quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:35 schreef moussy het volgende:
Ow ik heb zo'n leuk gesprek gehadZo leuk dat we uitliepen qua tijd
terwijl ik keurig op tijd ontvangen werd
![]()
Ik bel aan maar ga gelijk door want moet op tijd thuis zijnquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:53 schreef sjak het volgende:
Snoopy, ik ben morgen gewoon thuis om half 6, bel maar aan als je van je werk komt. Wil je een kopje thee?
Corps Diplomatiquequote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:29 schreef Bar_en_Mar het volgende:
morgen middag komt het cd nog gezellig langs voor het huisbezoek en dan is de dag alweer voorbij
Ze komen kijken hoe Thijs ontwikkeld, waar hij thuis allemaal mee speelt...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:03 schreef snoopy het volgende:
[..]
Corps Diplomatiquewat komen die doen Bar?
Lief! En lekker...quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:12 schreef poemojn het volgende:
Ik heb een doos merci gekregen van m'n man voor Valentijn![]()
Ik heb van Peet niks gekregen, die heeft 6 jaar gelden een ring met elf briljantjes om mijn vinger gescoven op valentijn met de mededeling dat hij er nu zéker 11 jaar vanaf wasquote:Op woensdag 15 februari 2006 07:38 schreef Sugar het volgende:
Ik kreeg verdorie helemaal niets met Valentijn.![]()
Ik ook niet BE, als een blijk van liefde af moet hangen van die éne dag zit er iets niet goed denk ikquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:22 schreef Brighteyes het volgende:
Hier ook niks voor Valentijn en dat vind ik ook helemaal niet erg. Heb er gewoon niks mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |