Oowquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:07 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat, mensenrechten schenden, nog harder achter de VS aanhuppelen, een schijnparlement ten gunste van de vorst invoeren, minderheden discrimineren?
Nee, dank je.
Doe je best. Pleeg desnoods een aanslag op zijn limousine. Maar alsjeblieft vermoei mij niet met je gezeur.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:40 schreef Floripas het volgende:
Daarom wil ik alleen de privileges van de koning boycotten.
Nu snap ik je boycot van Marokko helemaal niet meer. Je wilt een land boycotten om de koning dwars te zitten, of wil je de koning boycotten door Nederlandse bedrijven niet langer hofleverancier te laten zijn van het Marokkaanse hof?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:40 schreef Floripas het volgende:
Daarom wil ik alleen de privileges van de koning boycotten.
Het idee was dan ook om met heel Europa druk uit te oefenen op Marokko. Omdat het iets is dat nu mis gaat, en dreigt nog erger te worden. Door ons specifiek op de koning te wenden denk ik dat het effectief zou zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:34 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat er geen kritiek geleverd mag worden, ik probeer alleen aan te geven dat een boycot op 1 land WEL in te voeren terwijl er andere landen die veel ergere dingen doen gewoon te laten varen.
De boycot die Nederland op Zuid Afrika had had direct te maken met het Apartheidsysteem. Wat jij wil met een boycot van Marokko is ongeveer hetzelfde als Frankrijk boycotten omdat ze ganzenpate produceren door ganzen vet te mesten, en dan vervolgens nog gewoon ganzenpate uit Italie kopen waar ook ganzen worden vet gemest.
Het gaat ook niet specifiek om Marokko, het gaat erom dat je een land A wilt boycotten omdat het X en Y doet, terwijl je landen B, C en D die naast X en Y ook nog eens V, W, en Z doen gewoon links wil laten liggen.
Verder moet je bij een Marokko boycot eerst eens met Frankrijk gaan praten:
[..]
De handel met Nederland ligt in ieder geval onder de 4%, en een boycot heeft dan denk ik erg weinig zin.
Nee, dat eerste natuurlijk, en ik wil specifiek de privileges van de koning boycotten, om de burgers niet te hard te raken: die lijden natuurlijk zelf het ergst onder hun regime.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:49 schreef maartena het volgende:
[..]
Nu snap ik je boycot van Marokko helemaal niet meer. Je wilt een land boycotten om de koning dwars te zitten, of wil je de koning boycotten door Nederlandse bedrijven niet langer hofleverancier te laten zijn van het Marokkaanse hof?
De Marokkaanse koning mag geen Philips TV's meer kopen ofzo? Of moet ik het anders zien?
Jij hebt echt geen idee waar je het over hebt, hè? Heb je uberhaupt wel op de bronnen geklikt?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:16 schreef Meki het volgende:
[..]
Oow
Nederland die schendt juist mensenrechten
In Nederland mag je in hotel logeren als je iemand doodmaakt![]()
dus wie moeten we gaan boycotten![]()
Jij komt dit topic binnen om je door mij te laten vermoeien?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:07 schreef Ringo het volgende:
[..]
Doe je best. Pleeg desnoods een aanslag op zijn limousine. Maar alsjeblieft vermoei mij niet met je gezeur.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |