Dat is jammer, hij zou zijn spelers beter op waarde moeten schatten...quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:57 schreef DeVinger het volgende:
Sturing doet niet aan discriminatie, voor hem is iedereen gelijk.
Ja maar, dan zou Vitesse met 23 man in het veld staan en dat mag niet van de KNVBquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:46 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Dat is jammer, hij zou zijn spelers beter op waarde moeten schatten...
Dan zouden er ook geen spelers op de bank zitten die daar niet horen.
quote:Fränkel wordt een echte linksbuiten
Purrel Fränkel wist nooit echt waar hij aan toe was dit seizoen. De Amsterdammer speelde soms linksback en dan weer linksbuiten. Inmiddels weet Fränkel wel wat zijn voorkeur geniet. "Linksbuiten! Het gaat echt goed de laatste tijd, zeker ook tegen PSV. Ik mag tevreden zijn. En een voordeel is dat ik ook kan meeverdedigen, wat niet alle linksbuitens goed doen. Ik ben ook bereid om het vuile werk op te knappen voor Gill Swerts, dat doet hij ook voor mij", legt de linksbuiten uit. "Met mijn loopvermogen kan ik dat ook opbrengen. Zo maak ik het makkelijker voor het hele elftal." Fränkel heeft inmiddels drie assists op zijn naam. “Ik vind dat nog te weinig. Ik heb in het verleden veel getraind op mijn voorzet, vooral met Matthew Amoah. Maar het kan altijd beter.”
Tegen ADO weet Purrel Fränkel wat hij kan verwachten. “Ze zullen er meteen opkleunen, dus moeten wij ook scherp beginnen. De sfeer zal grimmig zijn, maar dat kan ons ook oppeppen. Ik speel waarschijnlijk tegen Bakkati. Dat is een lastig ventje.” De play-offs acht de linksbuiten nog steeds binnen bereik. “Als we minimaal vijf van de negen wedstrijden winnen, zijn we een heel eind op weg.”
Bron: Omroep Gelderland
quote:Op maandag 20 februari 2006 23:12 schreef manny het volgende:
Purrel speelt bij vitese. Vitese heeft geen fans
Purrel heeft geen fans
Ik ben er nog steeds niet over uit wat je steeds in dit fantopic aan het doen bentquote:Op zondag 26 februari 2006 16:15 schreef Beschouw het volgende:
![]()
Je weet wel dat ik dat niet bedoelde
precies. Belachelijk slechte voetballer!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:53 schreef Elvislives het volgende:
JA maar verder was ie kut...
Ga lekker trommelen man, wedstrijd tegen PSV vergeten?quote:Op zondag 5 maart 2006 10:03 schreef Domenica het volgende:
[..]
precies. Belachelijk slechte voetballer!
Kerel, jij hebt nooit een slecht woord voor die gek over. Hoe wil je dat van gister goed praten danquote:Op zondag 5 maart 2006 12:02 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ga lekker trommelen man, wedstrijd tegen PSV vergeten?
Nooit een slecht woord over voor Purrel? Ik heb mij groen en geel geërgerd aan zijn linksback tijdperk. Dan lach ik hem vierkant uit, het mooiste vind ik nog dat hij daar zelf wel het liefst speelt, tot een paar weken terug. Toen zei die ineens dat hij zich ging richten op de vleugel. Maargoed, dat lijkt me voor hem bij Vitesse ook beter met Michael Jansen voor hemquote:Op zondag 5 maart 2006 12:50 schreef Domenica het volgende:
[..]
Kerel, jij hebt nooit een slecht woord voor die gek over. Hoe wil je dat van gister goed praten dan![]()
Dat vind ik kortzichtig.quote:Op zondag 5 maart 2006 10:03 schreef Domenica het volgende:
[..]
precies. Belachelijk slechte voetballer!
Dat ik geen fan ben van Frankel was volgens mij al wel duidelijk, dus die reactie van mij is gewoon een optelsom van alle wedstrijden. En ja bijna iedereen van vites was gister (vooral de 2e helft) slecht. Maar die hebben dan ook geen fantopicquote:
Kijk, dit is al een betere reactiequote:Op zondag 5 maart 2006 13:28 schreef Domenica het volgende:
[..]
Dat ik geen fan ben van Frankel was volgens mij al wel duidelijk, dus die reactie van mij is gewoon een optelsom van alle wedstrijden. En ja bijna iedereen van vites was gister (vooral de 2e helft) slecht. Maar die hebben dan ook geen fantopicEn als buitenspeler vind ik hem ook beter dan in de achterhoede, maar er zijn naar mijn mening betere spelers bij vitesse die beter op die positie kunnen spelen. Ik vind hem namelijk te vaak onnodige en eenvoudige fouten maken.
Ik zie liever Fred Benson of Tom de Mul, die kan daar ook wel uit de voeten. Tom de Mul zit qua snelheid en behendigheid op dezelfde hoogte als Frankel, en Benson is veel balvaster.
En hoe die aan dat nieuwe contract komt, weet ik ook niet. Hij zal het vast verdiend hebben, maar ik vind hem geen versterking. Van mij mag hij volgend jaar ook wel vertrekken. Maar aangezien de Mul terug gaat naar ajax is dat misschien ook weer niet verstandig.
in een 4-4-2 systeem schijnt Junker ook beter te presteren, omdat hij zich daar prestiger voelt. Het is in ieder geval duidelijk dat het goed is dat Sturing aan het eind van het jaar vertrekt. Blijft maar vasthouden aan dit systeem en Ik heb het idee dat sturing de spelers niet beter heeft gemaakt. Tijd voor een frisse wind door de club.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:31 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Kijk, dit is al een betere reactieTsjah, ik ben er niet de voorstander van om een speler op de verkeerde positie neer te zetten, zoals Knopper gister rechtsbuiten, of Benson. Alhoewel Benson zich inderdaad meer dan bewezen heeft, maargoed dat verhaal is in het Vitesse topic al wel eens ter sprake gekomen (sturing moet 442 spelen, iig vitesse heeft té veel middenvelders).
Preciesquote:Maar ieder zijn eigen favorieten zal ik maar zeggen![]()
Van zijn doorzettingsvermogen kunnen veel spelers nog een voorbeeld nemen.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:34 schreef Elvislives het volgende:
Ik ben wél een fan van Purrel, want hij blijft maar doorgaan, wurmt zich op ongelovelijke manieren langs tegenstanders en heeft een fantástische manier van afremmen na een sprint (zijn armen gaan dan naar buiten en zijn handen vertikaal, als een soort van "flaps" van een vliegtuig).
Maar gister wassie gewoon kut
Wel knap dat je dan toch de angst hebt overwonnen om het wel te zeggenquote:Op zondag 5 maart 2006 15:40 schreef Beschouw het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen in dit fantopic, maar evenals Domenica ben ik geen fan van Purrel. Zijn grootste verdienste ligt nog in het feit dat hier bij Fok een paar die-hards mijmeren over klasse (die hij niet bezit). Voor Vitesse is het een bruikbaar voetballertje, niet meer en niet minder.
Purrel in goede doen is zeer leuk om naar te kijken, Purrel is slechte doen is kansloos.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Als Purrel fan moet ik ook zeggen dat hij soms echt rare acties heeft. En (vaak) niet veel meer dan een bruikbaar voetballertje is.
Maar de persoon Purrel daar ben ik fan van.. zn interviews zijn altijd interessant.. en ik heb hem nog nooit horen zeiken.. hij speelt Linksachter, linkshalf, linksbuiten of links op de reservebank... geen woord over gehoord.
En zijn doorzettingsvermogen.. is ook een voorbeeld voor veel spelers.
Ray Frankelquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:42 schreef SlodderJos het volgende:
Wat vinden jullie dan van zijn broer?
Ik denk ķf een gigantisch dikke, pijprokende Rus met een discipline waar wij nog wat van kunnen leren, ķf een vrouw met benen van 1.50m, cup DD, maar wel een zware stem.quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:54 schreef DeVinger het volgende:
Wat voor soort trainer zou Purrel bij Vitesse willen zien denken jullie?
(buiten een trainer die hem laat spelen)
Sportweek heeft het wel vaker mis, maar dit is wel héél erg. Frankel speelde echt als een natte krant...Dan ben ik benieuwd wat voor superlatieven ze na PSV gebruikten voor hem, toen hij briljant speelde...quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:42 schreef Flem het volgende:
Ik denk dat Purrel single en op zoek is.
Sportweek is deze week opvallend lovend over Purrel overigens. In de commentaren over de wedstrijd Vitesse - Roda JC staat bij Purrel: 'Bezorgde Senden (Ger, red.) een zeer lastig avondje'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |