Meestal in een envellope en dan hupsakee in de oranje bus.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:15 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Hoe posten jullie je berichten? ik bijna altijd door het snel invul venster onder in beeld in combinatie met de alt -s
Hee, das wel een handige, eens kijken of dat ook werkt voor mij.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:41 schreef Frollo het volgende:
Typen in de quick-reply, Alt+P, PI toevoegen, Alt+S.
Ik meestal dezequote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:32 schreef crackhead het volgende:
Meestal gebruik ik deze: [afbeelding]
Tuurlijk werkt dat. Is toch weer een muishandeling minderquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:43 schreef Litso het volgende:
[..]
Hee, das wel een handige, eens kijken of dat ook werkt voor mij.
Je had het wel kunnen vragen..., maar goed, ontopic weer !quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:41 schreef Aten het volgende:
Wat een vreselijk boeiend topic trouwens! ik vroeg het mij al máánden af, "hoe zal Mangoworks2002 nou toch posten?"
Ik doe alles met de muis. Ik ben te lui om m'n toetsenbord te gebruiken.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:46 schreef Frollo het volgende:
[..]
Tuurlijk werkt dat. Is toch weer een muishandeling minder
Ik kan me toch zo groen en geel ergeren aan mensen die alles met de muis doen. Mijn vriendin, hoe lief ze verder ook is, doet zelfs copy en paste met de muis!![]()
quote:Snel reageren
Het toetsenbord heb je toch nodig om te typen, dus dan is het toch makkelijker om voor alle andere zaken ook de toetsen te gebruiken?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:51 schreef crackhead het volgende:
[..]
Ik doe alles met de muis. Ik ben te lui om m'n toetsenbord te gebruiken.
humorquote:
geil wijfquote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:26 schreef blrrrt het volgende:
M'n eigen berichten doe ik meestal met: [afbeelding]
quote:
Hahahahaha, zijn jullie er allemaal ingetrapt?!?quote:
Ik wel.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:54 schreef yosander het volgende:
[..]
Hahahahaha, zijn jullie er allemaal ingetrapt?!?
Hey dat ga ik voortaan ook doen!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:14 schreef yosander het volgende:Ik bedenk wat ik ga posten. Dan stuur ik een nette brief naar Danny, met wat ik wil posten. Dan stuur ik een mailtje naar: forum@fok.nl en daar staat in dat ze de inhoud van mijn brief mogen posten. Dan wacht ik met spanning af totdat ik een bevestings-brief en -mail krijg. Die activeer ik, en dan nog maar twee dagen wachten totdat een Admin mijn post plaats!!
En je kunt het ook via de telefoon doorgeven bel dan: 0909-(en hier hoort dan het topicnummer)quote:
Is al wel gemaakt, maar nog niet meet een foto!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:41 schreef jimjim1983 het volgende:
[afbeelding]
dat deze 'grap' nog niet gemaakt is
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:41 schreef Frollo het volgende:
Typen in de quick-reply, Alt+P, PI toevoegen, Alt+S.
Print je de pagina dan niet uit?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:13 schreef SuperBosch het volgende:
QuickReply & Alt+P
Heb jij een vage browser die je laat printen daarmee?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:45 schreef yosander het volgende:
[..]
Print je de pagina dan niet uit?![]()
![]()
Sinds nikky eens een keer hier is geweest met de oude-oude layout.quote:Hoe posten jullie?
de oude oude is de donkere, de niewe oude de lichte toch?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Sinds nikky eens een keer hier is geweest met de oude-oude layout.
Zij had hem er op gezet en daarna heb ik hem eik nooit meer terug gezet naar de oude-nieuwe-layout die ik daarvoor altijd gebruikte.
Uit nostalgie ofzo
ja, jaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:22 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
de oude oude is de donkere, de niewe oude de lichte toch?
de grijze zuigt enorm
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:41 schreef Aten het volgende:
Ik sla altijd een paar keer met m'n lul op m'n toetsenbord, en dan druk ik op 'invoeren'.
/ Sta er altijd weer versteld van dat er normale zinnen uitkomen!
// Wat een vreselijk boeiend topic trouwens! ik vroeg het mij al máánden af, "hoe zal Mangoworks2002 nou toch posten?" Oh oh, en marcb1974 gebruikt wel 3 methoden, hoe fascinerend!
Dan ben je toch langer bezig?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:24 schreef Brighteyes het volgende:
Ik doe altijd quick reply en dan vaak nog een editje om even een PI in te stellen.
Met jou kan ik praten!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:24 schreef Brighteyes het volgende:
Ik doe altijd quick reply en dan vaak nog een editje om even een PI in te stellen.
Waarschijnlijk maar het is nou eenmaal zo gegroeidquote:
Klopt, maar dan ben ik aan het lezen en wil ik even snel reply-en en bedenk dan later dan een PI wel handig is toch...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:25 schreef JohanV. het volgende:
Dan ben je toch langer bezig?
Roodquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:22 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Meestal in een envellope en dan hupsakee in de oranje bus.![]()
Oranje dus misschien in dat gehucht waar jij woont nog nietquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:55 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
[..]
Rood![]()
En binnenkort weer andere kleur... volgens mij groen ofzo![]()
Ik kan vanuit de quickreply geen preview doenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:46 schreef Frollo het volgende:
[..]
Tuurlijk werkt dat. Is toch weer een muishandeling minder
Ik kan me toch zo groen en geel ergeren aan mensen die alles met de muis doen. Mijn vriendin, hoe lief ze verder ook is, doet zelfs copy en paste met de muis!![]()
Je sig?! Wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:01 schreef MissBliss het volgende:
Reageervenster om dePI
in te kunnen stellen.
Mn sig?? Ik heb er juist niks mee gedaan, omdat hij al 4 regels lang is en er dus geen link meer bij pastquote:
Maar.. Maar.. Je had.. En.. Nouw..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mn sig?? Ik heb er juist niks mee gedaan, omdat hij al 4 regels lang is en er dus geen link meer bij past
Het ligt er aan, als ik veel ga typen en allerlei afbeeldingen enzo ga invoeren gebruik ik de reageer-knop, anders vul ik het gewoon onderaan het scherm in.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:15 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Hoe posten jullie je berichten? ik bijna altijd door het snel invul venster onder in beeld in combinatie met de alt -s
Ik had niksquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:21 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Maar.. Maar.. Je had.. En.. Nouw..![]()
En die PI dan??quote:Op zaterdag 18 februari 2006 03:49 schreef rompompom het volgende:
Met de quick-quote, meestal. Die optie ontbreekt in de poll!
Of via de quote knop en dan tab tab spatiequote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:28 schreef Erosjuhhh het volgende:
snel reageren >> tab tab spatie
Oh ja quickquotequote:Op zaterdag 18 februari 2006 04:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die kan je dan ook gewoon doen
Ik ook en als ik een lap tekst heb gebruik ikquote:
Dat heb ik nooit..een lap tekst!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:18 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ik ook en als ik een lap tekst heb gebruik ik [afbeelding]
Die ja! En die lay-out!quote:
Het zij je vergevenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh ja quickquote
Ik dacht aan quickreply
Ik gebruik de quote knop zodat ik tegen jou kan zeggen dat je ff op msn moet komenquote:Op zondag 19 februari 2006 00:27 schreef eetmeschoen het volgende:
ik klik in dat schermpje eronder en druk wat op die toetsen op me tobo en ros dan op invoeren. . .
Zelfdequote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:15 schreef Mangoworks2002 het volgende:
ik tjek Fok en zie dan dat me msn knippertquote:Op zondag 19 februari 2006 00:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik gebruik de quote knop zodat ik tegen jou kan zeggen dat je ff op msn moet komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |