Dat zal toch in de oneindigheid door blijven gaan denk ikquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:36 schreef --Globe-- het volgende:
Haha en ik zie dat de Raf-Floor discussie alweer is opgelaaid
Nee hoor, ik ben er verder klaar meequote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:51 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dat zal toch in de oneindigheid door blijven gaan denk ik
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:00 schreef Tha_Erik het volgende:
zwartharige toiletborstel
Gepikeerd? Nu doe je jezelf echt teveel eer aan hoor. Ik vind het bijzonder sneu, dat is waar, maar om mij ergens gepikeerd over te laten worden moet je toch heel wat meer in huis hebben. You're simply out of your league, sonny.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:04 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Zuurpruimpje ja. Na bijna een half jaar na Idols er nog zo gepikeerd over doen, zelfs nu hun zwangere tante het allang BMG papiertje heeft![]()
![]()
Ik vind dat alleen mensen waarvan objectieve buitenstaanders hebben gezegd dat ze (een beetje) talent hebben zich moeten opgeven.quote:Op maandag 31 juli 2006 15:31 schreef Joris86 het volgende:
Ik vind dat iedereen dat moet doen...
Voor mij zit het entertainmentgehalte vooral in de mensen die zichzelf voor lul zetten.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:55 schreef Joris86 het volgende:
Heel triest. Maar dat maakt het juist ook wel zo'n programma als het om de audities gaat, toch?
Staat nog niks over op de RTL-site. De audities vinden iig plaats in september, zal wel oktober/november worden dat het op de buis komt, ik heb RTL iig een mail gestuurd.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:21 schreef BVO het volgende:
Wanneer begint het?
Haaibaaike is vast op voorhand al afgewezen op haar formulierquote:
quote:Goedemorgen,
Hartelijk dank voor uw reactie.
Het programma komt in september op de televisie.
Helaas is een exacte datum nog niet bekend.
Wij raden u aan de media in de gaten te houden.
Met vriendelijke groet,
RTL Nederland
Publieksvoorlichting
quote:
Henkjan op zijn weblog:quote:"Alle audities worden beoordeeld door drie vakkundige juryleden, waaronder de gevreesde Henk-Jan Smits "
quote:Als iemand weet hoe je mijn naam schrijft, dan is het RTL toch wel? Dus ik neem aan dat ze iemand anders bedoelen.
Ik heet geen Henk-Jan.
groet,
Henkjan
quote:Ik kijk terug op een geslaagde auditie. We gaan het in september nogmaals doen. Ondertussen raad ik alle kandidaten aan om zich in te schrijven bij het nieuwe tv-programma "De X-factor" dan zien we elkaar daar weer, want ik heb net besloten om ook plaats te nemen achter de jury tafel van "De X-factor". Zaterdag wist ik weer hoe leuk het is om nieuw ambitieus talent voor je te krijgen als het echt talent is en. Ik heb toch een mooi vak.
Nou, uit BVO's bericht begreep ik juist dat ie niet zou meedoen...quote:
Popstars: the Rivals, meidenband Raffish, herenband Men2B (ofzoquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:03 schreef Mirri het volgende:
Even een klein beetje offtopic, maar hoe heet ook weer dat programma en die meidenband die gevormd is?
De finale ging tussen de girlband en een boyband, en de girlband won. Zoiets staat me bij. Die meiden hadden 1 of 2 leuke hitjes. Hoe heet dat programma en die band ook al weer???![]()
![]()
Heel geloofwaardig dat 'ofzo'.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Popstars: the Rivals, meidenband Raffish, herenband Men2B (ofzo)
Oja Raffish, haha, dankje!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Popstars: the Rivals, meidenband Raffish, herenband Men2B (ofzo)
Oh, die ziekte, dat kan ik me ook nog wel herinneren.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:07 schreef Kidney_Bean het volgende:
hmmm even denken: heetten die meiden niet Raffish? en die boyband iets wat ook een ziekte was..
<edit> staat hier al boven Men2B
en inderdaad, gelukkig horen we daar niets meer van!![]()
Weet ik veel welke afkortingen er allemaal gebruikt werden bij Men2B, dat ik wist hoe alles heette, tsja, nou, dat is gewoon zo.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:06 schreef alwaysthebest het volgende:
Topstars. M2B tegen Raffish.
Gelukkig horen we daar niks meer van.
[..]
Heel geloofwaardig dat 'ofzo'.
De jongens wonnen, in Engeland wonnen de meiden (Girls Aloud vs .... )quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:03 schreef Mirri het volgende:
Even een klein beetje offtopic, maar hoe heet ook weer dat programma en die meidenband die gevormd is?
De finale ging tussen de girlband en een boyband, en de girlband won. Zoiets staat me bij. Die meiden hadden 1 of 2 leuke hitjes. Hoe heet dat programma en die band ook al weer???![]()
![]()
One True Voice.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
De jongens wonnen, in Engeland wonnen de meiden (Girls Aloud vs .... )
OTV was okay, vooralquote:
Ik zit dit nu pas te luisteren, maar wat een geweldig zanger!quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:14 schreef Marble het volgende:
Dit is zijn equivalent van Raffa's Disco Inferno, over een idool met bereik gesproken! En dit is zijn equivalent van Right Here Right Now (wel even original size aanvinken in het pulldownmenuutje anders is het zo pixelig). Kijk en luister ernaar met het volume op max, en overtuig uzelve.
I know! [/Monica Geller-modus]quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:20 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik zit dit nu pas te luisteren, maar wat een geweldig zanger!Prachtig.
Wat betekende Raffish ook alweer? Ondeugend, ofzoquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 04:54 schreef chansadres het volgende:
Maar Girls aloud was ook lekker! Raffish was... sja...
Heb ik hier nog een leuk topique voor je.quote:
Ze hadden het ook gewoon It's all about Sharon moeten noemen, of Sharon & co., of Sharon Inc., of Sharon and the Pussycats, of whatever. Het draaide toch alleen maar om die ene fenomenale vocaliste annex fabuleuze rapster. Ik kan niet wachten tot haar soloalbum af is.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat betekende Raffish ook alweer? Ondeugend, ofzo
En ik maar denken dat ik de enige was die dat opvielquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:11 schreef Marble het volgende:
Ze hadden het ook gewoon It's all about Sharon moeten noemen, of Sharon & co., of Sharon Inc., of Sharon and the Pussycats, of whatever. Het draaide toch alleen maar om die ene fenomenale vocaliste annex fabuleuze rapster. Ik kan niet wachten tot haar soloalbum af is.
Kom op zeg, van haar vibrato gingen mijn ramen trillen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:11 schreef Marble het volgende:
Ze hadden het ook gewoon It's all about Sharon moeten noemen, of Sharon & co., of Sharon Inc., of Sharon and the Pussycats, of whatever. Het draaide toch alleen maar om die ene fenomenale vocaliste annex fabuleuze rapster. Ik kan niet wachten tot haar soloalbum af is.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Kom op zeg, van haar vibrato gingen mijn ramen trillen.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:13 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik de enige was die dat opviel
Hier post je anders nog haar charmante verschijning met een vette duim omhoog erbij!quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Kom op zeg, van haar vibrato gingen mijn ramen trillen.
Uiteraard niet. Ik ben altijd al een groot bewonderaar van deze bijzondere vocaliste geweest.quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:54 schreef Svensational het volgende:
Marble was toch sarcastisch mag ik hopen?
quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:52 schreef Marble het volgende:
[..]
Hier post je anders nog haar charmante verschijning met een vette duim omhoog erbij!
Godzijdank zit er in haar verschijning geen vibratoquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:52 schreef Marble het volgende:
[..]
Hier post je anders nog haar charmante verschijning met een vette duim omhoog erbij!
[..]
quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:57 schreef BVO het volgende:
Ze zal het bij XFA ook wel weer proberen, nu dat raffish over is.
quote:Sharon werkt momenteel in een studio aan haar solo album. Onder leiding van de Beatkidz zal zij een R&B plaat opnemen waarop ze zal zingen en rappen. “Ik wil vooral blijven optreden en daar zal veel dans in zitten” aldus Sharon.
You must be kiddin'.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:03 schreef Marble het volgende:
Als Sharon d'r album uit komt staat het zo minstens 16 weken op 1 heur. En dan neemt ze een swingend duet op met Raffaëla!
Jij vindt iedereen die niet 40 keer met jou op de foto wil arrogant.quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Sharon loopt altijd lekker arrogant door de Kalverstraat.
Ik zie haar alleen lopen. Meer niet. Al mocht ik haar tijdens Popstars idd al nietquote:Op maandag 14 augustus 2006 01:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij vindt iedereen die niet 40 keer met jou op de foto wil arrogant..
Jij noemde Raffa ook gek en arrogant. Rascistquote:Op maandag 14 augustus 2006 01:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Als je zo'n geweldige vibrato's kan uithalen zoals zij dan mag je gerust arrogant zijn.quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Raffie is ook een beetje cuckoo en in dr eigen wereldje. Maar die heeft tenminste puike humor, performance en is gezellig. Sharon niet.quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij noemde Raffa ook gek en arrogant. Rascist.
Sharon.quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:08 schreef Marble het volgende:
[..]
Als je zo'n geweldige vibrato's kan uithalen zoals zij dan mag je gerust arrogant zijn..
Al blijft Marescha natuurlijk dé uithalenkoningin van Nederland. Ik zat laatst nog te denken om een topique over haar te openen, Memories of Marescha. Alleen die titel al, werkelijk wonderschoon!
Whahahaha nee doe dat maar niet.... Ik ga me nichtje opgevenquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:24 schreef BVO het volgende:
Kan nog ja. Ga je meedoen dan c_a?.
En Sharon mag natuurlijk niet eens in de schaduw van Raffa staan, dat dat duidelijk is.
quote:De nieuwe talentenjacht X-Factor met presentatrice Wendy van Dijk, momenteel te zien in Dancing on Ice (foto), is vanaf zaterdag 21 oktober te zien bij RTL 4. Het programma wordt net als Dancing with the Stars en Dancing on Ice uitgesmeerd over twee avonden: op zaterdagavond is vanaf acht uur anderhalf uur lang de liveshow te zien, gevolgd door de Uitslag van het programma op de zondag erna om 21.00 uur.
X Factor is volgens RTL ‘de meest complete talentenjacht aller tijden voor vijftien tot 115-jarigen’. In X FActor strijden niet alleen solisten en zanggroepen met elkaar om de winst, maar ook de drie juryleden. Iedereen van vijftien jaar en ouder kan zich solo of met een groep(je) opgeven voor de grootste zoektocht naar zangtalent die ooit in Nederland is gehouden. De uiteindelijke winnaar gaat de studio in om een plaat op te nemen. De deelnemers worden verdeeld over drie categorieën: solisten van vijftien tot en met 25 jaar; solisten van 26 jaar en ouder en de categorie zangroepen. Alle audities worden beoordeeld door drie vakkundige juryleden. Na de audities krijgt elk van de juryleden een eigen categorie toegewezen. Ieder jurylid kiest vervolgens zelf de beste acts binnen zijn of haar categorie. Ze zetten daarna alles op alles om de kandidaten van hun keuze door de verschillende liveshows heen de allesbeslissende finale in te loodsen en het felbegeerde platencontract binnen te slepen.
ja ja het is wat... ga je kijken voor de heaumeau's?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:25 schreef Haaibaaike het volgende:
X-factor vanaf 21 oktober bij RTL 4
[..]
[afbeelding]
Bron
Nee, jij wel !quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:45 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja ja het is wat... ga je kijken voor de heaumeau's?
neej heaumeau's zijn nietz o mijn ding. Die gast op die pic is wel ubergay overigensquote:
Ze zeggen gewoon helemáál niks meerquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:15 schreef Fir3fly het volgende:
Dat forum lijkt er toch niet te komen...![]()
Die zijn in september.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:08 schreef DaYwALKuR het volgende:
Iemand een idee wanneer de audities zijn?
oja en doet iemand mee?
Nee. Het kan prima in de huidige structuur.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dus het forum komt er niet of wat
Een eigen forum is toch beter.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee. Het kan prima in de huidige structuur.
Hee, 't zijn niet mijn woorden hequote:
Van wie dan welquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee, 't zijn niet mijn woorden he.
Van iemand die daar over gaat.quote:
Link?quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Van iemand die daar over gaat.
Alleen maar spamquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
https://mail.google.com/mail/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |