Je doet t klinken alsof ze het gewend is..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
ok dan.. maar daar is toch niets raars aan.. iemand die twists boezem ophoudt?
gelukkig heb ik nog geen honger, derhalve bederf je mn eetlust nu niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:46 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik denk het ook! tubgirl schoonmaken bijv.
Ik hoef geen welpen, ik heb dat kleine grut nooit uit weten te staan.quote:
Je moet ook nooit fokken tijdens het eten, dat weet iedereen.quote:
Cquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:47 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Je doet t klinken alsof ze het gewend is..
Ik ga me toch afvragen wat Twist haar cup maat is..
-Cup C-D valt nog wel 6te dragen in twee handen, maar met cup H moeten de schouders er even onder..
onze voorbeeldige studentequote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:52 schreef Mokster het volgende:
Naar huis om verder te werken. Fuck college!!!![]()
oh, dat mis ik..satesaus..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:49 schreef nixxx het volgende:
ik ga squashen en ben wegdag lieve kindertjes... en eetse.. met dunne satesaus ofzo
Het heeft ook weinig zin meer gezien het feit dat ik dan over 5 minuten in Amsterdam zou moeten zijn terwijl ik nu nog in Rijswijk zit...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:53 schreef Breetai het volgende:
Zo mag ik het horen Moks
De status student heeft ze al lang niet meerquote:
Dit is pas de 2e die ik mis. Voor de rest ben ik braaf elke dinsdag- en donderdagavond naar college geweest!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De status student heeft ze al lang niet meer
Studenten gaan minimaal 1 keer per maand naar college
Sinds?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:58 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dit is pas de 2e die ik mis. Voor de rest ben ik braaf elke dinsdag- en donderdagavond naar college geweest!![]()
Krachttraining zodat je als je groot bent ook D kan tillen?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:52 schreef Breetai het volgende:
Cup C moet toch nog ewl te houden wezen idd. Al speel ik er liever mee.![]()
![]()
Het begin van dit vak!quote:
Even goed op het gas douwen en dan moet het nog wel lukken.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:55 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het heeft ook weinig zin meer gezien het feit dat ik dan over 5 minuten in Amsterdam zou moeten zijn terwijl ik nu nog in Rijswijk zit...
Ik vind mezelf al groot zat. Bewegen begint er goed in te komen maar ik mag ook wel wat breder worden. Ik denk dat Twist me er wel kan helpen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Krachttraining zodat je als je groot bent ook D kan tillen?.
Maar een kleine topic killquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:03 schreef Breetai het volgende:
[..]
Ik vind mezelf al groot zat. Bewegen begint er goed in te komen maar ik mag ook wel wat breder worden. Ik denk dat Twist me er wel kan helpen.
Niet meer gelukt... Maar wel thuis nu. Met voedsel!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:01 schreef Breetai het volgende:
[..]
Even goed op het gas douwen en dan moet het nog wel lukken.
ik zal proberen me in te houden hahaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:18 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nog niet hoor! Eerst ff mn bord leeg eten...
Maar toch wel romantisch, zo op valentijnsdag hé?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:28 schreef Mokster het volgende:
Eén kaartje in de brievenbus trouwens: dat ik mag komen stemmen! Helaas zonder bijbehorende liefdesverklaring...![]()
Wat is loos?quote:
Had de burgemeester niet persoonlijk getekend?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:28 schreef Mokster het volgende:
Eén kaartje in de brievenbus trouwens: dat ik mag komen stemmen! Helaas zonder bijbehorende liefdesverklaring...![]()
Ik durf je niets te sturen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:28 schreef Mokster het volgende:
Als je nu hier voor haar op je knieën gaat??quote:
Of Arual heeft een kaartje van een Fokker ontvangen...quote:
Niet hier.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:33 schreef Frezer het volgende:
[..]
Als je nu hier voor haar op je knieën gaat??
Mocht dat niet?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Of Arual heeft een kaartje van een Fokker ontvangen...
quote:
Sorry Phenoquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
![]()
Pheno is nogal conservatief wat zulk soort dingen betreft.
Maar door openbaar je liefde aan Moks te betuigen geef je het statement wel extra kracht!quote:
Een rondleiding waarin?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Sorry Pheno![]()
En ik wilde haar een echte rondleiding geven!![]()
Ik durf nietquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:41 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ben best aardig hoor. Niets om bang voor te zijn![]()
Je bedoelt die kelder waarvan Pheno het bestaan niet kent?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Stonds iets in met hoeken en gaatjes in een huis
Vooral diequote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je bedoelt die kelder waarvan Pheno het bestaan niet kent?
Ze is te oud om een relatie met mij te beginnen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:41 schreef Frezer het volgende:
[..]
Maar door openbaar je liefde aan Moks te betuigen geef je het statement wel extra kracht!
Welnee:quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze is te oud om een relatie met mij te beginnen.
Doet me denken aan mn introductie op Fok...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:42 schreef Godlike02 het volgende:
Stonds iets in met hoeken en gaatjes in een huis
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:47 schreef Plato1980 het volgende:
Welnee:
Moeder na bevalling vast voor verkrachting
Waarmee ik dus niet wilde zeggen dat ik jou er van verdenk Anthraxx verkracht te hebben, noch wil ik geruchten over een zwangerschap voeden. Het was puur ter illustratie van mijn opmerking dat jij helemaal niet te oud voor Annie bent.quote:
Desalniettemin, subtielquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarmee ik dus niet wilde zeggen dat ik jou er van verdenk Anthraxx verkracht te hebben, noch wil ik geruchten over een zwangerschap voeden. Het was puur ter illustratie van mijn opmerking dat jij helemaal niet te oud voor Annie bent.![]()
Hmmz... Nou vooruit dan maar...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarmee ik dus niet wilde zeggen dat ik jou er van verdenk Anthraxx verkracht te hebben, noch wil ik geruchten over een zwangerschap voeden. Het was puur ter illustratie van mijn opmerking dat jij helemaal niet te oud voor Annie bent.![]()
indekken is ook een vak!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nou vooruit... Voor jou dan...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik mis je.
Zwengel je MSN eens aan
Dat blijkt. Was het zo risicovol dan?quote:
Ik, mijn vader en zijn vriendin in 1 kamer, best risicovol jaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:37 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat blijkt. Was het zo risicovol dan?
Vindt je het erg dat ik het niet zo heul risicovol vind klinken?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:45 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik, mijn vader en zijn vriendin in 1 kamer, best risicovol ja
vind jij je stiefmens ook niet leuk?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:45 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik, mijn vader en zijn vriendin in 1 kamer, best risicovol ja
Als jij weet hoe ik en mijn vader tegenover elkaar staan dan zou je het wel als risicovol kunnen zienquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:50 schreef Frezer het volgende:
[..]
Vindt je het erg dat ik het niet zo heul risicovol vind klinken?
Ik vind mijn vader ook niet leukquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vind jij je stiefmens ook niet leuk?
die van mij dit weekend... ik had aan mijn vader gevraagt of ik binnen mocht roken (het is zijn huis) probeert ze mij (iemand van 20 ze is zelf net over de 30) op mn flikker te geven omdat ze niet wou dat ik binnen rookte... ppf tis meer mijn huis dan van jou![]()
ow dubbel vervelendquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:53 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik vind mijn vader ook niet leuk
Dat verklaard,quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:53 schreef melismay het volgende:
[..]
Als jij weet hoe ik en mijn vader tegenover elkaar staan dan zou je het wel als risicovol kunnen zien
In elk geval zou het handiger van ze zijn als ze samen uit maken of ze het nu wel of niet willen hebben,quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
die van mij dit weekend... ik had aan mijn vader gevraagt of ik binnen mocht roken (het is zijn huis) probeert ze mij (iemand van 20 ze is zelf net over de 30) op mn flikker te geven omdat ze niet wou dat ik binnen rookte... ppf tis meer mijn huis dan van jou![]()
Ik heb met de huidige vrouw van mijn vader een goed gesprek gehad toen zij serieus wat kreeg met mijn vader (toen was ik 17). Zij opende het gesprek met: "Volgens mij heb jij al een moeder". Toegegeven, een half jaar later was ik alsnog het huis uitquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:00 schreef nozem het volgende:
Vreselijk, die problematiek die me in dit topic voor ogen komt.
Rook je liefie? Dat vind ik nou echt geen porum bij vrouwen.![]()
Vrouwen horen gewoon niet te roken. Dat was in de jaren '50 al zo en ik ben erg gehecht aan tradities.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:04 schreef Frezer het volgende:
[..]
![]()
Wat maakt het verschil dat het zo verschrikkelijk is bij vrouwenIk kan me alleen voorstellen dat het met zoenen niet bepaald smakelijk is, >:O .
Zoiets hier ook, alleen zou ik dat niet direct als saai willen omschrijven.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:01 schreef Mokster het volgende:
Ik heb de meest saaie ouders aller tijden, maar ik ben toch wel erg blij dat ze gewoon nog bij elkaar zijn en ik totaal geen problemen met ze heb...
Zo'n idee had ik ook van mijn ouders, tot ik een jaar of 15 was in ieder geval. Daarna ging ik er meer over nadenken dat het niet normaal was hoe ze met elkaar om gingen, maar ik was in ieder geval blij dat ze bij elkaar waren. Dat was 3 jaar geleden ineens wel anders...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:01 schreef Mokster het volgende:
Ik heb de meest saaie ouders aller tijden, maar ik ben toch wel erg blij dat ze gewoon nog bij elkaar zijn en ik totaal geen problemen met ze heb...
Ik ben blij dat mijn ouders met iemand zijn waar ze wel gelukkig mee zijn en dat ze niet het stomme idee gehad hebben om voor de kinderen (=mij) bij elkaar te blijven.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:01 schreef Mokster het volgende:
Aha, dit is toch een nieuwe traditie voor mij.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:05 schreef nozem het volgende:
[..]
Vrouwen horen gewoon niet te roken. Dat was in de jaren '50 al zo en ik ben erg gehecht aan tradities.
Daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben blij dat mijn ouders met iemand zijn waar ze wel gelukkig mee zijn en dat ze niet het stomme idee gehad hebben om voor de kinderen (=mij) bij elkaar te blijven.
Nee. In de praktijk valt het best mee.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:11 schreef Frezer het volgende:
[..]
Aha, dit is toch een nieuwe traditie voor mij.![]()
Je bent zeker zeer selectief, mbt de tradities waar je gehecht aan bent?
ja dat geld in mijn mamas geval ook zeker!!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben blij dat mijn ouders met iemand zijn waar ze wel gelukkig mee zijn en dat ze niet het stomme idee gehad hebben om voor de kinderen (=mij) bij elkaar te blijven.
Helemaal zeker weet je het natuurlijk niet, maar ik heb de indruk dat mijn ouders hartstikke gelukkig zijn met elkaar en met hun leven en dat ze niet voor mij en mn zusje bij elkaar zijn. Ik hoop alleen later niet zo verschrikkelijk burgerlijk te worden als zij nu zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:10 schreef Litpho het volgende:
Je hebt ze niet voor het uitkiezen, die pleeg ouders,quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja dat geld in mijn mamas geval ook zeker!!
maar ik vraag me af of papa gelukkig is met haar... ik vond hem veel gelukkiger met zn vriendinnetje die ie had tussendoor...
deze bepaald echt wat er gebeurd en wat mn vader wel en niet mag en zo...
Die van mij ook wel eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:17 schreef nozem het volgende:
Mijn ouders zijn heilig. Tot dat besef kwam ik enkele jaren geleden.
Stiefouders. Van pleegouders wordt gebruikelijkerwijs wél verwacht dat ze zich met de opvoeding bezighouden.quote:
mijn ouders wonen een half land uit elkaar...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:19 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je hebt ze niet voor het uitkiezen, die pleeg ouders,.
Hoe gaat/ging dat in jullie opvoeding, konden je ouders daar wel één lijn in trekken toen ze uit elkaar waren? (als ik vragen mag)
Dat heb ik ook wel hoor, ik heb veel aan mijn ouders te denken, maar toch het meest aan mijn moeder en helaas kom je dan dingen over je ouders te weten, die je eigenlijk niet wil weten.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
Die van mij ook wel eigenlijk.
Ik heb echt alles aan hun te danken!
Excuseert u mijn lompheid!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Stiefouders. Van pleegouders wordt gebruikelijkerwijs wél verwacht dat ze zich met de opvoeding bezighouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |