quote:
Staat hier al een paar jaar in de doos in de garage vandaarquote:
Hahaha, ik snapte er al niks vanquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:08 schreef Vava het volgende:
[..]
Staat hier al een paar jaar in de doos in de garage vandaaren omdat ik geen broodmachine heb
![]()
Oh ja..quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:10 schreef Beessie-Jen het volgende:
beessie is met dubbel s Ymme hahahahha
quote:
nee helaasquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hahaha, ik snapte er al niks van.
Nee, liever een broodbakmachine, dus mocht je die nog ergens in een stoffig hoekje vinden...
Het lijkt op een soort koortsuitslag, en heb er gister inderdaad een paar keer Dream Cream opgesmeerd, ga het straks weer doen. You never know, maar morgen toch even langs de dokter, ik schaam me dood. Maar bedankt!quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:05 schreef Leegle het volgende:
Shirley: k had n tijdje geleden ook zo'n rare plek op mn wang en toen hielp Dream Cream echt goed! Maar ik weet natuurlijk niet hoe jouw plekje eruit ziet...
quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:06 schreef Shirley het volgende:
Oeh, krijg net een smsje van XcUZ_Me.. ze komt zo mijn pakket brengen!
Lekkere douche! Alleen nu wil ik zometeen weer in bad met al die badspullen, maar ben gister al wezen badderen, en om dat nou iedere dag te gaan doen..quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:10 schreef Vava het volgende:
[..]
![]()
Ik ben net even warm gaan worden in de douche, met Trichomania, HIWTK en Snow Fairy![]()
Dat had ik zondag ookquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:11 schreef Shirley het volgende:
[..]
Lekkere douche! Alleen nu wil ik zometeen weer in bad met al die badspullen, maar ben gister al wezen badderen, en om dat nou iedere dag te gaan doen..
Ik ga toch echt eerst die bruisballen opmaken, aangezien ik er niet dol op ben. M'n BBSjes zijn heilig!quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:15 schreef Vava het volgende:
[..]
Dat had ik zondag ookeerst maar even oude voorraad gebruikt, er lag zoveel nieuw badspul hier!
Ik ben ook wel benieuwd hoe je de Melting Marshmallow Moment vindt, die ruikt heel zoet!quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:19 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik ga toch echt eerst die bruisballen opmaken, aangezien ik er niet dol op ben. M'n BBSjes zijn heilig!
Ja, daar ben ik ook benieuwd naar. Ik heb ook een Two Timing Tart en een Candy Cane liggen, dus iig nog 3 zoete schuimbaden in het vooruitzichtquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:23 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd hoe je de Melting Marshmallow Moment vindt, die ruikt heel zoet!
Ik heb Ceridwens Cauldron en You've been Mangoed van de Bath Melts gehad, het was meer een soort badolie. Het schuimt ook niet echt, alleen toen ik de bubbels aandeed ging het schuimen. BBS schuimt direct een veel meerquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:27 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook benieuwd naar. Ik heb ook een Two Timing Tart en een Candy Cane liggen, dus iig nog 3 zoete schuimbaden in het vooruitzichtAlleen zie ik het verschil niet tussen een BBS of een Bath Melt... jij wel?
Hm...meer dus het effect van een bruisbal? Dat vind ik ook een soort badolie als ze eenmaal uitgebruist zijn. Maar ik heb ook een bubbelmat, dus dat ga ik ook maar eens proberenquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:38 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik heb Ceridwens Cauldron en You've been Mangoed van de Bath Melts gehad, het was meer een soort badolie. Het schuimt ook niet echt, alleen toen ik de bubbels aandeed ging het schuimen. BBS schuimt direct een veel meer
Ik vond ze fijner dan bruisballenquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:39 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hm...meer dus het effect van een bruisbal? Dat vind ik ook een soort badolie als ze eenmaal uitgebruist zijn. Maar ik heb ook een bubbelmat, dus dat ga ik ook maar eens proberen
Ah tof....Marieke kan ieder moment komen!quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:44 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik vond ze fijner dan bruisballenen met bubbels is het helemaal
![]()
Ojaquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:54 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ah tof....Marieke kan ieder moment komen!Heb een potje met narcissen gekocht als dank, kan ze zelf kweken
quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:00 schreef Vava het volgende:
[..]
Ojada's wel leuk
Ik ben benieuwd wat je van je pakket vindt![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:08 schreef Shirley het volgende:
[..]Hij is er! Net uitgepakt en ik vind hem heerlijk!
En warempel, het t-shirt past precies! Ik heb helaas m'n camera op m'n werk laten liggen, maar zal van de week wel foto's posten.
De twee beren zijn ook schattig en ruiken echt lekker, de Snowfairy en Rockstar natuurlijk ook. En de rest kan ik nog niet goed ruiken, omdat ik ze niet uit de verpakking wil halen, maar dat hoor je zeker nog van me.
Schattig he!!quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:12 schreef Shirley het volgende:
MMM ruikt inderdaad naar Candy Fluff! En wat is die engel met die schattige vleugeltjes?
Oké..ja, heel liefquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:17 schreef Vava het volgende:
[..]
Schattig he!!![]()
Dat is Chrismas Carol
quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:19 schreef Shirley het volgende:
Even toch snel een foto gemaakt met m'n telefoon. Superbrak, maar zie daar...hij past!
[afbeelding]
quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:25 schreef Vava het volgende:
[..]
![]()
wow, eindelijk iemand waarbij het shirt normaal past![]()
Hahaha okayquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:27 schreef Shirley het volgende:
[..]Ja, ik ben blij. En het is maar goed dat je een proefje van de massagebar stuurde, want ik heb een beetje uitgesmeerd over m'n arm, maar vind het luchtje niet echt lekker.
M'n moeder wel daarentegen, dus zij mag de rest hebben. En nu ga ik er even vandoor. Tot later
Ruilen tegen een volle pot badabing badaboom? Die vind ik dus echt niets...quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:55 schreef Lotjeb het volgende:
Voor de ruil heb ik trouwens nog een love bug! Ik heb deze slechts eenmaal op mijn arm gebruikt maar de geur vind ik niet echt lekker. Snowfairy-achtig, mij te zoet
ik ook nietquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ruilen tegen een volle pot badabing badaboom? Die vind ik dus echt niets...
Niemand wil 'm hebben...quote:
Dat geglibber vind ik niet zo erg, maar ik kan me niet herinneren dat ik de geur zo lekker vond van die. Spank me wil ik nog wel eens proberen en Sweety Pie is al favorietquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niemand wil 'm hebben...
Het ziet er naar uit dat ie een lang doch ongebruikt leven op de badrand gaat hebben... Dat geglibber is niets voor mij...
Gelukkig maarquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:25 schreef Vava het volgende:
[..]
![]()
wow, eindelijk iemand waarbij het shirt normaal past![]()
Je mag de Candy Cane 100 % zeker weten houden! Ik kwam er gisteravond bij het openmaken van het bruisballenpakketje achter dat daar ook nog een bon in zit. En aangezien jij geen bruisballenpakketje hebt heb jij ook een bon minder, dus vind ik het wel zo netjes dat jij dan de Candy Cane als extra hebtquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:11 schreef Ladyxima het volgende:
Is dat de love bug die nu in de winkels ligt? Ruikt die naar snowfairy?![]()
*noteert op lijst*
Mail terugquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:59 schreef Anitra het volgende:
mail onderweg!
Ik ben zo benieuwd hoe die Golden Slumber bruisbal is, iemand hem toevallig al in huis?
Lavendel en kamillequote:Op woensdag 15 februari 2006 20:59 schreef Anitra het volgende:
mail onderweg!
Ik ben zo benieuwd hoe die Golden Slumber bruisbal is, iemand hem toevallig al in huis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |