Oh jee, bij mij in de kamer?quote:
zal niet gebeuren, ikke kom namelijk nietquote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:07 schreef Faithy het volgende:
manou neemt bikini mee, gaan we skiën!
En ja hoor, ik ben weer de lulquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:49 schreef Natalie het volgende:
Oh jee, bij mij in de kamer?
Dan kruip ik wel bij jou in bed, hoor, Nikky!
Gaat livE niet met de auto vanuit A'dam?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:48 schreef HeatWave het volgende:
ow, mocht er iemand uit Amsterdam (of in de buurt) met de trein gaan en een OV hebben, ik reis graag mee met de korting.
Geen ideequote:Op woensdag 22 februari 2006 19:48 schreef Natalie het volgende:
[..]
Gaat livE niet met de auto vanuit A'dam?
We kunnen er weer afquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:38 schreef Natalie het volgende:
HeatWave, kan jij de lijst in de OP even updaten?
Q verplaatst worden naar de 'Zeker lijst'.
En RemCOW en Isabeau en Atrimar kunnen op de misschienlijst
Joh!quote:
Atrimar heet IRL Dennis!quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We kunnen er weer afDennis' oma viert haar verjaardag en het kan de allerlaatste keer zijn. (dat heb ik dus al 10 jaar bij mijn eigen oma aan moeten horen)
het sterven van oma's en opa's is gewoon recycling.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We kunnen er weer afDennis' oma viert haar verjaardag en het kan de allerlaatste keer zijn. (dat heb ik dus al 10 jaar bij mijn eigen oma aan moeten horen)
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mag ik nog steeds niet mee dan?quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:44 schreef Minkeltje het volgende:
Faithy , das een kutopmerking...magoe...
Nikky, nog plek voor een eenzame reiziger?
Gekquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:44 schreef Minkeltje het volgende:
jahoor Lynx, en misschien breng ik je dan nog wel thuis ook
Trouwens, even voor de goede orde. 2 zaken die geregeld moeten worden zijn:
- STOEPKRIJT
- Natalie en Ik, zingen: By the dashboardlight
Roosendaal is dan ook wel idioot ver weg. Mn manager woont daar, en vanaf Amersfoort is dat al idioot ver.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:36 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Gek. Ik probeer wel een slaapplek te krijgen, 's nachts nog eens 4 uur terug is geen doen
Hoe laag wil je vliegen?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:57 schreef Minkeltje het volgende:
Lynx,. dat is bij lange na geen 4 uur rijden
Kijken wie er dan het eerste op bed ligtquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:02 schreef Minkeltje het volgende:
Of deze: Hotel de Doelen: (dat is direct naast de Drie)
Stappersarrangement a ¤ 39,50 p.p.
Hotel de Doelen, gelegen in hartje stad biedt u de mogelijkheid om van uit het hotel het uitgaansleven in Groningen te ontdekken. U ontvangt gratis vijf consumptiebonnen om te besteden in een van de vele kroegen van de Drie Gezusters Groningen. Uiteraard laten wij u 's ochtends extra lang uitslapen. U kunt uitchecken tot 14.30 uur!
En slapen hèquote:
voor geinteresseerden, het ligt aan de driegezusters, aan de uitgaanskant van de grotemarkt, tussen de kroegen in.. tis dus echt niet ver lopenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:02 schreef Minkeltje het volgende:
Of deze: Hotel de Doelen: (dat is direct naast de Drie)
Stappersarrangement a ¤ 39,50 p.p.
Hotel de Doelen, gelegen in hartje stad biedt u de mogelijkheid om van uit het hotel het uitgaansleven in Groningen te ontdekken. U ontvangt gratis vijf consumptiebonnen om te besteden in een van de vele kroegen van de Drie Gezusters Groningen. Uiteraard laten wij u 's ochtends extra lang uitslapen. U kunt uitchecken tot 14.30 uur!
Vanaf het centrum naar Martiniplaza???quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:00 schreef Minkeltje het volgende:
Ow ja, tis op martiniplaza, dus we kunnen er naar toe struikelen gok ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |