Was dat nog niet eens zeker dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:32 schreef Natalie het volgende:
Maar 't wordt dus definitief de 18de? Dan zet ik 't namelijk in m'n agenda
dat zijn de plannen jaquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:27 schreef manou het volgende:
en dan wordt er gegeten en gestapt?
Dan blijft steenz ook slapen neem ik aan?quote:
Da's wel de bedoelingquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:31 schreef nikky het volgende:
[..]
Dan blijft steenz ook slapen neem ik aan?
Gezelligheid tot in de late uurtjesquote:
surequote:
Nikky nietquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:43 schreef Mark_Boelen het volgende:
lekker lekker, en ik woon toch in de buurt
Nix camera meeneem acties !quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:39 schreef Natalie het volgende:
Zo te zien gaat het toch nog wel een aardige club worden. Denk dat ik m'n camera maar meeneem
Heb je wel eens gehoord van portretrecht???quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:39 schreef Natalie het volgende:
Zo te zien gaat het toch nog wel een aardige club worden. Denk dat ik m'n camera maar meeneem
Ah, ben jij zo iemand die mensen aan gaat klagen omdat ie op een foto staat?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Heb je wel eens gehoord van portretrecht???
je doet maar geen foto's makenquote:
Dat is voor faithyquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:27 schreef Renesite het volgende:
lijstje updeet? iemand?
kom je nu dan ook ?quote:
Echt welquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Ah, ben jij zo iemand die mensen aan gaat klagen omdat ie op een foto staat?
Je mag het topic wel even nagaan en updaten in de OP, Renesitequote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:27 schreef Renesite het volgende:
lijstje updeet? iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |