abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35571292
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 08:13 schreef Mwanatabu het volgende:
Yep, hier ook het katoenen-luiers-succesverhaal bij mij en mijn zusje. We waren allebei erg snel zindelijk (1,5 ofzo) Bij mijn broertje was mijn moeder het zat echter, die bewerkelijke katoenen luiers. Broertje was dus ook vééél later zindelijk.
Wij gebruiken katoen, maar jongste van nu 2.5 weigert uit alle macht zindelijk te worden
pi_35588697
quote:
Op zondag 26 februari 2006 22:26 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Ik heb je een mail gezonden naar het adres in je profiel.
GWS ik zag het net pas, ik heb je gemaild.
  woensdag 15 maart 2006 @ 16:38:20 #229
56471 pinquit
oh my lama!
pi_36060307
tvp

ik vind het persoonlijk erg vervelend dat je nu alles moet gaan uitleggen aan vriendinnen, waarvan de jongste 19 is
zoals dat je nou eenmaal niet naar haar open dag in utrecht kan omdat je om de drie uur moet voeden
en nee ik ga dit jaar niet naar lowlands
en euh ja harstikke gezellig als je langskomt, niet te lang alleen, ok? om 11 uur 's avonds euh mja ik wil echt naar bed meis, msischien moest je eens gaan..

/edit dit alles van NA de geboorte dus he
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  woensdag 15 maart 2006 @ 17:07:44 #230
66422 dutch-mamma
Silence, Exile, Cunning...
pi_36061276
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 16:38 schreef pinquit het volgende:
tvp

ik vind het persoonlijk erg vervelend dat je nu alles moet gaan uitleggen aan vriendinnen, waarvan de jongste 19 is
zoals dat je nou eenmaal niet naar haar open dag in utrecht kan omdat je om de drie uur moet voeden
en euh ja harstikke gezellig als je langskomt, niet te lang alleen, ok? om 11 uur 's avonds euh mja ik wil echt naar bed meis, msischien moest je eens gaan..

Troost je: straks zitten zij diep in de luiers, en hebben hetzelfde probleem, terwijl jouw kinders inmiddels al bijna oud genoeg zijn om voor zichzelf te zorgen en jij in je 2e jeugd bent gekomen

[ Bericht 1% gewijzigd door dutch-mamma op 15-03-2006 17:59:06 (tiepvaud) ]
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
  woensdag 15 maart 2006 @ 17:49:30 #231
56471 pinquit
oh my lama!
pi_36062413
goed vooruitzicht!!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  woensdag 15 maart 2006 @ 19:35:38 #232
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36065523
Wat ik nooit wist, dat je kind helemaal onder de poep kon zitten en ze de eerste dag niet in bad gaan! Bij d'r gezichtje was het wel een beetje weggehaald maar het zat achter d'r oortjes, bij d'r neusje, vooral door d'r haartjes, tussen de vingertjes, onder de nagels, tussen de tenen. En m'n beste vriendin heeft Jolie nog net niet afgelikt die eerste avond en de dag daarna, zoveel heeft ze d'r gekust. Lekker
pi_36066098
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 19:35 schreef Luchtbel het volgende:
Wat ik nooit wist, dat je kind helemaal onder de poep kon zitten en ze de eerste dag niet in bad gaan! Bij d'r gezichtje was het wel een beetje weggehaald maar het zat achter d'r oortjes, bij d'r neusje, vooral door d'r haartjes, tussen de vingertjes, onder de nagels, tussen de tenen. En m'n beste vriendin heeft Jolie nog net niet afgelikt die eerste avond en de dag daarna, zoveel heeft ze d'r gekust. Lekker
Dat wist ik ook niet....
Toen Myhron geboren was vroegen ze of ik wilde dat ze gewassen werd. Dus ik zei maar "Ja, eh..wat normaal is, zeg maar" Wist (en weet) ik veel! Ze hebben haar toen dus niet gewassen, maar ze zat ook niet onder de poep
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  woensdag 15 maart 2006 @ 19:58:23 #234
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36066255
Hahaha en zullen we even kijken of de baby kan lopen?
Ik weet er niks meer van maar het gerucht gaat dat ik; natuurlijk niet, ben je niet wijs? heb gezegd
pi_36066629
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 19:58 schreef Luchtbel het volgende:
Hahaha en zullen we even kijken of de baby kan lopen?
Ik weet er niks meer van maar het gerucht gaat dat ik; natuurlijk niet, ben je niet wijs? heb gezegd
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 15 maart 2006 @ 22:59:09 #236
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36072257
Waarom wassen ze dan niet op de geboortedag?
Of is dat alleen vanwege kou?
  woensdag 15 maart 2006 @ 23:02:06 #237
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36072346
Dat "smeer" wat op de huid zit van een pasgeboren baby is goed voor de huid. Ofzow. Toch?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 15 maart 2006 @ 23:07:23 #238
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36072518
Ah Tex nou heb je de fout weggehaald voor ik een flauwe grap kon maken

Maar het heeft inderdaad iets met dat smeer te maken en het is ook best een beetje zielig toch om meteen te gaan wassen.
  woensdag 15 maart 2006 @ 23:11:11 #239
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_36072675
Heb eigenlijk geen idee wat ze met Zoë direct na de bevalling gedaan hebben, in ieder geval gen poep gezien
  † In Memoriam † donderdag 16 maart 2006 @ 08:24:56 #240
81992 Githa
pi_36077119
Jordy is ook niet gewassen net na zijn geboorte, maar mij werd verteld dat dat was omdat hij ondertemp. had.
Ook geen poep gezien iig
pi_36078334
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 16:38 schreef pinquit het volgende:
tvp

Ah joh, dat lowlands komt wel weer dit jaar skip ik ook.. kiddo is dan een maand of twee, maarreh, volgend jaar komen we elkaar misschien wel tegen
pi_36080964
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 22:59 schreef Brighteyes het volgende:
Waarom wassen ze dan niet op de geboortedag?
Of is dat alleen vanwege kou?
Als je wilt, doen ze het wel...tenminste zo brachten ze het bij mij. Het is idd omdat dat smeer goed is voor het huidje.

*zucht* ja festivals en concerten.... Dat is idd nu wel wat lastiger dan voorheen ja. Toevallig gaan we volgende week weer voor het eerst weer naar een concert sinds de kleine er is (dan 8 maanden) en dan 3 weken later weer naar 1. Toen zag ik van de week dat één van mijn favoriete bands ook ineens deze maand in Nederland zou spelen. Normaal zou ik gelijk kaartjes gescoord hebben, maar nu had ik zoiets van "Tja, shit he"

Gelukkig, bleek na wat verder zoeken het concert afgelast te zijn
Mijn zit al 'Wanneer zou ze oud genoeg zijn om mee te gaan naar Waldrock ofzo?'
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  woensdag 24 mei 2006 @ 11:07:30 #243
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38154782
Over kleine lettertjes gesproken:

Van de vrouwen, voor Boebiedoe, ter ondersteuning!
PapaBoe krijgt voorlichting (deel 2)
PapaBoe krijgt voorlichting deel 3

Met oa:
quote:
Op maandag 22 mei 2006 16:20 schreef MUUS het volgende:
Weeën. Vloeken. Beenweeën, rugweeën, liesweeën. Vloeken.
Bevalling kan dagen duren.
De flamoes wordt paars tijdens de bevalling en dat beeld raak je nooit meer kwijt.
Inscheuren van de flamoes.
Hechten van de flamoes.
De grootste glibberkikkerbonk ooit: de placenta.
De placenta die de verloskundige onder je neus drukt terwijl ze glimlachend zegt: "Mooi hè?"
Hechtingen die gaan ontsteken zodat de flamoes in een teiltje met Biotex moet (die groene).
Stinkende onstekingen aan de baarmoeder.
Baarmoeders die verzakken.
Naweeën.
Bloed.
Heeeeeeele grote kraamverbanden. En bloed.
Pijn bij het plassen en dus moet het handje vastgehouden worden.
Niet kunnen poepen door hechtingen en dus moet het handje vastgehouden worden.
Enge kraamverzorgsters die de EO aanbidden en minstens 100 jaar oud zijn.

Krampen. Veel huilen door krampen. Vaak krampen.
Kotsen. Op je schouders. Op je buik. Op je arm. Overal. Vaak. Zure melk.
Over je heen zeiken tijdens het luiers verschonen.
Schijten in bad.
Spuitluiers. Stront overal. OVERAL. Uit broekspijpen en zelfs tot aan de nek. Overal stront.
Baby's eerste zwarte poep.
Echte dikke strontlucht zodra het eerste echte hapje is genuttigd.
Huilbaby. Huilbaby. Huilbaby. Huilbaby. En toch de volgende dag naar je werk moeten.
Inentingen, opgezwollen beentjes, armpjes en hoge koorts.
Koortstuipen.
's Nachts in het ziekenhuis zitten door vage hoge koorts en enge dingen.
Hangmoeders op het schoolplein.
Kutkinderen die komen spelen en je halve huis slopen.
Kutkinderen die komen spelen en je kind treiteren.
Merkkleding, schoolgeld (boeken!!) duur speelgoed, Nintendo, Playstation, zakgeld, Breezers, vage vrienden, drugs, sex, alcohol.

Zo, maar even chronologisch gedaan voor een beter overzicht. Als ik iets ben vergeten, kom ik nog wel even terug uiteraard.
en
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 22:08 schreef MUUS het volgende:
Bij de huisarts langs gaan, omdat je misselijk bent door de zwangerschap. . Die vent lacht je uit en als hij je de deur uit gooit, roept hij nog even hard: "HAD JE MAAR NIET ZWANGER MOTTEN WORDEN, DOMME DOOS!"

En geef de man eens ongelijk.

Neen, dan het fenonomeen verloskundigen en gynaecologen. . Deze mensen zitten de hele dag aan, praten de hele dag over en zien de hele dag door.... KUTTEN.
Zodra je zwanger bent is het moment aangekomen om je flamuus los te laten. Laat het tot je doordringen dat ze niet meer van jou is. Er is een lul in geweest, nu zit er een kind in je buik en vanaf nu ben je je flamuus kwijt.
Vanaf nu is je doos geen doos meer, maar de grabbelbak van Lingo.

Ach, in het begin lijikt het allemaal mee te vallen. Die echo's, het voelen aan je buik, het wegen, niemand zit aan of in je doos. Nee, nog niet, maar wacht maar af, die schade halen ze later in. Ook al heb je het niet door, ze zitten nu al hijgend en bibberend op je doos te azen. "Ooooh, als ze gaat bevallen.... dan mogen we er IN en er AAN zitten en dat gaan we VEEL doen. *kwijl, hijg, snuif*"

Gynaecologen en verloskundigen zijn fucked up mensen, serieus. Ze hebben hiervoor geleerd, omdat ze de godganse dag aan dozen wilden zitten. Denk er even over na, da's ziek, man.
Kijk maar eens naar die enge glimmende oogjes als ze keer op keer herhalen: "Bellen als de weeën om de vijf minuten komen he?"

En jawohl, dan komen de weeën om de vijf minuten en je belt. Verloskundige of gynaecoloog staat voor je neus en het dreigende "trek je broekje maar even uit" klinkt ineens heel hard in je oren.
*flaps... flaps*..... Da's het geluid van die rubberen handschoentjes die ze dan aantrekken...

Als je geluk hebt gaan ze je strippen, omdat het kind niet wil komen of omdat de bevalling nu toch echt moet gaan beginnen. Wat is dat strippen, MUUS? Is dat geil?
Nou en of! . Dan gaan ze met een hand in je doos wroeten om de vliezen wat los te pulken!
Dat klinkt alsof het pijn doet, MUUS. JA! Tof he? .
"Doe je broekje maar even uit.....*flaps.... flaps*"
En dan die hand erin.... en dan gaan ze wurmen.... en dan voelt het alsof ze je longen door je doos eruit willen trekken. .
"Pak maar even een maandverbandje...." en ja, dat moet, want je bloedt als een rund daarna. . Oh, en lopen kan je ook niet meer van de pijn. .
"Nu maar hopen dat de bevalling gaat beginnen, toedeloe.... en wel bellen als de weeën om de vijf minuten komen he? *kwijl, hijg, snuif*""

Met het gevoel alsof je zojuist door een kameel genomen bent, ga je naar huis waar je vervolgens dubbelgeklapt van de pijn op de bank gaat zitten. Dolletjes he? .
Vanaf nu bloed je en dat zal je blijven doen tot zes weken na de bevalling. Er kan ook slijm bij zitten, maar da's alleen als je boft. .

Daar zijn de weeën om de vijf minuten..... *Twiligt Zone muziekje*.... nu moet je bellen.
"Trek je broekje maar even uit.... *flaps.... flaps*.... dan ga ik even toucheren om te kijken hoeveel ontsluiting je hebt."
Even tussen jou en mij: als ze om de vijf minuten komen, is het einde nog lang niet in zicht. Dat weet ik en dat weet de gynaecoloog/verloskundige. Waarom gaan ze dan nu al voelen?
Omdat ze daar op geilen. Duhhuh. Dus voelen ze 174386503 keer. Heel veel, heel vaak en heel grondig.
Als je in het ziekenhuis bevalt, bof je helemaal. Daar hebben ze diensten en om het uur heb je dan een andere dildo-in-opleiding voor je neus, inclusief assistent-van-dildo en leerlingen-van-de-dildo-school.
Raad eens? Die gaan ALLEMAAL wroeten!
"Hallo, ik ben Dildo Piet....*flaps... flaps*" En HOPPAAAAAAAAA, binnen drie seconden zit hij al bij je binnen. "Even voelen hoor"
Daarna mag assistent-van-dildo nog even voelen én leerling-van-de-dildo-school én de extra-dildo én de back-up-dildo én de zus-van-dildo én de koffiejuffrouw doen ook nog even gezellig mee.
Na een uurtje herhaalt dit riedeltje zich, want dan wisselen ze van dienst. .

Had ik al gezegd dat het niet gewoon voelen is, maar dat ze écht de gouden bal aan het zoeken zijn? Had ik al gezegd dat je ze dood wil trappen als je persweeën hebt en ze dan een hand in je kut stoppen?

Nee? Oh. .

Nee, je kut zal nooit meer hetzelfde zijn. Iedereen heeft er aan gezeten. Ga je winkelen, kom je zo 12 mensen tegen die in je doos hebben zitten grabbelen tijdens de bevalling. Tja, dan is de sjeu er wel een beetje vanaf he?
Niks meer neukdoos! Grabbelbak en geboortekanaal.
Je bent zwanger. Dag fijn figuurtje, dag strakke huid, dag lang haar en daaaahaaaag flamoes. Het was leuk jullie gekend te hebben.
.
  woensdag 24 mei 2006 @ 11:10:18 #244
24188 Belana
kloon van belana
pi_38154866
stormy waters...
sailin'
pi_38154873
whahahahah echt geweldig geschreven
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 24 mei 2006 @ 11:12:25 #246
108648 cattie
lieve moeder
pi_38154939
Van dat stukje van MUUS krijg ik spontaan zin om te bevallen... NOT!
  woensdag 24 mei 2006 @ 11:14:54 #247
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_38155010
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  † In Memoriam † woensdag 24 mei 2006 @ 11:15:55 #248
43556 miss_dynastie
pi_38155044
  woensdag 24 mei 2006 @ 11:18:39 #249
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38155125
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 11:12 schreef cattie het volgende:
Van dat stukje van MUUS krijg ik spontaan zin om te bevallen... NOT!
Er staan in die topics meerdere stukjes dat ik al met samengeknepen benen zit. Het is niet echt 'as moeders-voer' zeg maar.
Maar wel erg grappig om een aantstaande vader flink de stuipen op het lijf te jagen.
pi_38155348
Hehe denk niet dat Michel dit had moeten lezen voordat ik zwanger was van Amber
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_38155974
LMFAO hahaha, die MUUS!

geweldig geschreven

en ik mijn man maar voorhouden dat hij in elk geval al weet wat er van zijn vrouw overblijft na een kiddo, ik heb der namelijk al eentje van bijna zeven.. MOOI NIET dat ik em dit ga laten lezen haha!
pi_38156478
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 11:24 schreef Vicky het volgende:
Hehe denk niet dat Michel ik dit had moeten lezen voordat ik zwanger was van Amber
Ik werd er ook niet bevallingsgeil van, zeg maar

Edit: oh god, straks krijg ik instructies van de vlos: "bellen als de weeën om de 5 minuten komen!"
En ik: "Jahahaaaaaa, dat zou je wel willen he!"
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_38156557
Mmm, ik denk dat ik nog even wacht met lunchen na dit gelezen te hebben.

Mental note to ukkie: blijf maar even zitten tot mama deze beelden weer een beetje kwijt is uit haar geheugen
  † In Memoriam † woensdag 24 mei 2006 @ 12:52:19 #254
43556 miss_dynastie
pi_38158408
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 11:57 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik werd er ook niet bevallingsgeil van, zeg maar
Ik ben idd heel blij dat ik nog niet hoef
  woensdag 24 mei 2006 @ 12:59:18 #255
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38158665
Ik wil niet meer!
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_38158792
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 12:59 schreef dutchie het volgende:
Ik wil niet meer!
Ah, je bent naar de kapper geweest?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 24 mei 2006 @ 13:17:27 #257
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_38159342
Ik vind het helemaal niet zo'n goed/leuk stukje, ik vind het vreselijk banaal. Ik snap wel dat dat de bedoeling is, maar het is niet mijn soort humor.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 24 mei 2006 @ 13:19:24 #258
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_38159411
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 13:17 schreef Grijs het volgende:
Ik vind het helemaal niet zo'n goed/leuk stukje, ik vind het vreselijk banaal. Ik snap wel dat dat de bedoeling is, maar het is niet mijn soort humor.
Volgens mij is een bevalling ook banaal.
  woensdag 24 mei 2006 @ 13:29:02 #259
144251 anneVi
... die van ChrisVi, ja.
pi_38159804
't Is maar een klein beetje overdreven
Ik vind het meesterlijk
pi_38159940
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 13:19 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Volgens mij is een bevalling ook banaal.
aangezien miljoenen vrouwen et al gedaan hebben, zullen doen en doen, heb je daar toch een punt volgens mij

soms is het erg gezond om dingen niet al te serieus te nemen, maar dat is mijn bescheiden mening
  woensdag 24 mei 2006 @ 13:43:36 #261
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_38160391
Ik vind het meesterlijk geschreven! Heerlijke niet-opgeleukte aspecten van zwangerschap en ouderschap! Eens geen roze wolk geneuzel!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  woensdag 24 mei 2006 @ 13:46:18 #262
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38160501
En alle ervaringsdeskundigen daar zijn allemaal stuk voor stuk helemaal over hun kind.
pi_38160855
Sterk negatief overdreven stukje... of ik heb het geluk veel moeders met lang haar en strakke figuurtjes te kennen alsof dat belangrijk is , een verloskundige die alleen toucheerde als dat echt noodzakelijk was (doen ze liever niet te vaak ivm infectiegevaar), enz enz enz...
en, word ik nu ook in ONZ gequote als zeikstraal?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 24 mei 2006 @ 13:58:52 #264
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_38161012
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 13:54 schreef poemojn het volgende:
overdreven stukje
Het heet dan ook 'onzin'. Een beetje chargeren mag. En de strekking, dat een bevalling en kinderen zo ook hun keerzijde hebben, komt natuurlijk niet uit de lucht vallen
  woensdag 24 mei 2006 @ 22:44:32 #265
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38182355
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 13:02 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ah, je bent naar de kapper geweest?
Ik zoek nu andere uitvluchten.
Ik vond dit wel een goede.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_64077739
*schopje*

Pfff had ik dit topic maar véél eerder gelezen dan had ik me waarschijnlijk de afgelopen weken niet zo ellendig gevoeld Het is niet alléén maar leuk dus, ik dacht dat ik de enige
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  Moderator dinsdag 24 november 2009 @ 22:18:53 #267
5428 crew  miss_sly
pi_74974935
Voor ik ga lezen, wilde ik even kwijt dat ik het letterlijk heb gedacht: dit zijn de kleine lettertjes, dit vertellen ze er niet bij. Voor de nieuwe lichting moeders die voor compleet nieuwe gevoelens en ervaringen staan en voor de door de wol geverfde moeders voor wie het zo herkenbaar is en die ook vast nog nieuwe kleine lettertjes tegenkomen, even een schop van dit topic.

Dat het je letterlijk pijn doet als je kleintje ziek is, zich heel ellendig voelt, en je niets kunt doen, alleen machteloos toekijken en hopen dat je troostende armen ook inderdaad troost geven.
Dat het geen holle woorden zijn als je zegt dat je met liefde de pijn en ellende van je kind overneemt; je zou het nog wel in veelvoud overnemen, als het betekent dat je kind zich weer goed voelt.

Pfew, dit vind ik tot nu toe echt het moeilijkste van het moeder zijn.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 24 november 2009 @ 22:34:21 #268
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_74975575
hoe machteloos je je als ouder kunt voelen als je je kindje niet getroost krijg, dan niks goed lijkt te zijn.

maar daarna de liefde die volstroomt zodra je je kindje dan eindelijk getroost krijgt en stralend ligt te lachen naar je, en vervolgens z'n armpjes om je nek slaat
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 24 november 2009 @ 23:47:31 #269
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_74978337
Pech Miss_Sly, het gaat hier over wild vleesch .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 25 november 2009 @ 09:38:02 #270
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74984549
Haha, wat een goed topic .

Hier liggen in ieder geval de klisma's vast klaar voor na de bevalling...
Ik denk dat ik dan verder niet in detail hoef te treden hè .

Oh en ook wordt er dit keer eerst aan mij gevraagd of, wie en hoeveel mensen er naar boven mogen komen. Vorige keer stonden ineens allemaal turkse buurvrouwen boven aan mijn trap terwijl ik net in ontblote borst zat .

Dat soort dingen heb ik echt geleerd van de vorige keer, daar heeft niemand me van te voren over ingelicht .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')