Ja maar, maar..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:14 schreef Noir666 het volgende:
Die zijn niet fout, die zijn gewoon...anders![]()
Komt in de buurt ja.quote:
Heb je naar z'n lichaam gekekenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:24 schreef Noir666 het volgende:
Ja maar, maar...
zanger bob is heul geen band![]()
Wat niet? Hij moet ook in een bus vervoerdquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:24 schreef Noir666 het volgende:
Ja maar, maar...
Maar hij heeft wel een band.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:24 schreef Noir666 het volgende:
Ja maar, maar...
Ok, het lijkt alsof ie een hele band heeft opgegeten, maar dan nog...quote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:49 schreef JosvG het volgende:
[afbeelding]
The Aquabats!
Ze maken overigens wel goede muziek, als je van Ska houd.
Die doen me aan WC Experience denkenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:49 schreef JosvG het volgende:
[afbeelding]
The Aquabats!
Ze maken overigens wel goede muziek, als je van Ska houd.
Die naamquote:
[diep] Zanger Bob is... zanger Bob, preciezer kan je het niet stellen. Hem vergelijken met wat dan ook staat gelijk aan het filosoferen over het bestaan van God, of na te denken over wat er buiten het heelal ligt. Het gaat het menselijke verstand te boven, en uiteindelijk zal je krankzinnig worden als je er te lang mee doorgaat. Maak je nou maar gewoon zorgen over menselijke aangelegenheden.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:44 schreef mrPanerai het volgende:
Is zanger Bob soms een afvallige van de josti-band die solo is gegaan of beledig ik nu de Josti's???
Duidelijk? Mooi, dan gaan we door!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:58 schreef mrPanerai het volgende:
owww....
Ja, dus niet een beetje fout, maar gewoon keihard, recht voor zijn raap-fout!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:59 schreef Minisuisse het volgende:
Extreem foute bands
open aub geen topics meer voor je er 1000 hebtquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:50 schreef Noir666 het volgende:
[..]
[diep] Zanger Bob is... zanger Bob, preciezer kan je het niet stellen. Hem vergelijken met wat dan ook staat gelijk aan het filosoferen over het bestaan van God, of na te denken over wat er buiten het heelal ligt. Het gaat het menselijke verstand te boven, en uiteindelijk zal je krankzinnig worden als je er te lang mee doorgaat. Maak je nou maar gewoon zorgen over menselijke aangelegenheden.[/diep]
Edit: 100e post !!!!!!!111;d![]()
![]()
![]()
d;d;d;d;d
![]()
![]()
![]()
![]()
:;d;d!!!!!11razdvatri!!!!!!111
Na 2 jaar lurken heb ik tenminste door hoe PIs werkenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:00 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
open aub geen topics meer voor je er 1000 hebt
En het verband met mijn vorige post is...?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:19 schreef greatgonzo het volgende:
newbies hebben dan ook geen recht van spreken
dan ken je deze gast mischien ook wel:quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:32 schreef greatgonzo het volgende:
WTF!!!!
Dat zijn Plork en de aannemers!!
Die komen uit mijn dorpje!!
Dat ik die nog tegenkom op fok!!!
Leadzanger is prettig gestoord, sound is hoempa-rock, zal ik maar zeggen. Piratenhits afgewisseld met SOAD zeg maar..
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:02 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Na 2 jaar lurken heb ik tenminste door hoe PIs werken![]()
Je reinste postcountdiscriminatie [afbeelding]
M.a.w. Ik kan beter gaan baggeren, slowchatten, postopkrikken, etc. om zo gauw mogelijk op de 5000 posts te komen ( of wat het dan ook is dat je nodig hebtquote:Op woensdag 15 februari 2006 08:41 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Het maakt niet uit of je lurkt of niet, of alleen kwaliteits replies geeft.
Het is het aantal posts dat telt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |