Het is niet erg als het lang duurt.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:04 schreef deedeetee het volgende:
Hmmm het ziet er niet hoopvol uit hier maar een hond is volgens mij altijd lastiger te plaatsen als een poes. Zeker een hond als Doerak, haar beschrijving klinkt niet echt als een aanrader.
Lurch klinkt weer wel leuk maar ik heb zelf een hond die het met soortgenoten niet altijd even goed kan vinden.![]()
Niet echt een reactie waar je wat aan hebt vrees ik maar ik ben erg benieuwd of je de honden -binnen redelijke tijd- geplaatst krijgt en wens jou en je honden daarbij iig veel sterkte en natuurlijk succes.![]()
Ik kan me goed indenken in hun reactie. Een jaar geleden zou ik hoogstwaarschijnlijk dit besluit hebben afgekeurd. Dus ik vind kritiek prima. Maar gewoon normaal en beleefd blijven is op zich geen overbodige luxe, vind ik.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:57 schreef Kaatje_1406 het volgende:
Ik vind het zeer moedig van je om het ook hier te zetten. Omdat er altijd mensen zijn die de situatie niet kunnen / willen begrijpen. En dan krijg je er alleen maar vervelende reacties op, waardoor je jezelf alleen maar ellendiger gaat voelen over de keuze die je hebt gemaakt.
Ik hoop voor je dat je hondjes een heel goed thuis gaan krijgen.
Dat maakt de keuze die je nu maakt nog onbegrijpelijker.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik kan me goed indenken in hun reactie. Een jaar geleden zou ik hoogstwaarschijnlijk dit besluit hebben afgekeurd. Dus ik vind kritiek prima. Maar gewoon normaal en beleefd blijven is op zich geen overbodige luxe, vind ik.
Daar ben ik het evengoed mee eens. Zoals ik al eerder zei, ik heb nog nooit een dier weggedaan en ik vind het niet bepaald leuk om te doen. Toch denk ik dat het in dit geval de beste keus is. De beste keus voor mij, dat wil ik best toegeven. Maar zoals iemand anders al opmerkte: zowel het aanschaffen als het wegdoen van een huisdier wordt ingegeven door egoïsme. Dus dat ik een egoïst ben, dat wil ik best toegeven. Ik ga mijn stinkende best doen om een fijn plekje voor ze te vinden.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:46 schreef Vlindertje87 het volgende:
Aan de ene kant ben ik het een klein beetje eens met de mensen die zeggen van: goh je begint aan huisdieren, etc.
Laat ze gewoon inslapen, dan hoeven wij je drogredeneringen ook niet meer te lezen...quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Daar ben ik het evengoed mee eens. Zoals ik al eerder zei, ik heb nog nooit een dier weggedaan en ik vind het niet bepaald leuk om te doen. Toch denk ik dat het in dit geval de beste keus is. De beste keus voor mij, dat wil ik best toegeven. Maar zoals iemand anders al opmerkte: zowel het aanschaffen als het wegdoen van een huisdier wordt ingegeven door egoïsme. Dus dat ik een egoïst ben, dat wil ik best toegeven. Ik ga mijn stinkende best doen om een fijn plekje voor ze te vinden.
Goh, nu laat je je ware kant zien...het interesseert je volgens mij echt helemaal niets wat er met die honden gebeurt, je wilt alleen zeiken....zielig hoor.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:31 schreef Asielzoekers het volgende:
[..]
Laat ze gewoon inslapen, dan hoeven wij je drogredeneringen ook niet meer te lezen...
Jij doet niet aan cynisch sarcasme alleen aan zeiken, en ook nog met een kloon...quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:35 schreef Asielzoekers het volgende:
[..]
Cynisch sarcasme is duidelijk niet aan jou besteed...
Oh help, ik hoop niet dat het nare consequenties heeft zeg... Zou ik nog wel kunnen slapen vannacht?quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jij doet niet aan cynisch sarcasme alleen aan zeiken, en ook nog met een kloon...
het zal mij worst wezen of je slaapt of niet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:40 schreef Asielzoekers het volgende:
[..]
Oh help, ik hoop niet dat het nare consequenties heeft zeg... Zou ik nog wel kunnen slapen vannacht?
Het bewijs is geleverd, je snapt geen reet van sarcasme. Bedankt, nu is dat ook weer opgelost!quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
het zal mij worst wezen of je slaapt of niet.
Doe wat je niet laten kan, heb verder weinig meer toe te voegen dan dat je een hond niet voor even maar voor het leven neemt. Dat eea in je privesituatie botst wil niet zeggen dat je honden die hun volste vertrouwen in je hebben aan de kant kan schuiven.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vanaf nu ga ik dit soort offtopic reakties weghalen.
Gebruik hiervoor de mail o.i.d.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |