quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:01 schreef Lishe het volgende:
Luuke is weer snotverkouden. En eigenlijk heb ik het zo gehad met dat ziek zijn van d'r. Ze is super aanhankelijk, wil alleen maar bij mij zijn. Op het moment heet ik niet mama, maar "mehmeh", het klinkt ook nog eens vreselijk zeurderig. Ik weet wel dat het over gaat, en dat ze de afgelopen tijd veel aandacht heeft gehad (vanwege dat ziek zijn dus) maar ik moet er gewoon even over mopperen.
Thijs ging maar half dagje maar ging wel lekker als ik marco mag gelovenquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:43 schreef Anitra het volgende:
Hoe ging het met Thijs op het KDV vandaag?
Ik heb er echt geen idee van Poemojn waarom ze dat zo doen, maar het zal welquote:Bar, fijn dat 't kdv leuk was. Ik snap alleen niet waarom 't cb het spelen wil observeren, daar heeft het kdv toch ook genoeg ervaring mee? Je zou denken dat het hen ook wel opvalt als dat afwijkt oid.
Nee nog niet. Maar 's ochtends had ie niet geslapen en 's middags naar kdv waar ie dus wel had geslapen. En 's avonds was ie moequote:Op woensdag 15 februari 2006 21:23 schreef Githa het volgende:
Tex, hoe is het vandaag met Noah gegaan ? ... heeft hij al wat meer stapjes durven/kunnen zetten. Als ze het eenmaal door hebben gaat het snel hoor!
Leuk hoor !
Een schrale troost misschien: dit was het meest complexe handje toch? Dus hopelijk heeft ie er met het 2e handje wat minder last van. Maar ja het blijft een hele happening natuurlijkquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:23 schreef Githa het volgende:
Ik lag vannacht nog te denken of het dit allemaal wel waard is voor het kleine mannetjeen dan moeten we nog een keer
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |