Meestal in een envellope en dan hupsakee in de oranje bus.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:15 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Hoe posten jullie je berichten? ik bijna altijd door het snel invul venster onder in beeld in combinatie met de alt -s
Hee, das wel een handige, eens kijken of dat ook werkt voor mij.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:41 schreef Frollo het volgende:
Typen in de quick-reply, Alt+P, PI toevoegen, Alt+S.
Ik meestal dezequote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:32 schreef crackhead het volgende:
Meestal gebruik ik deze: [afbeelding]
Tuurlijk werkt dat. Is toch weer een muishandeling minderquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:43 schreef Litso het volgende:
[..]
Hee, das wel een handige, eens kijken of dat ook werkt voor mij.
Je had het wel kunnen vragen..., maar goed, ontopic weer !quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:41 schreef Aten het volgende:
Wat een vreselijk boeiend topic trouwens! ik vroeg het mij al máánden af, "hoe zal Mangoworks2002 nou toch posten?"
Ik doe alles met de muis. Ik ben te lui om m'n toetsenbord te gebruiken.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:46 schreef Frollo het volgende:
[..]
Tuurlijk werkt dat. Is toch weer een muishandeling minder
Ik kan me toch zo groen en geel ergeren aan mensen die alles met de muis doen. Mijn vriendin, hoe lief ze verder ook is, doet zelfs copy en paste met de muis!![]()
quote:Snel reageren
Het toetsenbord heb je toch nodig om te typen, dus dan is het toch makkelijker om voor alle andere zaken ook de toetsen te gebruiken?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:51 schreef crackhead het volgende:
[..]
Ik doe alles met de muis. Ik ben te lui om m'n toetsenbord te gebruiken.
humorquote:
geil wijfquote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:26 schreef blrrrt het volgende:
M'n eigen berichten doe ik meestal met: [afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |