quote:Op zondag 19 februari 2006 13:16 schreef Isabeau het volgende:
Dit is een tvp omdat ik ook moet komen. Althans dat werd me medegedeeld![]()
Nou, Atrimar denkt erover om ook te gaan, dus ik zal hem even vragen of hij dat met je wilquote:Op zondag 19 februari 2006 20:08 schreef Faithy het volgende:
hm.. mannen willen toch altijd triootjes?![]()
Ja en jou heb ik ook al veel t elang niet gezienquote:
Ah voorkeur. Je mag op me achterbank maffen!quote:Op zondag 19 februari 2006 21:07 schreef Minkeltje het volgende:
maar wie kan mij eventueel slaapruimte aanbieden?(wie wil me nou niet aan haar voeteneind hebben
)
wat vriendelijkquote:Op zondag 19 februari 2006 21:15 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ah voorkeur. Je mag op me achterbank maffen!
Ik hoor het je nog zeggen de laatste keerquote:Op zondag 19 februari 2006 20:56 schreef Minkeltje het volgende:
Misschien dat ik alsnog naar huis rij, maar dat is nog niet zeker..
Trouwens,, dit keer geen stoepkrijt vergeten he ?
quote:Op zondag 19 februari 2006 21:07 schreef Minkeltje het volgende:
maar wie kan mij eventueel slaapruimte aanbieden?(wie wil me nou niet aan haar voeteneind hebben
)
Mannen willen geen triootjes m-m-vquote:Op zondag 19 februari 2006 21:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, Atrimar denkt erover om ook te gaan, dus ik zal hem even vragen of hij dat met je wil
't Is een pokke eind, Mink.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:56 schreef Minkeltje het volgende:
Misschien dat ik alsnog naar huis rij, maar dat is nog niet zeker..
Trouwens,, dit keer geen stoepkrijt vergeten he ?
Zelfs ìk wil dat nietquote:Op zondag 19 februari 2006 21:36 schreef Faithy het volgende:
Mannen willen geen triootjes m-m-v
tenminste, mijn vent iig niet
Ieuw, het idee alleen alquote:Op zondag 19 februari 2006 21:36 schreef Faithy het volgende:
Mannen willen geen triootjes m-m-v
Als Atrimar komt, kom ik ook.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, Atrimar denkt erover om ook te gaan, dus ik zal hem even vragen of hij dat met je wil
We hadden het zaterdag nog over jequote:Op maandag 20 februari 2006 00:17 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Als Atrimar komt, kom ik ook.
Bied je een slaapplek aan ?quote:Op zondag 19 februari 2006 21:45 schreef Natalie het volgende:
[..]
't Is een pokke eind, Mink.
Denk d'r maar even goed over na.
Nietsquote:
Jawel.. in de logeerkamerquote:Op maandag 20 februari 2006 10:02 schreef HeatWave het volgende:
Is er nog plek voor mij dan Nikky?/
Texel.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:24 schreef manou het volgende:
waar speelt de grunn meeting zich af? wat zijn de plannen?
zwembroek..........bikini ook goed?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:27 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Texel.
Zwembroek meenemen. We zeggen niet wat we gaan doen.
Oh jee, bij mij in de kamer?quote:
zal niet gebeuren, ikke kom namelijk nietquote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:07 schreef Faithy het volgende:
manou neemt bikini mee, gaan we skiën!
En ja hoor, ik ben weer de lulquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:49 schreef Natalie het volgende:
Oh jee, bij mij in de kamer?
Dan kruip ik wel bij jou in bed, hoor, Nikky!
Gaat livE niet met de auto vanuit A'dam?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:48 schreef HeatWave het volgende:
ow, mocht er iemand uit Amsterdam (of in de buurt) met de trein gaan en een OV hebben, ik reis graag mee met de korting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |