quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toen was ik nog niet geboren.
Maar, als we Fuifduif mogen geloven, was de jeugd toen welopgevoed en verre van promiscue... saaaaaaaaaaaaai
Dat heb je uit je boek?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:58 schreef Plato1980 het volgende:
Het is pas misgegaan in de jaren zestig.![]()
wat een onzinquote:
Ik heb zo'n boek helemaal niet gelezen, was slechts een mislukte poging om jou op de kast te jagen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat heb je uit je boek?
De jazzgeneratie uit de jaren 40/50 wist toch ook wel van wanten?
daar kan ik me nu ook nog mee amuserenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat een onzin
de jeugd van tegenwoordig ligt vastgeklampt aan de tv/playstation/xbox/internet
toen wisten ze nog zich te amuseren met bv een stok
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
daar kan ik me nu ook nog mee amuseren![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:01 schreef Plato1980 het volgende:
Ik heb zo'n boek helemaal niet gelezen, was slechts een mislukte poging om jou op de kast te jagen.![]()
Daar heb ik inderdaad ook wel eens wat over gelezen.quote:Maar kritiek op de jeugd is in principe van alle tijden, al in het oude Griekenland werd volop over de verloedering van de jeugd gesproken.
Verkapte 'ik heb ook behoeftes, ondanks dat ik geen vriendin heb' post...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
![]()
Die reaktie, verwachtte ik al..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
![]()
zeg.. ik kan het toch niet te vaak op 1 dag met je eens zijn he..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verkapte 'ik heb ook behoeftes, ondanks dat ik geen vriendin heb' post...![]()
Het was inderdaad erg gezellig vanochtend.quote:
Er was een Assyrisch document wat klaagde over dat het einde der tijden nabij was met als een van de hoofdpunten dat kinderen weigerden hun ouders te gehoorzamenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:01 schreef Plato1980 het volgende:
Maar kritiek op de jeugd is in principe van alle tijden, al in het oude Griekenland werd volop over de verloedering van de jeugd gesproken.
Ja? Nix van gemerkt..mijn werk leidde me af..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het was inderdaad erg gezellig vanochtend.![]()
ontzettendquote:
Vanochtend was ik er nogquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het was inderdaad erg gezellig vanochtend.![]()
And..do u like what u see?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Geen idee
Ik kom eerst hier kijken![]()
een topickillquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:21 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
And..do u like what u see?![]()
bah!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:21 schreef Twisted_fok het volgende:
he bah, een kaartje van een anoniem figuur![]()
Ik een sms-je 'Happy Valentine! My beautiful Valentine Xxx'.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:21 schreef Twisted_fok het volgende:
Hoezo anoniem?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:21 schreef Twisted_fok het volgende:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik een sms-je 'Happy Valentine! My beautiful Valentine Xxx'.
Zal ik het nummer bellen???
ja doenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
toch lijkt annie me niet zo'n kaartjes-verstuurderquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoezo anoniem?
Fotoboek van Anthraxx
Da's iemand blij maken met een dooie (lees: anomieme) mus.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:21 schreef Twisted_fok het volgende:
Het is een ex van me waar ik nog steeds goed contact mee heb en die tijdelijk een ander nummer blijkt te hebben...quote:
Volgens moet jij weer uit mijn ondertitelquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
toch lijkt annie me niet zo'n kaartjes-verstuurder
Ik; mijn ex...(die bel ik maar niet)quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
oepzquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is een ex van me waar ik nog steeds goed contact mee heb en die tijdelijk een ander nummer blijkt te hebben...
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:30 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Da's iemand blij maken met een dooie (lees: anomieme) mus.
Dat is wel het irritante aan Valentine's day..die anonimiteit..; je weet dat er iemand om je denkt, maar in het algemeen, weet je dat ook wel(denk aan familie of vrienden)..daar hoef je geen kaartje, sms of e-mail voor te ontvangen..
owkut, die heeft mijn nummer idd ook nog altijdquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:32 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ik; mijn ex...(die bel ik maar niet)
Maar in jou geval well ff doen.. (ff op zijn nummer zetten)
Dus jij hebt TF een kaartje gestuurd?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Volgens moet jij weer uit mijn ondertitel![]()
hoezo? was het jouw kaartje?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Volgens moet jij weer uit mijn ondertitel![]()
Nee hoor.quote:
doen! ook leuk voor die jongenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee ze heeft mij uit haar ondertitel verwijderdquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dus jij hebt TF een kaartje gestuurd?![]()
hmm eerst refreshenquote:
Mysterie is al lang ontrafeld...quote:
Een knuffelneger.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor.
We waren elkanders eerste échte liefde (kalverliefdes daargelaten) toen we 17 /18 waren en die relatie heeft bijna drie jaar geduurd. En nog steeds is hij mijn knuffelnegert. De vier, vijf keer per jaar dat we iets afspreken.
oO/quote:
dan hoop ik voor je dat je een redelijk slechte indruk hebt achter gelaten bij heb, want een dag als vandaag lokt natuurlijk stalken uit..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
owkut, die heeft mijn nummer idd ook nog altijd
je nieuwe ondertitelquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee ze heeft mij uit haar ondertitel verwijderd![]()
Soggen??quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:41 schreef Twisted_fok het volgende:
soggen is nog steeds best okay merk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |