Het valt je op omdat je ermee bezig ebnt. Als ik niet in deze slowchat gekomen was had ik het vermoedelijk niet eens geweten. Althans, ik had er niet eens bij nagedacht.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:07 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Misschien wel... Gelukkig doet het me vandaag niet zoveel, het viel me alleen op
jah het valt me vies tegen dat de foklayout niet aangepast isquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het valt je op omdat je ermee bezig ebnt. Als ik niet in deze slowchat gekomen was had ik het vermoedelijk niet eens geweten. Althans, ik had er niet eens bij nagedacht.
jezus, trek alles eens niet zo op jezelfquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:13 schreef BreaktotheDance het volgende:
De TT slaat natuurlijk weer op mij
Ik ga denk ik even lunch scoren[afbeelding]
Dat is inderdaad het geval. Die dingen moeten snel veranderen. Het is nergens voor nodigquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het valt je op omdat je ermee bezig ebnt. Als ik niet in deze slowchat gekomen was had ik het vermoedelijk niet eens geweten. Althans, ik had er niet eens bij nagedacht.
heb je een poederblusser?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:14 schreef Twisted_fok het volgende:
wat mn huisgenotes nu weer voor een prachtige constructie hebben gemaakt door het het huis met verlengsnoeren enzo...
Niet boos wordenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
jezus, trek alles eens niet zo op jezelf
M'n verjaardagquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar vandaag mag je iemands valentijntje zijn!
en morgen ben je gewoon iemands vriendin of zo...
ik vind het toch heel erg iets hebben!
naja ik zou het nog leuk vinden als iemand me op 27 juni vraagt zn valentijntje te zijn haha
Maakt niet uit, ik moest even werkenquote:
Heb jij nog kaarten verstuurd voor Valentijn eigenlijk?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah het valt me vies tegen dat de foklayout niet aangepast is
Wat dat betreft ben jij toch echt de enige die daar verandering in aan kan brengenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:14 schreef BreaktotheDance het volgende:
Dat is inderdaad het geval. Die dingen moeten snel veranderen. Het is nergens voor nodig
look at tha PIquote:
Dan weet ik al wat ik jou ga geven...quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben jij toch echt de enige die daar verandering in aan kan brengen.
Wist niet of je die er per ongeluk neergezet hadquote:
Het gaat vanzelf wel weer over, op een dag zal hij het accepteren.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben jij toch echt de enige die daar verandering in aan kan brengen.
nope, ik heb al eerder gezegd dat ik valentijn een opgeklopte commercie stunt vind, en daar lekker niet aan mee doequote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb jij nog kaarten verstuurd voor Valentijn eigenlijk?
heb je dan een inboedelverzekering die brand dekt?quote:
Ik lees zelden terug en onthou al helemaal niet wat iedereen heeft gezegd...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
nope, ik heb al eerder gezegd dat ik valentijn een opgeklopte commercie stunt vind, en daar lekker niet aan mee doe
Couldn't agree morequote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
nope, ik heb al eerder gezegd dat ik valentijn een opgeklopte commercie stunt vind, en daar lekker niet aan mee doe
ik laat mijnzo wel weten wat ik voor m voel, daa rheb ik geen speciale dag voor nodig
Ja, dat dan wel weer.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
heb je dan een inboedelverzekering die brand dekt?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik lees zelden terug en onthou al helemaal niet wat iedereen heeft gezegd...![]()
Dat komt het concept "geheime liefde" niet echt ten goedequote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar vandaag mag je iemands valentijntje zijn!
en morgen ben je gewoon iemands vriendin of zo...
ik vind het toch heel erg iets hebben!
naja ik zou het nog leuk vinden als iemand me op 27 juni vraagt zn valentijntje te zijn haha
Echt volledig accepteren dat ik geen vriendinnetje kan vinden zal zeker niet lukken, maar ik doe mijn best om het zo te zienquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het gaat vanzelf wel weer over, op een dag zal hij het accepteren.![]()
dan kan je met een gerust hart de hele dag de stad in gaanquote:
Neehee! Dat was nu juist niet de bedoeling! Niet ermee bezig zijn!!!quote:
geheime liefdes zijn sexyquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat komt het concept "geheime liefde" niet echt ten goede.
Oeh, een Valentijnspost van Ynske!quote:
De geheimzinnigequote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik laat mijnzo wel weten wat ik voor m voel, daa rheb ik geen speciale dag voor nodig
Creatief mee omgaan. Organiseer een 'wacht in hotelkamer xxx op me met een blinddoek om' date en stel jezelf niet voor en spreek geen woord zodat je niet herkend wordt aan je stem....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat komt het concept "geheime liefde" niet echt ten goede.
Niet als ze je een half jaar van tevoren vertellen dat ze op een arbitraire datum in februari je geheime liefde willen zijnquote:
bedoelde meer dat als iemand in juni aan me vraagt liefie wil je mn valentijn zijn? ik ook een gat in de lucht spring whahaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet als ze je een half jaar van tevoren vertellen dat ze op een arbitraire datum in februari je geheime liefde willen zijn.
als t goed is, binnen je relatie, herken je die persoon wel aan zijn handen, bewegingen en ademhalingquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Creatief mee omgaan. Organiseer een 'wacht in hotelkamer xxx op me met een blinddoek om' date en stel jezelf niet voor en spreek geen woord zodat je niet herkend wordt aan je stem....
ik bedoelde ook meer de variatie dat je elkaar leuk vind en de rest van de wereld het niet weet... dat je stiekum doet en zoquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:21 schreef Twisted_fok het volgende:
Dan krijg je een kaartje van een anoniem iemand. Dan heb je een geheime liefde. En dan? Wat heb je daar nou aan?
Nou woehoe, wat sexy.
Ik dacht dat je het wel op prijs zou stellen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:21 schreef Twisted_fok het volgende:
Dan krijg je een kaartje van een anoniem iemand. Dan heb je een geheime liefde. En dan? Wat heb je daar nou aan?
Nou woehoe, wat sexy.
nou.. als je vlak daarna een "lunchdate" aangeboden krijgt...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:21 schreef Twisted_fok het volgende:
Nou woehoe, wat sexy.
Het is voor een geheime liefde. Dus iemand met wie je nog nooit eerder het bed hebt gedeeld...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
als t goed is, binnen je relatie, herken je die persoon wel aan zijn handen, bewegingen en ademhaling
Ja. En je gaat inderdaad geblinddoekt in een hotelkamer wachten op een volledig onbekendequote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:23 schreef AirwiN het volgende:
Het is voor een geheime liefde. Dus iemand met wie je nog nooit eerder het bed hebt gedeeld...![]()
Ik voorzie een nieuwe realityshow. Moks gaat vast wel kijkenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. En je gaat inderdaad geblinddoekt in een hotelkamer wachten op een volledig onbekende.
doe jij dat johquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. En je gaat inderdaad geblinddoekt in een hotelkamer wachten op een volledig onbekende.
Als ze zich niet al voor de pilot heeft aangemeldquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:25 schreef Litpho het volgende:
Ik voorzie een nieuwe realityshow. Moks gaat vast wel kijken.
Maar natuurlijk!quote:
Je wilt een beetje spanning in je leven, of niet natuurlijk...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nope.. dat dacht ik toch niet..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zie ineens een scene voor me van Seinfeld waarin George aan een hotelbed wordt vastgehandboeid en de vrouw die hem daarheen had gelokt er met z'n geld en kleren vandoor gaatquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar natuurlijk!
Wat kan er anders gebeuren dan heerlijk hete, stomende seks?
oO<
Als man zou ik het nooit doen natuurlijk, maar als vrouw loop je echt geen gevaar hoor...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:28 schreef vibri het volgende:
[..]
Ik zie ineens een scene voor me van Seinfeld waarin George aan een hotelbed wordt vastgehandboeid en de vrouw die hem daarheen had gelokt er met z'n geld en kleren vandoor gaat
wat hij zegtquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als man zou ik het nooit doen natuurlijk, maar als vrouw loop je echt geen gevaar hoor...![]()
![]()
En toen kwam het hele team van de Amsterdam Admirals de hotelkamer binnenlopenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:29 schreef AirwiN het volgende:
Als man zou ik het nooit doen natuurlijk, maar als vrouw loop je echt geen gevaar hoor...![]()
![]()
Dat schijnt een fantasie van sommige vrouwen te zijnquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
En toen kwam het hele team van de Amsterdam Admirals de hotelkamer binnenlopen.
zeg.. heb jij ooit aan ballet gedaan?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een nacht lang puur genieten van echte mannen! Wat wil je nog meer als vrouw?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
k moet dr niet aan denkenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat schijnt een fantasie van sommige vrouwen te zijn.
Het was dat of een dartteamquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
k moet dr niet aan denken
weet je wel hoe groot zo'n team is
Dat pure genieten is er volgens mij na de vierde, vijfde kolos die zich op je werpt wel vanafquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:33 schreef AirwiN het volgende:
Een nacht lang puur genieten van echte mannen! Wat wil je nog meer als vrouw?![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het was dat of een dartteam. Weet je wel hoe groot die zijn?
Alleen Jazzballet... in een ver verledenquote:
dus niet een echte ballerina..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alleen Jazzballet... in een ver verleden.
Ik hoor het al. Jou hoeven we niet te hebben voor de recordpoging om de Houston500 te verbeteren...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat pure genieten is er volgens mij na de vierde, vijfde kolos die zich op je werpt wel vanaf.
Ik vat 'm niet...quote:
Jellequote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het was dat of een dartteam. Weet je wel hoe groot die zijn?
das niet groot, das dikquote:
Ik denk dat nixxx naar deze weblog verwijst.quote:
om te kijken hoe lenig je bent schat ikquote:
Astemblieft niet, zeg!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:37 schreef AirwiN het volgende:
Ik hoor het al. Jou hoeven we niet te hebben voor de recordpoging om de Houston500 te verbeteren...![]()
blog van een vriendin van moksterquote:
dat was overduidelijk dat dat niet zo isquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat nixxx naar deze weblog verwijst.
ook grootquote:
kinky dame ben jij zegquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:39 schreef _Cara_ het volgende:
Ik zie het ff omgedraaid voor me..1 man, hotelkamer--------> een team vrouwen..Tjezus ..die moet van goede huize zijn..
![]()
De meeste mannen kunnen amper 1 vrouw handlen..![]()
nee, maar misschien een geestverwantequote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat was overduidelijk dat dat niet zo is
wat weet jij ervan wat zijn formaat isquote:
jij doelt weer op specifieke onderdelenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:40 schreef Ynske het volgende:
wat weet jij ervan wat zijn formaat is
en dat groot sloeg op hoeveel mensen dat waren
Tussen die 500 man zullen vast wel een paar goeie zitten...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Astemblieft niet, zeg!
Ik verlustig me liever aan één iemand tegelijk. Kwaliteit boven kwantiteit.
Totdat jij dit schreef had ik nooit de indruk dat nixxx dezelfde persoon eventueel zou kunnen bedoelen. Eerder, zoals hierboven al neergezet, een geestverwantequote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat was overduidelijk dat dat niet zo is
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
jij doelt weer op specifieke onderdelenik zeg dat die vent groot is.. maar dart is geen teamsport dus je hebt dan hooguit de darter en zijn manager..
das dan al fijner niet?
Hysterisch-ordinaire vakanties met vriendinnen doe ik al niet meer sinds mijn 23stequote:
en ik maar denken dat je nu aan het werk was...quote:
Misschien heeft ze ons wel altijd verkeerd ingelicht over die collega bij haar op de kamer...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
en ik maar denken dat je nu aan het werk was...
dat is t m nu juist,quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
en ik maar denken dat je nu aan het werk was...
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Misschien heeft ze ons wel altijd verkeerd ingelicht over die collega bij haar op de kamer...
I'm not buying itquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is t m nu juist,
een muis, kop thee, pen
Ik heb toevallig net een boek gelezen over de jeugdcultuur in de jaren vijftig.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hysterisch-ordinaire vakanties met vriendinnen doe ik al niet meer sinds mijn 23ste.
Jij was ook al drie handen aan het tellen?quote:
muis en pen kunnen makkelijk in een handquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij was ook al drie handen aan het tellen?
en vroeg me af waar de vierde wasquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij was ook al drie handen aan het tellen?
Toen was ik nog niet geboren.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:51 schreef Plato1980 het volgende:
Ik heb toevallig net een boek gelezen over de jeugdcultuur in de jaren vijftig.![]()
Het is pas misgegaan in de jaren zestig.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toen was ik nog niet geboren.
Maar, als we Fuifduif mogen geloven, was de jeugd toen welopgevoed en verre van promiscue...
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toen was ik nog niet geboren.
Maar, als we Fuifduif mogen geloven, was de jeugd toen welopgevoed en verre van promiscue... saaaaaaaaaaaaai
Dat heb je uit je boek?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:58 schreef Plato1980 het volgende:
Het is pas misgegaan in de jaren zestig.![]()
wat een onzinquote:
Ik heb zo'n boek helemaal niet gelezen, was slechts een mislukte poging om jou op de kast te jagen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat heb je uit je boek?
De jazzgeneratie uit de jaren 40/50 wist toch ook wel van wanten?
daar kan ik me nu ook nog mee amuserenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat een onzin
de jeugd van tegenwoordig ligt vastgeklampt aan de tv/playstation/xbox/internet
toen wisten ze nog zich te amuseren met bv een stok
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
daar kan ik me nu ook nog mee amuseren![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:01 schreef Plato1980 het volgende:
Ik heb zo'n boek helemaal niet gelezen, was slechts een mislukte poging om jou op de kast te jagen.![]()
Daar heb ik inderdaad ook wel eens wat over gelezen.quote:Maar kritiek op de jeugd is in principe van alle tijden, al in het oude Griekenland werd volop over de verloedering van de jeugd gesproken.
Verkapte 'ik heb ook behoeftes, ondanks dat ik geen vriendin heb' post...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
![]()
Die reaktie, verwachtte ik al..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
![]()
zeg.. ik kan het toch niet te vaak op 1 dag met je eens zijn he..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verkapte 'ik heb ook behoeftes, ondanks dat ik geen vriendin heb' post...![]()
Het was inderdaad erg gezellig vanochtend.quote:
Er was een Assyrisch document wat klaagde over dat het einde der tijden nabij was met als een van de hoofdpunten dat kinderen weigerden hun ouders te gehoorzamenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:01 schreef Plato1980 het volgende:
Maar kritiek op de jeugd is in principe van alle tijden, al in het oude Griekenland werd volop over de verloedering van de jeugd gesproken.
Ja? Nix van gemerkt..mijn werk leidde me af..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het was inderdaad erg gezellig vanochtend.![]()
ontzettendquote:
Vanochtend was ik er nogquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het was inderdaad erg gezellig vanochtend.![]()
And..do u like what u see?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Geen idee
Ik kom eerst hier kijken![]()
een topickillquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:21 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
And..do u like what u see?![]()
bah!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:21 schreef Twisted_fok het volgende:
he bah, een kaartje van een anoniem figuur![]()
Ik een sms-je 'Happy Valentine! My beautiful Valentine Xxx'.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:21 schreef Twisted_fok het volgende:
Hoezo anoniem?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:21 schreef Twisted_fok het volgende:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik een sms-je 'Happy Valentine! My beautiful Valentine Xxx'.
Zal ik het nummer bellen???
ja doenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
toch lijkt annie me niet zo'n kaartjes-verstuurderquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoezo anoniem?
Fotoboek van Anthraxx
Da's iemand blij maken met een dooie (lees: anomieme) mus.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:21 schreef Twisted_fok het volgende:
Het is een ex van me waar ik nog steeds goed contact mee heb en die tijdelijk een ander nummer blijkt te hebben...quote:
Volgens moet jij weer uit mijn ondertitelquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
toch lijkt annie me niet zo'n kaartjes-verstuurder
Ik; mijn ex...(die bel ik maar niet)quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
oepzquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is een ex van me waar ik nog steeds goed contact mee heb en die tijdelijk een ander nummer blijkt te hebben...
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:30 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Da's iemand blij maken met een dooie (lees: anomieme) mus.
Dat is wel het irritante aan Valentine's day..die anonimiteit..; je weet dat er iemand om je denkt, maar in het algemeen, weet je dat ook wel(denk aan familie of vrienden)..daar hoef je geen kaartje, sms of e-mail voor te ontvangen..
owkut, die heeft mijn nummer idd ook nog altijdquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:32 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ik; mijn ex...(die bel ik maar niet)
Maar in jou geval well ff doen.. (ff op zijn nummer zetten)
Dus jij hebt TF een kaartje gestuurd?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Volgens moet jij weer uit mijn ondertitel![]()
hoezo? was het jouw kaartje?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Volgens moet jij weer uit mijn ondertitel![]()
Nee hoor.quote:
doen! ook leuk voor die jongenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee ze heeft mij uit haar ondertitel verwijderdquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dus jij hebt TF een kaartje gestuurd?![]()
hmm eerst refreshenquote:
Mysterie is al lang ontrafeld...quote:
Een knuffelneger.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor.
We waren elkanders eerste échte liefde (kalverliefdes daargelaten) toen we 17 /18 waren en die relatie heeft bijna drie jaar geduurd. En nog steeds is hij mijn knuffelnegert. De vier, vijf keer per jaar dat we iets afspreken.
oO/quote:
dan hoop ik voor je dat je een redelijk slechte indruk hebt achter gelaten bij heb, want een dag als vandaag lokt natuurlijk stalken uit..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
owkut, die heeft mijn nummer idd ook nog altijd
je nieuwe ondertitelquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee ze heeft mij uit haar ondertitel verwijderd![]()
Soggen??quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:41 schreef Twisted_fok het volgende:
soggen is nog steeds best okay merk ik.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:41 schreef Twisted_fok het volgende:
soggen is nog steeds best okay merk ik.
euhm slechte indruk...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:38 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
dan hoop ik voor je dat je een redelijk slechte indruk hebt achter gelaten bij heb, want een dag als vandaag lokt natuurlijk stalken uit..![]()
Goed doel?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:39 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
je nieuwe ondertitel![]()
![]()
de mijne is even ter uitleg van mn tijdelijke ava.
tijdelijk dus, voor het goede doel.
Dus ik kan jou ook van het Stille Tocht lijstje strepen?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:44 schreef Godlike02 het volgende:
Goed doel?
ik wist dat het een ruimbegrip was maar deze gaat mij zelfs te ver![]()
Studie Ontwijkend Gedragquote:
modtquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Goed doel?
ik wist dat het een ruimbegrip was maar deze gaat mij zelfs te ver![]()
Heb ik er ooit op gestaanquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus ik kan jou ook van het Stille Tocht lijstje strepen?
What did he do!?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:58 schreef Twisted_fok het volgende:
annie heeft mijn hart gebroken, de lul.![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:01 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
hij heeft iemand anders een kaartje gestuurd
Liefie?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:01 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
hij heeft iemand anders een kaartje gestuurd
Heb je 'm liever op je hotmail of op je gmail?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:01 schreef melismay het volgende:
[..]Wat een eikel!
Maar jij krijgt tenminste nog kaartjes van geheime aanbidders, ik niet
Dan is het niet geheim meer!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je 'm liever op je hotmail of op je gmail?![]()
Je weet niet of ik 'm ga sturen, je weet niet wanneer ik 'm ga sturen, je weet niet of ik 'm zelf stuur of dat ik je koppel aan een leuke vrijgezelle vriend van me...quote:
Hahahahaha ja je brengt het leukquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je weet niet of ik 'm ga sturen, je weet niet wanneer ik 'm ga sturen, je weet niet of ik 'm zelf stuur of dat ik je koppel aan een leuke vrijgezelle vriend van me...
Geheimen genoeg dacht ik zo...![]()
Eén van mijn vele pluspunten...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:12 schreef melismay het volgende:
[..]
Hahahahaha ja je brengt het leuk
Vibri mag blij met je zijnquote:
Jij brengt het goede in mij naar boven!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:21 schreef vibri het volgende:
[..]
Jij hebt zoveel pluspunten dat er niet eens plek is voor minpunten
Melvinquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:24 schreef AirwiN het volgende:
En omdat het zo'n ontzettende indruk op je maakt, ook nog een citaat:
you make me want to be a better person!
Ik weet niet of ik immens respect voor je moet hebben, of ik heel bang voor je moet worden of dat jij gewoon leuk om kan gaan met Google...quote:
Das uit die film: 'as good as it gets..' (duurde even voor dat ik er op kwam, maar dan heb je ook wat..)quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij brengt het goede in mij naar boven!![]()
De punten zijn reeds gescoord door Litpho, maar jij krijgt bij deze een eervolle vermelding...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:28 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Das uit die film: 'as good as it gets..' (duurde even voor dat ik er op kwam, maar dan heb je ook wat..)
Ik ben een groot Jack Nicholsonfan, dus je zal je moeten beperken tot een van de eerste twee optiesquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik immens respect voor je moet hebben, of ik heel bang voor je moet worden of dat jij gewoon leuk om kan gaan met Google...![]()
Dan is de keuze makkelijk, dan ga ik voor het immense respect!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben een groot Jack Nicholsonfan, dus je zal je moeten beperken tot een van de eerste twee opties.
Ik ga niet voor de punten, meer voor de cliche opheldering..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De punten zijn reeds gescoord door Litpho, maar jij krijgt bij deze een eervolle vermelding...
Daar heb je een punt!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:32 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ik ga niet voor de punten..
Goeie filmquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij brengt het goede in mij naar boven!![]()
Nee hoor, deze doet 't goed bij iedere vrouw...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:38 schreef vibri het volgende:
Heb jij mijn handleiding gevonden ofzo?? Damn![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee hoor, deze doet 't goed bij iedere vrouw...![]()
Het ging mij om de film, niet om de opmerking op zichquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt de algemene vrouwenhandleiding gevonden?!?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Warm personalityquote:
Gevonden? Geschreven zul je bedoelen!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je hebt de algemene vrouwenhandleiding gevonden?!?.
Pfff, ik ken de pagina's van het boek met al z'n lame opmerking ook al uit m'n hoofdquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je hebt de algemene vrouwenhandleiding gevonden?!?.
Mijn Cornelis Vreeswijkquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Warm personality
That's why they get close to me
Try their best to drive me wild
Say they want to bear my child
I go away, they say, come back
Why? because I got it like that
Yeay! de eerste vrouw met een handleiding..Stuur me ff een softcopy..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:38 schreef vibri het volgende:
[..]
Goeie film
Heb jij mijn handleiding gevonden ofzo?? Damn![]()
Niemand weet hoe het allemaal begon, tussen de nozem en de non...quote:
Ik heb liever de afstandsbediening dan de handleidingquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:44 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Yeay! de eerste vrouw met een handleiding..Stuur me ff een softcopy..
Wat denk je aan mijn handleiding te hebben?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:44 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Yeay! de eerste vrouw met een handleiding..Stuur me ff een softcopy..
Ik heb een half jaar in Noorwegen gewoond..quote:
Klopt, hij heeft flink carrière gemaakt in Scandinavie. In tegenstelling tot Nederland waar hij alleen bekend is vanwege de nozem en de non...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:47 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ik heb een half jaar in Noorwegen gewoond..
Die schijnt daar een locale held te zijn.. keek ik van op..
Wel een goede text schrijver..
Omdat ik van je houdquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niemand weet hoe het allemaal begon, tussen de nozem en de non...
Maar Cornelis Vreeswijk op zijn Noors...Nei takk..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt, hij heeft flink carrière gemaakt in Scandinavie. In tegenstelling tot Nederland waar hij alleen bekend is vanwege de nozem en de non...
Die ken ik dan weer niet...quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:47 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ik heb een half jaar in Noorwegen gewoond..
Die schijnt daar een locale held te zijn.. keek ik van op..
Wel een goede text schrijver..
Vrijdag weer in Oslo voor 9 dagen!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:53 schreef vibri het volgende:
[..]Noorwegen
Singapore is zoooooooo 2005![]()
De Volkskrant is een kutkrant... *memories*quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:01 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Niet hier..ik moet nog 3 uurkwartier..![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:02 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
En dan? Snel naar huis om je smsjes te lezen?
Hihi..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:03 schreef Ynske het volgende:
[..]die zijn er niet
maar wel lekker naar huis.
ff verbouwen, zodat als ik de volgende keer mijn bed uit pleur t snachts ik mijn kop niet weer kan stoten
ik tel 3 vraagtekensquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:05 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Hihi..
twee vragen..
Hoe kan jij s'nachts je bed uit 'pleuren'?
en, hoe kan jij daarbij je kop stoten?
Hoe heb jij je slaap kamer ingericht?
euhm, door je bed eerst op de ene muur te hebben staan, en nu op de andere. met een slaapkop je naar de muur denken te draaien, en daar het eind van het bed te vinden, vervolgens dus uit bed pleuren, en je kop tegen een tafelpunt aan te planten, die dicht bij mijn bed staat.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:05 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Hihi..
twee vragen..
Hoe kan jij s'nachts je bed uit 'pleuren'?
en, hoe kan jij daarbij je kop stoten?
Hoe heb jij je slaap kamer ingericht?
Goed geteld!quote:
Beveiligen?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:53 schreef PhaE het volgende:
oi vanuit Rotterdam dit keer
Echt, ik snap niet dat zoveel mensen hun wireless niet beveiligen
*jaloerst*quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:56 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Vrijdag weer in Oslo voor 9 dagen!
(ostepolse med aquavit
)
Ik had een hutje in een bos, in een heel diep bosquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De Volkskrant is een kutkrant... *memories*![]()
Ik probeer het me levendig voor te stellen hier..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
euhm, door je bed eerst op de ene muur te hebben staan, en nu op de andere. met een slaapkop je naar de muur denken te draaien, en daar het eind van het bed te vinden, vervolgens dus uit bed pleuren, en je kop tegen een tafelpunt aan te planten, die dicht bij mijn bed staat.
heel eenvoudig dus
das lekker van _Cara_ danquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:11 schreef nixxx het volgende:
ik heb geen echte kaartjes, geen e-cards.. geen mails.. geen sms-jes..
zak er maar in!
aaahhhh, aai over de bolquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:11 schreef nixxx het volgende:
zak er maar in!
tafel-bed afstand vergroten, zodat het mogelijk is om zonder brokken uit bed te pleurenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:12 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ik probeer het me levendig voor te stellen hier..(kan de verwarring wel begrijpen..)
Ik houd het altijd zo, dat de muur altijd aan mijn rechter zijde moet zijn, om die ongelukken te voorkomen... kategoriseer me maar als een neuroot op slaapkamer gebied.
Wat ga je nu doen? Het bed verbouwen of de muur?
Dit ruikt weer naar samenwonen...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:11 schreef vibri het volgende:
Ik heb een hutje in een bos, in een heel diep bos
Met een vrouw en een wieg en thee met cake
Met een pijp en een pantoffels en de Libelle iedere week
Webspider heeft jou in dat opzicht niet teleurgesteld?quote:
nee hoezo? wat had die dan moeten doenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Webspider heeft jou in dat opzicht niet teleurgesteld?![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat anderen niet mee kunnen liften op jouw wireless netwerk
http://www.wardrivemap.nl/
Je hebt onze liefde toch?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:11 schreef nixxx het volgende:
zak er maar in!
dwangbuis met restraints aan in bedquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
tafel-bed afstand vergroten, zodat het mogelijk is om zonder brokken uit bed te pleuren
ik wil iets tastbaarsquote:
oeh gans geil... van die fluffy handboeienquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
dwangbuis met restraints aan in bed
het zou een optie zijnquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
dwangbuis met restraints aan in bed
wat nu weerquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:18 schreef melismay het volgende:
Ik haat mannen ... echt... wat haat ik ze!
Ik sta er (uiteraard) niet op!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik zal je een keer vast komen makenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
het zou een optie zijn
maar kom jij me dan iedere avond vastsnoeren en sochtends weer losmaken?
zeg, zo krijg je je kindje nooit hequote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:19 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik zal je een keer vast komen maken
* nixxx betast vibriquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:18 schreef vibri het volgende:
[..]
Betast dit
Of knuffel je beeldscherm.
owja.. dat moet ook nog een keer he...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeg, zo krijg je je kindje nooit he
Moet mijn netwerk in Oud Turnhout ook maar es beveiligen..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:19 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
speciaal voor jou dan:
[afbeelding]
![]()
waar ik woon staan zoveel stipjes dat ik mn woonplaats nauwlijks kan vinden!!!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
zachter tapijt misschien? (of kussen op de grond?)quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
tafel-bed afstand vergroten, zodat het mogelijk is om zonder brokken uit bed te pleuren
Dit lijkt me een uitermate goed moment om over mijn aankomende date met liefie_ te beginnen!quote:
Wat hebben we nu weer gedaan?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:18 schreef melismay het volgende:
Ik haat mannen ... echt... wat haat ik ze!
Ga je gang schatquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit lijkt me een uitermate goed moment om over mijn aankomende date met liefie_ te beginnen!![]()
quote:
dr ligt laminaatquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:24 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
zachter tapijt misschien? (of kussen op de grond?)
je kunt ook inzoomenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
waar ik woon staan zoveel stipjes dat ik mn woonplaats nauwlijks kan vinden!!!
Haat en liefde liggen nou eenmaal dicht bij elkaar... Je kan niet met en niet zonder zequote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:26 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Wat hebben we nu weer gedaan?![]()
ja maar ik ging een beetje de verkeerde richting in en kwam in belgie uitquote:
Dat denk ik ook. Maar wie ben ik om liefie_ te weigeren jouw ongelijk te bewijzen?quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar wie ben ik om liefie_ te weigeren jouw ongelijk te bewijzen?
Jij wilde testen... Ik ben al overtuigd van mijn kwaliteiten...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
![]()
als je er zo over denkt dan niet he
ja maar jij blijkbaar niet van die van mij..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij wilde testen... Ik ben al overtuigd van mijn kwaliteiten...![]()
De lat ligt ontzettend hoog, kan ik je mededelen!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar jij blijkbaar niet van die van mij..![]()
Waar jij je lat legt hoef je helemaal niet mede te delen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De lat ligt ontzettend hoog, kan ik je mededelen!
Free speech on the internet geldt ook hier...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waar jij je lat legt hoef je helemaal niet mede te delen.
Ik niet iigquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar jij blijkbaar niet van die van mij..![]()
Ik dacht dat de hemel het thuis van God was.quote:
Misschien vindt ie het thuis wel hemels..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik dacht dat de hemel het thuis van God was.![]()
Dat kan natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:43 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Misschien vindt ie het thuis wel hemels..![]()
Misschien ben ik daar ook welquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik dacht dat de hemel het thuis van God was.![]()
Ik mag niet hopen dat de hemel uit oeverloos Fokken bestaat.quote:
Daarom heb ik ook niet veel gepost vandaagquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik mag niet hopen dat de hemel uit oeverloos Fokken bestaat.![]()
Ik zat gisteren op 200 posts, vandaag zal het ongeveer de helft worden.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook niet veel gepost vandaag![]()
Ik dacht dat je gisteren al was gaan salsaën.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:50 schreef BreaktotheDance het volgende:
Vanavond naar 'salsa les'. Even mijn 'danspartner' de 'pasjes leren' die we vorige week gehad hebben
Ik dans op twee dagen, maandag en dinsdag. En als het kan ook op zondagquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je gisteren al was gaan salsaën.
Dat red ik al geen eensquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zat gisteren op 200 posts, vandaag zal het ongeveer de helft worden.![]()
ik mis t dansenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:51 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik dans op twee dagen, maandag en dinsdag. En als het kan ook op zondag![]()
200 was ook al wel erg extreem, doorgaans zit ik zo tussen de 50 en de 125.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat red ik al geen eens![]()
Ik ben zo een keurige user aan het worden
Wanneer komt knijn eigenlijk weer?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
200 was ook al wel erg extreem, doorgaans zit ik zo tussen de 50 en de 125.![]()
Dat was lang in België om de een of andere reden. Tien dagen of zo?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wanneer komt knijn eigenlijk weer?
lees: hoe lang moet een kloon in het ziekenhuis blijven?![]()
Ik denk dat ze het over een dag of drie wel geloofwaardig zal vinden om voor de eerste keer weer te posten.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wanneer komt knijn eigenlijk weer?
lees: hoe lang moet een kloon in het ziekenhuis blijven?![]()
Gaat wel lekker. Ik kan een beetje stijldansen, vrij goed breakdancen en salsa gaat ook steeds beter nu (variaties beginnen er lekker in te komen).quote:
Zo snel al?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het over een dag of drie wel geloofwaardig zal vinden om voor de eerste keer weer te posten.![]()
Hi !quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:57 schreef PhaE het volgende:
* PhaE gluurt weer even om de hoek...
druk druk druk!
Dag PhaEquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:57 schreef PhaE het volgende:
* PhaE gluurt weer even om de hoek...
druk druk druk!
ik heb echt jaren gestijldanst!!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:58 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Gaat wel lekker. Ik kan een beetje stijldansen, vrij goed breakdancen en salsa gaat ook steeds beter nu (variaties beginnen er lekker in te komen).
De eerste voorzichtige posts vanuit bed.quote:
Jazzballet en klassiek ballet zijn niet de dingen die ikzelf graag zou doen denk ik. Streetdance is erg vet, maar niet zo cool als breakdance natuurlijk en stijldansen ben ik helaas mee gestopt bij gebrek aan een vaste danspartner. Ik was vroeger nogal verlegen bij meisjesquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb echt jaren gestijldanst!!
en streetdance en jazzballet
en heel vroeger klasiek ballet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |