Simplonquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:16 schreef Ewaldus het volgende:
zijn er geen hostels in groningen?
mijn zus was vorige week naar amsterdam en daar zat ze in een hostel voor 15 euro per nacht incl. ontbijt..
Een goede slaapzak doet wonderen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:02 schreef Isabeau het volgende:
Het vriest 's nachts.
We kunnen samen een kamer nemenquote:Op zondag 26 februari 2006 18:40 schreef Lynx666 het volgende:
Ik weet nog niet wat ik doe.
Aparte bedden natuurlijkquote:Op zondag 26 februari 2006 19:03 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
De twijfel wordt alleen maar groter
Hehequote:Op zondag 26 februari 2006 20:25 schreef boebiedoe het volgende:
Als MMaRsu komt wil ik ook wel even langskomen. Om 'm eens goed uit te lachen..
Belachelijk idee, gelukkig is het weer gewoon in Amsterdam.......quote:
Ok, neem ik mijn iBookje mee, en mijn iPodquote:Op maandag 27 februari 2006 12:46 schreef nietzman het volgende:
Als HeatWave komt neem ik m'n PowerBook mee.
omdat er sprake was van texel!quote:Op maandag 27 februari 2006 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Belachelijk idee, gelukkig is het weer gewoon in Amsterdam.......
Tuuuuuurlijk is 't in Grunnquote:Op maandag 27 februari 2006 11:33 schreef Cattara het volgende:
Lijkt mij ook wel gezellig!
Is het dan wel in Groningen?
Ik moet dan nog wel even vrij vragen...
Dus als het lukt kom ik denk ik ook...![]()
Niks boven Grunnquote:Op maandag 27 februari 2006 19:06 schreef Natalie het volgende:
[..]
Tuuuuuurlijk is 't in Grunn
En gezellig
quote:
Er gaat idd niets boven groningen.... helemaal niets...er is niets...quote:
Ik woon boven Groningen!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:05 schreef Minkeltje het volgende:
[..]
Er gaat idd niets boven groningen.... helemaal niets...er is niets...
In niemandsland?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:07 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Ik woon boven Groningen!
Amsterdam de gekste!quote:
En Faithy is The Evil Devil!quote:
Och je moet vuur met vuur bestrijden.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:31 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
En Faithy is The Evil Devil!
Een naar mens.
Ik mag haar niet.
Bah!
Was dat nog niet eens zeker dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:32 schreef Natalie het volgende:
Maar 't wordt dus definitief de 18de? Dan zet ik 't namelijk in m'n agenda
dat zijn de plannen jaquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:27 schreef manou het volgende:
en dan wordt er gegeten en gestapt?
Dan blijft steenz ook slapen neem ik aan?quote:
Da's wel de bedoelingquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:31 schreef nikky het volgende:
[..]
Dan blijft steenz ook slapen neem ik aan?
Gezelligheid tot in de late uurtjesquote:
surequote:
Nikky nietquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:43 schreef Mark_Boelen het volgende:
lekker lekker, en ik woon toch in de buurt
Nix camera meeneem acties !quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:39 schreef Natalie het volgende:
Zo te zien gaat het toch nog wel een aardige club worden. Denk dat ik m'n camera maar meeneem
Heb je wel eens gehoord van portretrecht???quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:39 schreef Natalie het volgende:
Zo te zien gaat het toch nog wel een aardige club worden. Denk dat ik m'n camera maar meeneem
Ah, ben jij zo iemand die mensen aan gaat klagen omdat ie op een foto staat?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Heb je wel eens gehoord van portretrecht???
je doet maar geen foto's makenquote:
Dat is voor faithyquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:27 schreef Renesite het volgende:
lijstje updeet? iemand?
kom je nu dan ook ?quote:
Echt welquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Ah, ben jij zo iemand die mensen aan gaat klagen omdat ie op een foto staat?
Je mag het topic wel even nagaan en updaten in de OP, Renesitequote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:27 schreef Renesite het volgende:
lijstje updeet? iemand?
Zet hier maar neer wat ik moet bewerkenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:49 schreef Faithy het volgende:
nee...
*lief kijkt*
maar jij kan de OP bewerken! ik niet!
Ik chronisch...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:52 schreef Faithy het volgende:
neeehee, want dan moet ik nog een lijstje maken
en ik ben vandaag lui!
Doe je morgen wel lief danquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:01 schreef Faithy het volgende:
ik had de opmerking
'dan doe je het morgen'
verwacht
nou, laat maar
Ah, het Grote Afzeggen is begonnen.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:49 schreef HeatWave het volgende:
IK ga ff op misschien voor deze meeting. Ik had zaterdag een crewmeet, aankomende vrijdag een rock meeting, ik wil nog wat tijd over houden voor Non-fokkers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |