ben altijd al een groot bewonderaar van deze bijzondere vocaliste geweest.quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:54 schreef Svensational het volgende:
Marble was toch sarcastisch mag ik hopen?
quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:52 schreef Marble het volgende:
[..]
Hier post je anders nog haar charmante verschijning met een vette duim omhoog erbij!
Godzijdank zit er in haar verschijning geen vibratoquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:52 schreef Marble het volgende:
[..]
Hier post je anders nog haar charmante verschijning met een vette duim omhoog erbij!
[..]
quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:57 schreef BVO het volgende:
Ze zal het bij XFA ook wel weer proberen, nu dat raffish over is.
quote:Sharon werkt momenteel in een studio aan haar solo album. Onder leiding van de Beatkidz zal zij een R&B plaat opnemen waarop ze zal zingen en rappen. “Ik wil vooral blijven optreden en daar zal veel dans in zitten” aldus Sharon.
You must be kiddin'.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:03 schreef Marble het volgende:
Als Sharon d'r album uit komt staat het zo minstens 16 weken op 1 heur. En dan neemt ze een swingend duet op met Raffaëla!
Jij vindt iedereen die niet 40 keer met jou op de foto wil arrogant.quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Sharon loopt altijd lekker arrogant door de Kalverstraat.
Ik zie haar alleen lopen. Meer niet. Al mocht ik haar tijdens Popstars idd al nietquote:Op maandag 14 augustus 2006 01:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij vindt iedereen die niet 40 keer met jou op de foto wil arrogant..
Jij noemde Raffa ook gek en arrogant. Rascistquote:Op maandag 14 augustus 2006 01:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Als je zo'n geweldige vibrato's kan uithalen zoals zij dan mag je gerust arrogant zijn.quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Raffie is ook een beetje cuckoo en in dr eigen wereldje. Maar die heeft tenminste puike humor, performance en is gezellig. Sharon niet.quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij noemde Raffa ook gek en arrogant. Rascist.
Sharon.quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:08 schreef Marble het volgende:
[..]
Als je zo'n geweldige vibrato's kan uithalen zoals zij dan mag je gerust arrogant zijn..
Al blijft Marescha natuurlijk dé uithalenkoningin van Nederland. Ik zat laatst nog te denken om een topique over haar te openen, Memories of Marescha. Alleen die titel al, werkelijk wonderschoon!
Whahahaha nee doe dat maar niet.... Ik ga me nichtje opgevenquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:24 schreef BVO het volgende:
Kan nog ja. Ga je meedoen dan c_a?.
En Sharon mag natuurlijk niet eens in de schaduw van Raffa staan, dat dat duidelijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |