abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35333553
Purrel is duidelijk beter op de linksbuitenpositie dan Tom de Mul.
Maar dat zegt ook niet veel

groeten Cybergothic
Don't think twice, it's all right.
pi_35368061
Nee, precies. Want De Mul is van origine rechtsbuiten.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_35368217
Sturing doet niet aan discriminatie, voor hem is iedereen gelijk.
  woensdag 22 februari 2006 @ 23:46:12 #54
124107 King_of_Kool
Hail to the King
pi_35389932
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 15:57 schreef DeVinger het volgende:
Sturing doet niet aan discriminatie, voor hem is iedereen gelijk.
Dat is jammer, hij zou zijn spelers beter op waarde moeten schatten...
Dan zouden er ook geen spelers op de bank zitten die daar niet horen.
De ene doodgraver tegen de andere: Ik heb zo'n drukke week gehad, ik heb er 2 moeten laten lopen!
pi_35401500
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 23:46 schreef King_of_Kool het volgende:

[..]

Dat is jammer, hij zou zijn spelers beter op waarde moeten schatten...
Dan zouden er ook geen spelers op de bank zitten die daar niet horen.
Ja maar, dan zou Vitesse met 23 man in het veld staan en dat mag niet van de KNVB
pi_35443848
quote:
Fränkel wordt een echte linksbuiten

Purrel Fränkel wist nooit echt waar hij aan toe was dit seizoen. De Amsterdammer speelde soms linksback en dan weer linksbuiten. Inmiddels weet Fränkel wel wat zijn voorkeur geniet. "Linksbuiten! Het gaat echt goed de laatste tijd, zeker ook tegen PSV. Ik mag tevreden zijn. En een voordeel is dat ik ook kan meeverdedigen, wat niet alle linksbuitens goed doen. Ik ben ook bereid om het vuile werk op te knappen voor Gill Swerts, dat doet hij ook voor mij", legt de linksbuiten uit. "Met mijn loopvermogen kan ik dat ook opbrengen. Zo maak ik het makkelijker voor het hele elftal." Fränkel heeft inmiddels drie assists op zijn naam. “Ik vind dat nog te weinig. Ik heb in het verleden veel getraind op mijn voorzet, vooral met Matthew Amoah. Maar het kan altijd beter.”

Tegen ADO weet Purrel Fränkel wat hij kan verwachten. “Ze zullen er meteen opkleunen, dus moeten wij ook scherp beginnen. De sfeer zal grimmig zijn, maar dat kan ons ook oppeppen. Ik speel waarschijnlijk tegen Bakkati. Dat is een lastig ventje.” De play-offs acht de linksbuiten nog steeds binnen bereik. “Als we minimaal vijf van de negen wedstrijden winnen, zijn we een heel eind op weg.”

Bron: Omroep Gelderland
pi_35444838
Eindelijk, Purrel heeft geaccepteerd dat hij een linksbuiten is .
  vrijdag 24 februari 2006 @ 15:24:10 #58
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_35445046
quote:
Op maandag 20 februari 2006 23:12 schreef manny het volgende:
Purrel speelt bij vitese. Vitese heeft geen fans

Purrel heeft geen fans
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
pi_35445741
Owjah wel hoor

zaterdag 25 februari 2006 @ 22:18:37 #60
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_35492044
Lekkere nonchalante pass van Purrel!
pi_35492136
Tja, toch was ook Purrel onder de maat vandaag...
  zaterdag 25 februari 2006 @ 22:22:44 #62
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_35492500
Het maakt nu niet meer uit, hij staat linksbuiten dus 'mag' het fout doen
pi_35493926
We kennen al het Grandelletje. Moeten we nou ook het Purreltje niet gaan invoeren?
  zondag 26 februari 2006 @ 00:44:23 #65
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_35498136
Als je met een "Purreltje" een magnifieke voorzet op het hoofd van een spits bedoelt, vind ik het een goed plan.
pi_35513536

Je weet wel dat ik dat niet bedoelde
  zondag 26 februari 2006 @ 16:22:06 #67
124107 King_of_Kool
Hail to the King
pi_35513819
quote:
Op zondag 26 februari 2006 16:15 schreef Beschouw het volgende:

Je weet wel dat ik dat niet bedoelde
Ik ben er nog steeds niet over uit wat je steeds in dit fantopic aan het doen bent
De ene doodgraver tegen de andere: Ik heb zo'n drukke week gehad, ik heb er 2 moeten laten lopen!
pi_35514158
Oke, oke
Ik zal het goedmaken
Purrel Fränkel
pi_35680530
Nou Purrel lijkt weer het slachtoffer te worden van Sturing. De 4 middenvelders bij Vitesse zijn fit - voor de leken: Knopper, VD Schaaf, Janssen en Yakubu - en hij durft niet te kiezen, en Hersi moet natuurlijk ook spelen na zijn uitlatingen, dus Frankel is het kind van de rekening. Bah.
pi_35682328
Swerts is geschorst dus Fränkel zou morgen op linksback kunnen staan...mááár...aangezien Hersi op de training ontbrak ivm familie omstandigheden speelt Purrel morgen waarschijnlijk toch gewoon linksbuiten

Siebe Blondelle maakt dan z'n debuut op linksback.

Dit alles onder voorbehoud natuurlijk
pi_35684102
Das een aangename verassing!
  vrijdag 3 maart 2006 @ 20:05:10 #72
142793 SlodderJos
Bekem is lekkem!
pi_35689647
Morgen ga ik hem zien.
Nog meer cybergothics hier?
"Schijten? 5e verdieping!"
pi_35696691
Que?
  zaterdag 4 maart 2006 @ 22:49:51 #74
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_35724319
Purrel lag chill op de grond.
  zaterdag 4 maart 2006 @ 22:53:59 #75
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_35724531
JA maar verder was ie kut...
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_35733239
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 22:53 schreef Elvislives het volgende:
JA maar verder was ie kut...
precies. Belachelijk slechte voetballer!
pi_35734987
quote:
Op zondag 5 maart 2006 10:03 schreef Domenica het volgende:

[..]

Ga lekker trommelen man, wedstrijd tegen PSV vergeten?
pi_35736510
quote:
Op zondag 5 maart 2006 12:02 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Ga lekker trommelen man, wedstrijd tegen PSV vergeten?
Kerel, jij hebt nooit een slecht woord voor die gek over. Hoe wil je dat van gister goed praten dan
pi_35736792
quote:
Op zondag 5 maart 2006 12:50 schreef Domenica het volgende:

[..]

Kerel, jij hebt nooit een slecht woord voor die gek over. Hoe wil je dat van gister goed praten dan
Nooit een slecht woord over voor Purrel? Ik heb mij groen en geel geërgerd aan zijn linksback tijdperk. Dan lach ik hem vierkant uit, het mooiste vind ik nog dat hij daar zelf wel het liefst speelt, tot een paar weken terug. Toen zei die ineens dat hij zich ging richten op de vleugel. Maargoed, dat lijkt me voor hem bij Vitesse ook beter met Michael Jansen voor hem Nee, Purrel in de achterhoede is vragen om problemen. Maar Purrel als linkermiddenvelder of vleugelaar vind ik een versterking voor Vitesse Dat hij gister zijn man niet continu voorbij kwam, is dat een excuus om te zeggen:
quote:
Op zondag 5 maart 2006 10:03 schreef Domenica het volgende:

[..]

Dat vind ik kortzichtig.

Hij kwam vaak zat zijn man wel voorbij, en gaf ook goede voorzetten die Junker dan mist. Dat kon jij niet zien, want je zit op Zuid, en het gebeurde de eerste helft. De tweede helft heb jij hem kunnen bewonderen, en toen was heel Vitesse (inclusief Purrel) slecht in doen inderdaad. Bovendien kwam hij door de rode kaart van Blondelle op linskback te staan.

Als vleugelaar heeft hij zich echt wel bewezen voor Vitesse, hoe denk je dat hij aan zijn nieuwe contract komt?
pi_35737800
quote:
Op zondag 5 maart 2006 12:58 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Dat vind ik kortzichtig.
Dat ik geen fan ben van Frankel was volgens mij al wel duidelijk, dus die reactie van mij is gewoon een optelsom van alle wedstrijden. En ja bijna iedereen van vites was gister (vooral de 2e helft) slecht. Maar die hebben dan ook geen fantopic En als buitenspeler vind ik hem ook beter dan in de achterhoede, maar er zijn naar mijn mening betere spelers bij vitesse die beter op die positie kunnen spelen. Ik vind hem namelijk te vaak onnodige en eenvoudige fouten maken.

Ik zie liever Fred Benson of Tom de Mul, die kan daar ook wel uit de voeten. Tom de Mul zit qua snelheid en behendigheid op dezelfde hoogte als Frankel, en Benson is veel balvaster.
En hoe die aan dat nieuwe contract komt, weet ik ook niet. Hij zal het vast verdiend hebben, maar ik vind hem geen versterking. Van mij mag hij volgend jaar ook wel vertrekken. Maar aangezien de Mul terug gaat naar ajax is dat misschien ook weer niet verstandig.
pi_35737920
quote:
Op zondag 5 maart 2006 13:28 schreef Domenica het volgende:

[..]

Dat ik geen fan ben van Frankel was volgens mij al wel duidelijk, dus die reactie van mij is gewoon een optelsom van alle wedstrijden. En ja bijna iedereen van vites was gister (vooral de 2e helft) slecht. Maar die hebben dan ook geen fantopic En als buitenspeler vind ik hem ook beter dan in de achterhoede, maar er zijn naar mijn mening betere spelers bij vitesse die beter op die positie kunnen spelen. Ik vind hem namelijk te vaak onnodige en eenvoudige fouten maken.

Ik zie liever Fred Benson of Tom de Mul, die kan daar ook wel uit de voeten. Tom de Mul zit qua snelheid en behendigheid op dezelfde hoogte als Frankel, en Benson is veel balvaster.
En hoe die aan dat nieuwe contract komt, weet ik ook niet. Hij zal het vast verdiend hebben, maar ik vind hem geen versterking. Van mij mag hij volgend jaar ook wel vertrekken. Maar aangezien de Mul terug gaat naar ajax is dat misschien ook weer niet verstandig.
Kijk, dit is al een betere reactie Tsjah, ik ben er niet de voorstander van om een speler op de verkeerde positie neer te zetten, zoals Knopper gister rechtsbuiten, of Benson. Alhoewel Benson zich inderdaad meer dan bewezen heeft, maargoed dat verhaal is in het Vitesse topic al wel eens ter sprake gekomen (sturing moet 442 spelen, iig vitesse heeft té veel middenvelders). Maar ieder zijn eigen favorieten zal ik maar zeggen
  zondag 5 maart 2006 @ 13:34:54 #82
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_35738051
Ik ben wél een fan van Purrel, want hij blijft maar doorgaan, wurmt zich op ongelovelijke manieren langs tegenstanders en heeft een fantástische manier van afremmen na een sprint (zijn armen gaan dan naar buiten en zijn handen vertikaal, als een soort van "flaps" van een vliegtuig).

Maar gister wassie gewoon kut
Vamos el TRI!
pi_35738143
quote:
Op zondag 5 maart 2006 13:31 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Kijk, dit is al een betere reactie Tsjah, ik ben er niet de voorstander van om een speler op de verkeerde positie neer te zetten, zoals Knopper gister rechtsbuiten, of Benson. Alhoewel Benson zich inderdaad meer dan bewezen heeft, maargoed dat verhaal is in het Vitesse topic al wel eens ter sprake gekomen (sturing moet 442 spelen, iig vitesse heeft té veel middenvelders).
in een 4-4-2 systeem schijnt Junker ook beter te presteren, omdat hij zich daar prestiger voelt. Het is in ieder geval duidelijk dat het goed is dat Sturing aan het eind van het jaar vertrekt. Blijft maar vasthouden aan dit systeem en Ik heb het idee dat sturing de spelers niet beter heeft gemaakt. Tijd voor een frisse wind door de club.
quote:
Maar ieder zijn eigen favorieten zal ik maar zeggen
Precies
quote:
Op zondag 5 maart 2006 13:34 schreef Elvislives het volgende:
Ik ben wél een fan van Purrel, want hij blijft maar doorgaan, wurmt zich op ongelovelijke manieren langs tegenstanders en heeft een fantástische manier van afremmen na een sprint (zijn armen gaan dan naar buiten en zijn handen vertikaal, als een soort van "flaps" van een vliegtuig).

Maar gister wassie gewoon kut
Van zijn doorzettingsvermogen kunnen veel spelers nog een voorbeeld nemen.
pi_35742667
Ik durf het bijna niet te zeggen in dit fantopic, maar evenals Domenica ben ik geen fan van Purrel. Zijn grootste verdienste ligt nog in het feit dat hier bij Fok een paar die-hards mijmeren over klasse (die hij niet bezit). Voor Vitesse is het een bruikbaar voetballertje, niet meer en niet minder.
pi_35743925
quote:
Op zondag 5 maart 2006 15:40 schreef Beschouw het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen in dit fantopic, maar evenals Domenica ben ik geen fan van Purrel. Zijn grootste verdienste ligt nog in het feit dat hier bij Fok een paar die-hards mijmeren over klasse (die hij niet bezit). Voor Vitesse is het een bruikbaar voetballertje, niet meer en niet minder.
Wel knap dat je dan toch de angst hebt overwonnen om het wel te zeggen
  zondag 5 maart 2006 @ 18:41:35 #86
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_35748631
Als Purrel fan moet ik ook zeggen dat hij soms echt rare acties heeft. En (vaak) niet veel meer dan een bruikbaar voetballertje is.

Maar de persoon Purrel daar ben ik fan van.. zn interviews zijn altijd interessant.. en ik heb hem nog nooit horen zeiken.. hij speelt Linksachter, linkshalf, linksbuiten of links op de reservebank... geen woord over gehoord.

En zijn doorzettingsvermogen.. is ook een voorbeeld voor veel spelers.
  zondag 5 maart 2006 @ 18:55:28 #87
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_35749014
Leuk topic..
Je zou dr bijna Purrel fan van worden.
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_35749391
quote:
Op zondag 5 maart 2006 18:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Als Purrel fan moet ik ook zeggen dat hij soms echt rare acties heeft. En (vaak) niet veel meer dan een bruikbaar voetballertje is.

Maar de persoon Purrel daar ben ik fan van.. zn interviews zijn altijd interessant.. en ik heb hem nog nooit horen zeiken.. hij speelt Linksachter, linkshalf, linksbuiten of links op de reservebank... geen woord over gehoord.

En zijn doorzettingsvermogen.. is ook een voorbeeld voor veel spelers.
Purrel in goede doen is zeer leuk om naar te kijken, Purrel is slechte doen is kansloos.
Toch blijft het leuk om naar Purrel te kijken, leuk kapsel, leuke moves etc.
Ook buiten het veld is het idd een interessante kerel.

En ach, voor de Purrel-haters:
Wij weten ook echt wel dat hij niet bij Real Madrid zal eindigen, alhoewel ze daar wel een gezonde kerel kunnen gebruiken als Purrel die die pseudo-vedettes is ff terug op aarde relativeerd, maar zoals ik al zeg, in goede doen (en op de juiste positie) is het een zeer bruikbare speler voor een club als Vitesse en elke niet-topclub in Nederland en/of buitenland.

Niet zo zeuren allemaal, je hoeft niet elke week te vertellen dat je hem slecht vindt of dat het in jouw ogen een kansloze voetballer is, dat weten we na een keer ook wel. Maakt hij een keer een grote blunder, vooruit, dan mag je je gal spuien, maar niet telkens weer.
  zondag 5 maart 2006 @ 20:12:17 #89
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_35751422
Purrel is gewoon chill, of-ie nou een goede of een slechte wedstrijd speelt. Kijk ook eens naar de openingspost, bekijk de foto's, luister naar de interviews, lees de monologen. En vorig jaar was Purrel een van de revelaties van het seizoen, dat valt simpelweg niet te ontkennen.
  zondag 5 maart 2006 @ 22:28:56 #90
11402 ActaniA
Guggenheimer!
pi_35757019
purrel chilltem gruwelijk natuurlijk
niet van klasse zoals een boukhari of een igor demo maar toch een redelijk voetballer met chill kapsel en een verhaal
Domheid is de moeder van alle zonden. Alle andere zonden en ondeugden zijn het gevolg van domheid.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 14:42:24 #91
142793 SlodderJos
Bekem is lekkem!
pi_35809493
Wat vinden jullie dan van zijn broer?
"Schijten? 5e verdieping!"
pi_35809512
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 14:42 schreef SlodderJos het volgende:
Wat vinden jullie dan van zijn broer?
Ray Frankel

[ Bericht 14% gewijzigd door Disciple_of_Guinness op 07-03-2006 15:21:21 ]
Lech mein borsten
  dinsdag 7 maart 2006 @ 14:59:38 #93
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_35810151
De broer van Purrel heet Jurman.
pi_35811406
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 14:42 schreef Haarige_Hure het volgende:

[..]

Ray Frankel
Die wannebe Frankel uit de GGD heeft onze Purrel niks mee te maken .
pi_35870366
Wat voor soort trainer zou Purrel bij Vitesse willen zien denken jullie?
(buiten een trainer die hem laat spelen)
  donderdag 9 maart 2006 @ 11:02:49 #96
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_35871776
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 09:54 schreef DeVinger het volgende:
Wat voor soort trainer zou Purrel bij Vitesse willen zien denken jullie?
(buiten een trainer die hem laat spelen)
Ik denk ķf een gigantisch dikke, pijprokende Rus met een discipline waar wij nog wat van kunnen leren, ķf een vrouw met benen van 1.50m, cup DD, maar wel een zware stem.

Vamos el TRI!
pi_35871803
Interessante visie, Purrel single?
  donderdag 9 maart 2006 @ 14:42:14 #98
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_35878671
Ik denk dat Purrel single en op zoek is.

Sportweek is deze week opvallend lovend over Purrel overigens. In de commentaren over de wedstrijd Vitesse - Roda JC staat bij Purrel: 'Bezorgde Senden (Ger, red.) een zeer lastig avondje'
  donderdag 9 maart 2006 @ 15:04:53 #99
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_35879556
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 14:42 schreef Flem het volgende:
Ik denk dat Purrel single en op zoek is.

Sportweek is deze week opvallend lovend over Purrel overigens. In de commentaren over de wedstrijd Vitesse - Roda JC staat bij Purrel: 'Bezorgde Senden (Ger, red.) een zeer lastig avondje'
Sportweek heeft het wel vaker mis, maar dit is wel héél erg. Frankel speelde echt als een natte krant...Dan ben ik benieuwd wat voor superlatieven ze na PSV gebruikten voor hem, toen hij briljant speelde...
Vamos el TRI!
  donderdag 9 maart 2006 @ 15:10:09 #100
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_35879781
'Dolde Theo' .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')