quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:35 schreef moussy het volgende:
Ow ik heb zo'n leuk gesprek gehadZo leuk dat we uitliepen qua tijd
terwijl ik keurig op tijd ontvangen werd
![]()
Ik bel aan maar ga gelijk door want moet op tijd thuis zijnquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:53 schreef sjak het volgende:
Snoopy, ik ben morgen gewoon thuis om half 6, bel maar aan als je van je werk komt. Wil je een kopje thee?
Corps Diplomatiquequote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:29 schreef Bar_en_Mar het volgende:
morgen middag komt het cd nog gezellig langs voor het huisbezoek en dan is de dag alweer voorbij
Ze komen kijken hoe Thijs ontwikkeld, waar hij thuis allemaal mee speelt...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:03 schreef snoopy het volgende:
[..]
Corps Diplomatiquewat komen die doen Bar?
Lief! En lekker...quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:12 schreef poemojn het volgende:
Ik heb een doos merci gekregen van m'n man voor Valentijn![]()
Ik heb van Peet niks gekregen, die heeft 6 jaar gelden een ring met elf briljantjes om mijn vinger gescoven op valentijn met de mededeling dat hij er nu zéker 11 jaar vanaf wasquote:Op woensdag 15 februari 2006 07:38 schreef Sugar het volgende:
Ik kreeg verdorie helemaal niets met Valentijn.![]()
Ik ook niet BE, als een blijk van liefde af moet hangen van die éne dag zit er iets niet goed denk ikquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:22 schreef Brighteyes het volgende:
Hier ook niks voor Valentijn en dat vind ik ook helemaal niet erg. Heb er gewoon niks mee.
We zijn het al eens over de woonkamer, balkon, keuken en de trapquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:00 schreef DaanBanaantje het volgende:
jaaaa Tex![]()
Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn.. heb je je huisje al ingericht?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:19 schreef DaanBanaantje het volgende:
en wat voor kleur word de babykamer?![]()
Nee stomtoevallig niet :-/quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:57 schreef Luchtbel het volgende:
He Coolbabe, heb je toevallig mijn favoriete series opgenomen gister? Ik heb het gemist en dat kan eigenlijk niet...
Dat is dan voor jezelf toch nog wel een opsteker. Weliswaar was je het niet, maar je was ook niet zomaar opzij geschoven. Maar goed, het blijft nog steeds wel jammer en uiterst knullig van dat bedrijf!quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:01 schreef Sugar het volgende:
Jippie, Tex!
Nog even over die debiele sollicitatie-actie: het bleek allemaal iets minder debiel en dramatisch te zijn.In de brief die ik kreeg, staat: er waren 70 reacties, de selectiecommissie selecteerde daaruit 5 kandidaten en 5 reserve-kandidaten. Ik was reserve-kandidaat. Dat is toch bij de beste 10!
![]()
![]()
Hiehie kon tochquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:42 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Nee stomtoevallig niet :-/
Wil je wel op de hoogte worden gebracht wat er is gebeurd?
Dat is spaarndam, het dorpje (erg leuk om te wonen trouwens) Spaarnwoude is het recreatiegebied tussen Haarlem en Amsterdam, naast Halfweg.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:44 schreef bixister het volgende:
hihi en dan met z'n allen door sjaks tuin marcheren.(of was dat iets ander spaarnderigs vraag ik me nu ineens af?)
rottdog, gecondoleerd.
quote:
1 juni zijn we weg uit NL!quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:58 schreef sjak het volgende:
Wow, Chicago. Gefeliciteerd DaanBanaantje! Wanneer gaan jullie?
haha ja, das ook wel toevallig. Ik heb toen heel intensief BB gevolgd en pas toen ik zwanger was van Morris ben ik weer op FOK terecht gekomenquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:35 schreef sjak het volgende:
Oh ja Snoopy, het viel me trouwens gisteren pas op dat jij ook al zo lang op fok rondloopt. Dat wist ik helemaal niet. ik heb me 1 dag eerder geregistreerd
met pijn aan het hart hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:28 schreef Luchtbel het volgende:
Wow Daan gefeliciteerd, best snel ook al zeg!![]()
Ik vind het knap hoor, ik zou niet iedereen zo achter kunnen laten.
Mjah maar ik denk dat dit echt een Samantha is (ze heet Saquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:36 schreef snoopy het volgende:
Luchtbel, gefeliciteerdSam vind ik wel erg leuk voor een meisje
![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:59 schreef E.T. het volgende:
ik dacht ook altijd dat Snoopy pas op fok kwam toen ze zwanger was.. ze is gewoon nog meer oldbie dan ik![]()
Hee, leuk! Bij de vorige deed Frank het internetcafé en de radio, toen ben ik er ook veel geweestquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:13 schreef Jelief het volgende:
oja oja oja!!!
We hebben ons van de week opgegeven om in de zomer van 2007 mee te werken aan de Haarlem Jamborette. (voor de niet-scouts onder jullie: dat is een internationaal kamp in spaarnwoude). Tegen die tijd is Emma ruim anderhalf en kan dus lekker mee. Ik heb er nu al zin in. Moeten we tegen die tijd nog wel even een tent regelen.
Ik dacht meer aan dit stukje. Zo hard staat het bij jou thuis vast nietquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:49 schreef Lois het volgende:
Maar liefst zes keer zal de zaal van Ahoy' op haar grondvesten trillen
ow sowquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:54 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan dit stukje. Zo hard staat het bij jou thuis vast niet![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:53 schreef Lois het volgende:
Welnee snoop, hier draait de hele dag K3. "mama mag ik K3 luisteren met boembalee (kuma hee)?? Mag ik ook k3 staatjes? en een juwkie aan?"
En vervolgens gaat Iris dan dansen, net als K3![]()
![]()
![]()
de papa hier in huis vindt de rooie de minstequote:Op donderdag 16 februari 2006 11:28 schreef dutchie het volgende:
K3, papa vindt die rooie wel leuk.Léon zit ze alleen maar aan te gapen.
ja maar ja, aan de andere kant schiet ik er toch niks mee op. En als ie toch al zegt dat ie geen reden had, maar gewoon moest kiezen, zal hij nu geen tekst en uitleg geven denk ik.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:51 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ja, zou wel kunnen. Gewoon even aangeven dat hij je net overviel omdat je bij school stond of wat dan ook en dat je nog een vraag hebt...
quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:01 schreef moussy het volgende:
Peet net, hij heeft je gewoon uitgenodigd om te kijken wie er achter die naam zat![]()
Leuk!quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:17 schreef Syrena het volgende:
[..]
Al zou ik er niet van opkijken
Maar het blijft stom
Ik ben gaan kijken naar 't flatje. Zeg maar flat! En nu heb ik de zenuwen![]()
Het was echt groot, met ligbad en 2 toiletten. Alleen echt af-grij-se-lijke vieze bruine tegeltjes in toilet & badkamer en op een stuk keuken. En de keuken zit in de woonkamer. Dus ik ben al aan het plannen om dat over te verven als dat enigszins mogelijk is![]()
En ik vond het ineens allemaal zo ver van mijn mammie vandaan(ja erg he)
En ik ben benauwd dat ik geen of minder huurtoeslag krijg dan ik denk. Maar het duurt 8 weken eer ze je aanvraag verwerkt hebben.
Opzegtermijn is wel maar 1 maand, dus zou het financieel niet gaan, dan kan ik met de hele handel weer naar huis (zei pap).
Ow men, ik ga waarschijnlijk verhuizenAls ik het doe kan ik er volgende week al in
quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:19 schreef Sugar het volgende:
Syrena, plakplastic en mexicaanse tafelkleedjes met dubbelzijdig tape, dat soort dingen maken een bruine keuken leuk!
En gewoon tegelverf schijnt ook erg goed te werken. Ik heb het wel eens met plakplastic gedaan, wat een werk was dat zeg, als die vierkantjes eerst uitknippen en daarna heel netjes opplakken. Ben echt veel dagen bezig geweest en dan was mijn keuken niet echt groot toendertijd.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:19 schreef Sugar het volgende:
Syrena, plakplastic en mexicaanse tafelkleedjes met dubbelzijdig tape, dat soort dingen maken een bruine keuken leuk!
Ik vond deze wel leuk!quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:44 schreef texelonia het volgende:
Weet iemandwaar je een (leuke) meetlat kan kopen om te zien en aan te strepen hoe groot je kind is?
de groeten voor zequote:Op donderdag 16 februari 2006 16:32 schreef mallemeid het volgende:
Nouja misschien hebben ze je ooit nog nodig voor een andere functie mous, je weet maar nooit!
Wanneer ga je? Ik kan de spullen zo bij elkaar brengen als het moetquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:28 schreef sjak het volgende:
Rewimo en Jelief, nog even vanuit het vraag en aanbod topic. Kan ik voor jullie dingen meenemen naar DaanBanaan? Laat het me dan even snel weten dan kan ik het dit weekend regelen.
Ja dat heb ik gevraagd, maar hij bleef maar zeggen dat hij geen reden had. Daarom denk ik dat het om de wao is. Dat kan en hij mag hij natuurlijk niet zeggen, omdat ik het bedrijf dan a la minute voor het gerecht mag slepen. Hij noemde wel alles op waar het echt allemaal absoluut niet aan lagquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:14 schreef dutchie het volgende:
Moussy, volgens mij voelt het ook zo onbevredigend. Je hebt niks meegekregen waar je iets mee kunt.
Is wel een tip (ook voor de andere 'afgewezenen': vraag waar het aan lag, zodat je daar aan kunt werken. Klinkt heel overdreven, maar niemand weigert je dan te vertellen hoe en wat en waarom.
Zelfontplooiing noemen we dat.
ja en die noemde hij stuk voor stuk op dat het daar niet aan lagquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:28 schreef Rewimo het volgende:
Hm je kunt beter horen dat het je aan bepaalde vaardigheden ontbreekt of zo, dit is wel erg vaag.
Dat lijkt me ook leuk!quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:28 schreef moussy het volgende:
en dan zie ik nu een vacature voor leerling fietsenmaker en ook dat lijkt me leuk
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:59 schreef moussy het volgende:
Ik heb ook voor de lol op een autosloperij meegelopen![]()
Hou nou opquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:06 schreef snoopy het volgende:
LB, er staat me nog vaag iets bij over rose en niet mooi enzo![]()
Jaaaa inderdaad....maarrrr, planning is dat vriendje en ik toch volgend jaar gaan samenwonenquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:16 schreef dutchie het volgende:
Syrena, ik zou zeggen laat ze lekker die vloer eruit slopen. Ik mag mezelf redelijk laminaat-expert noemen, dus ik zou ze het er mooi uit laten halen. Tenzij het zo waanzinnig mooi laminaat is. Gewoon lekker je eigen vloer erin.
Psst Jessie, wondermiddeltje: Touche Eclat van Yves Saint Laurent. Doet wonders voor je wallen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:44 schreef jessie het volgende:
Moussy wat balen joh!!!
Syrena wat leuk. Vind je het zo eng?
Nou Bo wilde toch zo graag bij Jans op de peuterspeelzaal op de foto!
Eenmaal daar was ze heerlijk aan t spelen met haar oude "klasgenootjes" Totdat de fotograaf binnenkwam. Drama. Resultaat; mama staat WEER met haar 2 kindjes op de foto. En ik had beter kunnen weten. Had een dom shirt aan, mijn haar was touw. Had vanacht wakker gelegen van het hoesten, wallen bijgewerkt met <a style='text-decoration: none; border-bottom: 3px double;' href="http://www.serverlogic3.com/lm/rtl3.asp?si=22&k=make%20up" onmouseover="window.status='make-up'; return true;" onmouseout="window.status=''; return true;">make-up</a> maar zag er nog niet uit. Dus hellup. Gelukkig wederom zwart wit
Jans ging wel heel stoer nog alleen op de foto.
Je bent nooit te oud om te lerenquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:29 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik had me trouwens vandaag maar gepromoveerd tot arts voelde niet onaardig trouwens
Leuk, maaruh... zijn werksters ook een beetje betaalbaarquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:38 schreef DaanBanaantje het volgende:
Ik hou van amerika.. in ieder leuk huis zitten gewoon minimaal 2 badkamers
er zijn daar heel veel mexicanen zonder werk die dat voor een habbekrats willen doenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Leuk, maaruh... zijn werksters ook een beetje betaalbaar![]()
?
gezelligquote:
Waar heb je hem zitten dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:50 schreef lady-wrb het volgende:
een bh aandaar wil ik niet eens aan denken, dat doet nog meer zeer
maar gaas heb ik wel en betadinezalf ook
Ik moet eerst *iets* overeenkomen met de vorige huurders over hun laminaat, pas daarna kan het huurcontract worden opgemaakt. En ik krijg ze dus niet aan de lijn, 06-nummer.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:28 schreef bixister het volgende:
joepie, wat goed! gefeliciteerd s&s!
daanbanaan, dat ziet er niet verkeerd uit zeg.
syrena, ik kan jou dus nog niet helemaal zeker feliciteren begrijp ik?
Oke mamquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:01 schreef moussy het volgende:
Je moet gewoon niet vragen of dat goed is, gewoon zggen dat je ze niet kan bereiken. Niks vragen, gewoon zeggen, anders gaa ze je meestal afschepen met een hoop bla bla
Het was per telefoonquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:42 schreef bixister het volgende:
syrena, gelukkig maar dat de technische man iig niet aan de vloer verlijmd was.(of juist jammer?
)
Volgens mij komen ze al een heel tijd niet meer.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:01 schreef bibi het volgende:
Komt Catootje of No nick hier nog wel eens?
Dat moet dus ook! Ivm met vogelgriepquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:22 schreef Syrena het volgende:![]()
Voor Sjak!
Ik hoor net dat mijn tante een dooie duif in d'r achtertuin heeft gevondenGemeente gebeld
Ja, we weten ook niet wat we er mee moeten.... oftewel, in de kliko ermee
Mijn tante heeft gezegd dat ze 'm laat liggen tot ze 'm komen ophalen. Ieks!
Ja ik zou er ook niet aankomenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:12 schreef Leah het volgende:
[..]
Dat moet dus ook! Ivm met vogelgriep. Niet aankomen, laten liggen, en wachten op de mannen in witte pakken
.
ik nietquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:56 schreef bixister het volgende:
ook al!iedereen verhuist maar naar Brisbane tegenwoordig.
een paar cm onder mijn tepel, maar t is echt een harde schijf van zo'n 10 cm doorsnee.quote:
over een jaartje of wat wel!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:08 schreef dutchie het volgende:
Daaan!!!!!!![]()
![]()
Dat huis!!!
![]()
Maar dat is 'm dus niet of wel?
Sjak en Schanul gefeliciteerd!!! Gaat goed met de huizenhandel hier, Lishe het huis ook al verkocht trouwens?
Kreeg net telefoon van een vriend, hij wordt voor de 2e keer papa.
En ook voor de 3e keer!
3 dikke wagens met errug veel herriequote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:18 schreef jessie het volgende:
Wat deden ze dan?
Dan bel je Veerman zelfquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:37 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja ik zou er ook niet aankomenMijn vader: Waarom de gemeente bellen?! Mam en ik: VOGELGRIEP MAN! Pa:
![]()
Maar onze gemeente weet dus niet wat ze ermee aan moeten.
Stoer is ie he, met de plantenspuitquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:23 schreef bixister het volgende:
hihi over plaatje van schanulleke gesproken, ik moest wel lachen dat ik ook een 'echte' schanulleke aantrof op google (onderaan 1e pagina)
dit was de eerste voor mij.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:25 schreef bixister het volgende:
[..]
nee, ok, er zíjn uitzonderingen.(maar ik ken er echt veel inmiddels. belachelijk!
)
En toch wil tegendruk vaak wel helpen. Paracetamol haalt de scherpe randjes van de pijn vaak wel weg. Ik heb altijd wel van die plekkenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:09 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
een paar cm onder mijn tepel, maar t is echt een harde schijf van zo'n 10 cm doorsnee.
echt alles doet zeer, ook het t shirtje wat ik aanheb en er maar heel zachtjes tegenaan komt
getver ik dacht dat je 't over ladywrb's abces had!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:08 schreef Rottdog het volgende:
decoupeerzaag doet ook wonderen alleen ¤ 400 is een belachelijke prijs![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:08 schreef Rottdog het volgende:
decoupeerzaag doet ook wonderen alleen ¤ 400 is een belachelijke prijs![]()
Hmmm das wel een hele drastische maatregelquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:18 schreef bixister het volgende:
getver ik dacht dat je 't over ladywrb's abces had!
Zo las ik het ookquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:18 schreef bixister het volgende:
getver ik dacht dat je 't over ladywrb's abces had!
Dit meen je niet? Ik dacht dat Schanul de 17de jarig was?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:56 schreef sjak het volgende:
Dank jullie wel voor de felicitaties, ik zal ze doorgeven het was gisteren
hehehequote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:02 schreef Faat het volgende:
[..]
Dit meen je niet? Ik dacht dat Schanul de 17de jarig was?![]()
Maar ja, niet zo verwonderlijk eigenlijk dat ik me vergis, want ik onthou zelfs mijn eigen
verjaardag niet en spreek doodleuk iets af voor maandag, omdat ik dinsdag jarig zou zijn![]()
nog niet.. Rene gaat er a.s vrijdag heen en maakt dan foto's van de binnenkantquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:43 schreef Igraine het volgende:
Ziet er leuk uit Daan, heb je ook foto's van de binnenkant??
Dat zou mij dus ook hier houden, een kind.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:54 schreef Belana het volgende:
dat houdt mij dus echt tegen, wat op zich ook wel weer jammer is. Ik heb wel gezegd, als het nou voor een jaar zou zijn dan lijkt het me wel wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |