dat kon luca inderdaad ook heel snel. we hebben hem toen geleerd hoe je goed afsluit.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:04 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nah, die van mij kan de pc al uitzetten!
Uh...![]()
Hahaahaha, dus die sketch van Youp van 't Hek was bij jou realiteit!quote:Op maandag 20 februari 2006 14:03 schreef syzo het volgende:
idd mag dit ook in de kleine lettertjes van het ouderschap:
Van te voren denk je er niet aan om bepaalde dingen te beveiligen tegen kinderen.
Jaren geleden toen er nog videorecorders waren met boven lader heeft toen 3 jarige de dochter van mijn vriendin (inmiddels 17 jr) de video recorder een boterham met pindakaas gegeven.
(lees: boterham in de lade gepropt en met alle macht dicht geduwd)
Toen haar moeder vroeg waarom ze dat had gedaan zei ze met een trots gezicht : video honger![]()
Pas als zulke dingen gebeuren begrijp je waarom de aparatuur bij ouders met kinderen of hoog of achter slot en grendel staat![]()
Er passen ook prima 6 dvd's in het laatje van de DVD speler. En in de gaten van speakers kun je ook heel goed je boterhammen kwijt en videorecorders lusten ook graag liga's en dvd's.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:03 schreef syzo het volgende:
idd mag dit ook in de kleine lettertjes van het ouderschap:
Van te voren denk je er niet aan om bepaalde dingen te beveiligen tegen kinderen.
Jaren geleden toen er nog videorecorders waren met boven lader heeft toen 3 jarige de dochter van mijn vriendin (inmiddels 17 jr) de video recorder een boterham met pindakaas gegeven.
(lees: boterham in de lade gepropt en met alle macht dicht geduwd)
Toen haar moeder vroeg waarom ze dat had gedaan zei ze met een trots gezicht : video honger![]()
Pas als zulke dingen gebeuren begrijp je waarom de aparatuur bij ouders met kinderen of hoog of achter slot en grendel staat![]()
Mijn ex en ik hadden grote speakers zonder bescherming ervoor (had mijn ex zelf gemaakt) alleen toen de kinderen eenmaal konden kruipen en lopen waren die niet veilig meer en zaten er binnen de kortste keren gaatjes in.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:56 schreef Yoni het volgende:
[..]
Er passen ook prima 6 dvd's in het laatje van de DVD speler. En in de gaten van speakers kun je ook heel goed je boterhammen kwijt en videorecorders lusten ook graag liga's en dvd's.
geen eigen ervaring, maar het zoontje van vrienden van mij heeft dit allemaal gedaan
Ja nee, tuurlijk wel. Maar ze spoelt nog steeds niet zelf door dus dan vind ik d'r niet zindelijkquote:Op maandag 20 februari 2006 15:40 schreef poemojn het volgende:
Bedoel je nou dat jij Myrthe nog steeds niet elk half uur op haar potje zet Ladybos?!
Dta komt ondat er helaas ook mensen zijn die hun goede raad brengen alsof het Evangelie is. Doe wat ik zeg, anders moet je het zelf weten (dat zeggen ze niet letterlijk, maar het klinkt wel in hun woorden door). Of als je verklaart waarom dat bij jou niet werkt "Jij moet ook altijd op alles 'ja maar...' antwoorden"...quote:Op maandag 20 februari 2006 15:50 schreef syzo het volgende:
'(...)Maar ik had me ook van te voren niet bedacht dat je echt voor alles van anderen (goed bedoelde) adviezen zou krijgen.
En ook nooit verwacht dat me dat af en toe zo teen de haren in zou strijken. Ik werd en word er soms echt opstandig van.
Ik was schijnbaar ook zindelijk met 1 jarige leeftijd (ook 's nachts) mijn moeder had mij mijn eerste jaar katoenen luiers gegeven. En dat werkte dus prima om mij op het potje te krijgen.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:59 schreef Ladybos het volgende:
De buurvrouw gisteren: 'Goh Myrthe doet het goed he, ik hoor d'r nooit huilen'. 'Hoe oud is ze nou, ze loopt al he ?' Ik: 1 jaar en 3 weken. Oh, is ze al zindelijk zeker ?? HUH ???? Met 1 jaar en 3 weken !!! Volgens haar was haar oudste met 1 jaar overdag en 's nachts zindelijk. Geloof er niets van.
Vandaar dat ik ook katoenen luiers wil gaan gebruiken, in plaats van al die nieuwerwetse luiers...quote:Op maandag 20 februari 2006 20:25 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Ik was schijnbaar ook zindelijk met 1 jarige leeftijd (ook 's nachts) mijn moeder had mij mijn eerste jaar katoenen luiers gegeven. En dat werkte dus prima om mij op het potje te krijgen.
GWS, ik heb nog katoenen luiers (van die voorgevormde en strikluiers) te koop voor een zacht prijsje. Interesse ?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:43 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Vandaar dat ik ook katoenen luiers wil gaan gebruiken, in plaats van al die nieuwerwetse luiers...
Zal ik mijn vriend dan niet erg afschrikken?quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:57 schreef Ladybos het volgende:
[..]
GWS, ik heb nog katoenen luiers (van die voorgevormde en strikluiers) te koop voor een zacht prijsje. Interesse ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |