abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 15 februari 2006 @ 11:03:47 #51
81992 Githa
pi_35104406
WE ZIJN THUIS!
Wat zijn jullie Lief Het heeft Jordy zeker geholpen dat jullie allemaal zo aan hem dachten!
Het waren twee zware daagjes. We waren daar netjes om 7.00 toen bleek dat er een fout was gemaakt. Bijna waren we weer thuis geweest toen bleek dat de planning op de OK wel klopte, dus snel een bed geregeld en het ging door!
De operatie duurde ruim 3,5 uur, het was allemaal wat complexer als eerst werd gedacht. Zijn bovenste vingerkootjes, het bot dus, was aan elkaar gegroeit. Uiteindelijk is de operatie wel goed geslaagd, al kunnen we daar nog helemaal niks van zien. Vrijdag mag het gips er af en dan zullen we wat zien. We zijn al gewaarschuwd voor veel zwellingen en hechtingen. Afhankelijk hoe het eruit ziet gaat er verband of opnieuw gips omheen.

Vervelend was dat Jordy een allergie blijkt te hebben voor zowel Jodium als pleisters. Overal waar de jodium zijn huid had geraakt was het vuurrood en opgezet en op zijn wang was een grote plek waar de huid af was, door de pleisters van de beademing.
Zeker iets om te onthouden en te vermelden voor de volgende keer.

Naar de OK toe ging alles goed, wel huilen tijdens het kapje maar toch super
Terug uit de narcose was hij compleet in paniek, ik moest hem helemaal vastklemmen op schoot. Zijn ene arm in het gips en zijn andere in een spalk vanwege het infuus na een tijdje werd hij wat rustiger en hing hij voor zich uit starend op schoot.... zo zo zielig vond ik hem op dat moment, mijn hart brak echt die eerste uren. Ik hoop werkelijk dat dat de volgende keer wat beter gaat.

Het mannetje had verschrikkelijk veel pijn, maar de morfine deed snel zijn werk en omdat Jordy zo goed dronk, mocht het infuus er al snel af Daardoor konden we hem ook wat beter afleiden.

Hij heeft weinig tot niet geslapen van de pijn en is nu eindelijk compleet uitgeput in slaap gevallen.
De morfine gaat nu vervangen worden voor diclofynac 12,5 mg schijnt ook erg zwaar te zijn dus hopelijk werkt het ook voor hem.

Een paar fotootjes als aandenken, ook voor later.
Al heb ik alleen wat foto's van hem toen het weer wat beter ging, maar dat zijn ook de mooiste!

Voor de operatie

en s'avonds:

met zijn teletubbie die hij cadeau heeft gekregen omdat hij zo super stoer is geweest!

en in de speelkamer, kon hij zich toch wel vermaken in de ballenbak, wat dufjes van de morfine, dat wel

En nu ga ik ook zo even op bed liggen, ik heb 2 nachten overgeslagen en ben vreselijk moe
Sorry als het verhaal wat onsamenhangend is
Ik ben iig vreselijk trots op mijn kleine grote vent

[ Bericht 2% gewijzigd door Githa op 15-02-2006 11:23:35 ]
  † In Memoriam † woensdag 15 februari 2006 @ 11:04:56 #52
81992 Githa
pi_35104446
Noah stoer man ...je LOOPT!!!!
pi_35104473
O Jordy wat ben je stoer en groot en toch nog heel klein en lief enzo. Githa jij ook
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_35104642
Ach Jordy, dat je er ook nog een allergische reactie bij moet krijgen Ik vind je echt super dapper! En jou natuurlijk ook Githa, wat moet dat moeilijk zijn om je kleine ventje zo te moeten zien... Ik duim voor een voorspoedig herstel!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_35104881
Jordy dapper ventje!!
Wat kl*te van die allergie.
Githa
pi_35104887
lieve lieve lieve Jordy.. wat ben jij een onwijs stoer en dapper mannetje geweest en wat zal iedereen ongelooflijk trots op je zijn dat je het zo goed hebt gedaan! Ik ga heel hard duimen dat alles heel snel hersteld en je snel weer zonder gips mag.

Githa en spooky, ik kan me voorstellen dat het inderdaad je hart laat breken als je je kleine grote man zo ziet, maar ik vind jullie ook dapper!

tis niet niks allemaal..

Noah in een nieuwe kamer moet je ook wel kunnen lopen natuurlijk!
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
pi_35104952
Stapstap kijk eens aan Noah heeft het helemaal alleen gedaan!

a gus Jordy, Uit je verhaal begrijp ik dat hij nog niet thuis is Githa?
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_35105116
Noah hartstikke goed joh !!

Ach gossie arme Jordy, wat een moeilijke dagen zo voor jullie geweest Githa. Nog een allergie erbij ook Hopelijk doet de diclofenac zijn werk (is inderdaad aardig sterk spul) en is Jordy alles snel weer vergeten. En dan mama nog
  † In Memoriam † woensdag 15 februari 2006 @ 11:26:41 #59
81992 Githa
pi_35105154
jawel ! hij is mee naar huis ... gelijk mijn post maar even aangepast zo is het zeker duidelijk.
Als Jordy nog daar was geweest, had ik nooit naar huis gegaan.
Het ziekenhuis is gewoon geen goede plek voor Jordy om te zijn, voornamelijk i.v.m. infectie.
Vannacht ging de pijnbestrijding redelijk, dus dat kan thuis ook

Ohwja, hij heeft ook een wond in de lies omdat daar extra huid vandaan is gehaald. Overal plekjes, wondjes en gedoetjes.... hopelijk geneest hij snel!

Nu echt naar bed
pi_35105531
Githa! Jullie zijn weer thuis! Ik krijg tranen in mijn ogen van die kleine stoere man van je! Wat een knapperd.... hoppa, weer in de ballenbak. Super!!!

En Noah loopt!!! Hihi, nu issie ineens een stukje groter Tex!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_35105539
He fijn hoor! thuis is idd veel beter (in dit geval)
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  woensdag 15 februari 2006 @ 11:40:37 #62
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35105637
Noah!

En een dikke voor Githa en Jordy!
  woensdag 15 februari 2006 @ 11:50:13 #63
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_35105969
Pffffffoeh Githa wat heftig! Ik moest echt slikken toen ik je verslag las.
Maar wat houdt hij zich kranig zeg.
En gelukkig is hij weer bij jullie thuis, lekker vertrouwd en dichtbij.
Lekker slapen nu en alles verwerken. Sterkte! Hele dikke
Als je niet lacht, ben je dood.
  woensdag 15 februari 2006 @ 11:57:12 #64
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_35106197
Oh Jordy!
Dappere man!
pi_35106428
jordy (& githa), ik ben heel erg onder de indruk, wat dapper doorstaan allemaal. hopelijk gaat de genezing snel & goed.
  † In Memoriam † woensdag 15 februari 2006 @ 12:27:55 #66
7074 moussy
kuttekop
pi_35107254
Och dat kleine hommeltje in dat bed ik hoop dat de pijn snel afzakt!

Noah loop!!

Cas gaat volgens mij iets technisch worden, hij heeft net mijn naaimachine uit elkaar gepeuterd
Je zou er haast een boek over schrijven!
  woensdag 15 februari 2006 @ 12:43:55 #67
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_35107791
Jordy, ik hoop dat de diclofenac goed z'n werk gaat doen en dat je geen pijn meer hebt!

Noah
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 15 februari 2006 @ 12:47:31 #68
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_35107908
Jordy beterschap ventie

Noah jaaaa grote man

Klust Cas hem ook weer in elkaar dan
  woensdag 15 februari 2006 @ 12:47:48 #69
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_35107914
Jordy, je bent stoer man!!

En Noah die loopt! Wiehoee

Cas, wat doe je je moeder aan!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_35107997
Jordy! Held!
Ik hoop dat de pijnbestrijding 'm goed helpt. Wat vind hij trouwens van dat rare "blok" aan zijn linkerarm? Kan hij (zo) wel wat spelen/lopen/kruipen, dat hij zich er wel op aanpast zeg maar?

Noah! Goed man!

Ha ha ha.. Cas!
W ~ H ~ T
  † In Memoriam † woensdag 15 februari 2006 @ 12:54:03 #71
7074 moussy
kuttekop
pi_35108110
Helaas kwam hij alle losse onderdeeltjes keurig in een zakje bij me brengen Ik kan iig wel weer beginnen met alle draden op spanning te zetten als ik weer ga naaisterren

Cas heeft een vriend een vriend die in groep 7 zit hij is zo idolaat van hem, dat toen ik net een zak met truien uit stond te pakken, van vriend zijn broertje, dat hij bij iedere trui, ohoh van Miessie (Michel) riep Meneer ligt dus nu in een jurk trui maat 128 te slapen
pi_35108491
wat schattig moussy. (niet dat van de naaimachine!) piet heeft een vriendinnetje geloof ik. op 't kdv is in ieder geval een meisje dat van oor tot oor begint te stralen als piet binnenkomt. en hij vindt haar ook lief. laatst hebben ze een keer een hele middag samen gespeeld en handje-handje gelopen. alleen is ze er alleen op woensdag. piet is er ook ineens veel bewuster mee bezig welke kinderen er op welke dagen zijn. sowieso vindt ie de dagen van de week de laatste tijd erg interessant, die moeten we liefst dagelijks met 'm doornemen.

noah, ik had er helemaal overheen gelezen, maar knap hoor, zelf lopen, zet 'm op!
  † In Memoriam † woensdag 15 februari 2006 @ 13:06:46 #73
81992 Githa
pi_35108559
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 12:50 schreef Jonnetje het volgende:
Jordy! Held!
Ik hoop dat de pijnbestrijding 'm goed helpt. Wat vind hij trouwens van dat rare "blok" aan zijn linkerarm? Kan hij (zo) wel wat spelen/lopen/kruipen, dat hij zich er wel op aanpast zeg maar?
Het is idd een flink blok! het gips is ook nog eens 10 cm langer als zijn vingers, waarom dat is weet ik eigenlijk niet
Hij is nu echt top zwaar en kan met links werkelijk niks. Het is ook de bedoeling dat hij het armpje omhoog houd omdat hij anders stuwing krijgt.
Nu zit hij dus zo :
En hij laat hem nog goed zitten.
Gewoon wonderbaarlijk hoe snel die kleintjes de situatie accepteren zoals die is.
pi_35108648
OH Jordy, lief mannetje ik heb zo met je te doen.. je bent zo dapper...
  woensdag 15 februari 2006 @ 13:09:56 #75
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_35108691
Och mannetje toch..... Arm kleintje.
  † In Memoriam † woensdag 15 februari 2006 @ 13:10:19 #76
7074 moussy
kuttekop
pi_35108702
dat het langer is, is voor het stoten, dan raakt hij zijn vingertjes absoluut niet.
pi_35108721
stoer hoor!
pi_35108987
awww Jordy Wat een dapper mannetje ben je. We hopen dat alles snel geneest!
  woensdag 15 februari 2006 @ 13:18:08 #79
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_35109008
stoere dappere Jordy en ook Githa en Spooky4u. fijn dat alles zo ong wel goed is gegaan, ik hoop dat hij snel geneest dikke knuf voor jullie allemaal
pi_35109242
Och Jordy, ik vind het echt wonderbaarlijk knap. Kijk 'm nu stoer zitten!!!! Laat je maar lekker verwennen! (En mama, die verwennerij gaat er wel weer af als hij helemaal de oude is, toch?
pi_35114024
ooooh Jordy!!! stoer hoor!
Fijn dat alles goed gaat!!!

en Noah!
  woensdag 15 februari 2006 @ 15:29:21 #82
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_35114091
Jordy! Is! Een! Held!

Hopelijk knapt ie heel snel helemaal op, Githa! Ik heb waarschijnlijk niet goed opgelet, maar wanneer doen ze zijn andere handje?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  † In Memoriam † woensdag 15 februari 2006 @ 15:31:57 #83
81992 Githa
pi_35114200
Zodra deze helemaal is genezen
maar dat kan best een half jaar duren.
pi_35115071
Yessssssss! Alles is goed gegaan met de operatie van Jordy! Heerlijk dat dit deel achter de rug is Githa! Mooi mannetje heb je trouwens, hoog knuffelgehalte!
pi_35115149
Jordy wat ben jij een stoere vent zeg! En voor papa en mama geld hetzelfde dat ze stoer en sterk zijn!
  woensdag 15 februari 2006 @ 16:11:08 #86
24188 Belana
kloon van belana
pi_35115894
Jordy en Githa en meneer githa ook!
stormy waters...
sailin'
pi_35119949
Ik ben ZO kwaad
Net mijn schoonmoeder aan de telefoon gehad (die heeft opgepast vandaag) en ze vertelt doodleuk dat iemand hun naar huis heeft gebracht met de auto en ze heeft Amber op schoot genomen
"Maar we waren wel lekker snel thuis"
pi_35120155
en:
"Peter zat vroeger ook altijd zonder autostoeltje, die leeft ook nog"
  woensdag 15 februari 2006 @ 18:14:27 #89
24188 Belana
kloon van belana
pi_35120986
heb je haar verteld dat ze strafbaar is? sjees wat stom zeg!
stormy waters...
sailin'
pi_35121009
nee, daar had ik niet bij stilgestaan, dat is sinds 1 januari toch?
  woensdag 15 februari 2006 @ 18:16:27 #91
24188 Belana
kloon van belana
pi_35121067
ja precies, en terecht natuurlijk. Toevallig hebben wij juist samen met mijn ouders stoeltjes gekocht, omdat hun heel af en toe Liam op halen bij de oppas en het was altijd nogal toestand met het stoeltje. Echt een stomme reactie van je schoonmoeder!
stormy waters...
sailin'
pi_35121171
ja, ik was echt even uit het veld geslagen en heb haar wel medegedeeld dat ik het niet leuk vind. Toen vroeg ze nog waarom niet En maar lachen om mijn verontwaardiging.
Ik ben blij dat ze zelf geen auto heeft

Volgens mij had poemojn dat artikel hier ergens gezet, ik ga even zoeken

edit:
Ze is nog niet strafbaar

Om de veiligheid van kinderen in de auto verder te waarborgen heeft de overheid besloten per 1 maart 2006 strengere regels te hanteren. Autostoeltjes en zitverhogers moeten vanaf die datum officieel zijn goedgekeurd. Bovendien mogen kinderen kleiner dan 1,35 meter dan niet meer los in de auto worden vervoerd.

Een goedgekeurd autostoeltje is herkenbaar aan een keuringslabel of -sticker met de code ECE 44/03 of 44/04 erop. Alle andere stoeltjes of zitverhogers leveren vanaf 1 maart onherroepelijk een bon op. Hoewel de nieuwe regels streng zijn, gelden er toch veel uitzonderingen. Bijvoorbeeld als er al twee kinderzitjes op de achterbank staan en een derde er niet meer bij past. In dat geval wordt toegestaan dat het derde kind alleen de gordel draagt. En ook als er vriendjes worden meegenomen van de voetbalclub mogen kinderen vanaf drie jaar incidenteel alleen met een gordel achterin zitten.

Lastiger wordt het als er niet genoeg of helemaal geen gordels in de auto aanwezig zijn. In het eerste geval mogen kinderen groter dan 1.35 meter bij wijze van uitzondering los achterin zitten, mits de andere gordels in gebruik zijn door kinderzitjes. In het tweede geval is het jammer. Als er voorin en op de achterbank geen gordels zijn, mogen kinderen tot drie jaar helemaal niet worden meegenomen. Dan dus toch maar de fiets of de trein, dat is ook nog goed voor het milieu.

naar boven
pi_35121526
Volgens mij is het pas strafbaar vanaf maart... maar dan nog, ze weet vast wel dat jullie dat niet willen.

Jordy, ventje, wat zie jij er zielig, stoer en lief uit... die rode wangetjes ...
Ik vind het erg stoer hoor, hoe jij je er doorheen slaat!!
Githa, ik vind het bijzonder hoe je het beschreef, lief dat je ons mee laat leven en ik wens je heel veel sterkte toe, lijkt me erg moeilijk als je ziet dat je kleintje pijn heeft. Heb je pijnstillers voor thuis mee? Of krijgt hij gewoon paracetamol? (lijkt me zo weinig helpen, maar vaak is dat het enige wat ze mogen zo klein he...) Moest ook even slikken bij jouw verhaal...
  woensdag 15 februari 2006 @ 18:47:53 #94
24188 Belana
kloon van belana
pi_35122350
Ik zou het haar evengoed zeggen LadyS gewoon om het in te peperen
stormy waters...
sailin'
pi_35123309
Jordy, watgoed dat je weer thuis bent man
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 15 februari 2006 @ 19:47:44 #96
3011 E.T.
pi_35124912
Ik zou ook kwaad zijn, LadyS!

Saskia had vandaag op het kdv een ongelukje; ze had in d'r broek gepoept. Ze weet zowieso nog niet zo goed wat ze daar mee aan moet, of dat ook in de wc moet, maar dat voelt niet lekker ofzo.
Maandag had ze om een luier gevraagd en na 2 minuten hadden we de inhoud doorgespoeld, vandaag had ze 't dus in d'r broek gedaan.. en ze vond 't vies! We zullen dus wel zien hoe dat verder gaat.
Plassen had ze wel netjes allemaal op de wc gedaan Ze kwam 't steeds netjes tegen de juffen zeggen als ze moest.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_35125035
Saskia ik vind het rete-knap!

zo snel al met plassen op de wc! echt goed hoor.. en ongelukjes horen erbij! misschien nadat ze t 1 keer in dr broek heeft gedaan dat dat de volgende keer haar herrinert aan hoe vies dat was en ze het wel op de wc wil doen..
pi_35125187
Saskia ik blijf het geweldig dat je het al zo snel kan!!
pi_35125473
Oeh, LadyS, wat een rotvoorval! En lachen om je verontwaardiging daaaar word ik zo boos van. Ik zou het zeker nog een keer aanhalen hoor, kom nou zeg!
Stoere Saskia!!!

Luuke is weer snotverkouden. En eigenlijk heb ik het zo gehad met dat ziek zijn van d'r. Ze is super aanhankelijk, wil alleen maar bij mij zijn. Op het moment heet ik niet mama, maar "mehmeh", het klinkt ook nog eens vreselijk zeurderig. Ik weet wel dat het over gaat, en dat ze de afgelopen tijd veel aandacht heeft gehad (vanwege dat ziek zijn dus) maar ik moet er gewoon even over mopperen.
  woensdag 15 februari 2006 @ 20:02:30 #100
3011 E.T.
pi_35125531
Ik heb al vaker gehoord en gelezen dat poepen op de wc nog van een heel andere orde is dan plassen. En dat een hoop kinderen daar best nog een tijdje over doen.
Ik ben allang blij dat ze 't niet heel lang op gaat houden ofzo en daardoor verstopt raakt!

En als ze morgen besluit dat ze weer een luier om wil, dan mag ze dat ook van mij hoor.. Ze ook nog maar hartstikke klein. Alles wat ze (wat dit betreft) doet is goed voor mij. Ze hoeft iig nog helemaal niks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')