Uitspugen?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:31 schreef Salsagirl het volgende:
dat is inderdaad goor
zeker als ze het ook nog eens gaan uit spugen![]()
Da's wat anders. Ophalen van je neus is trouwens aan te raden boven het snuiten. Met dat laatste knal je de hele meuk nog even extra in je holtes met alle gevolgen van dien. Ophalen klinkt wat minder, dat is waar, maar je gezondheid gaat voor he.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:51 schreef thefunny het volgende:
of eerst een grote haal alles naar binnen zuigen, snnrrrrffff....en dan even stilte, en dan *SLOK*.....
"Snuiven" hebben de meeste mensen geen problemen mee denk ik, in tegenstelling tot de extremere versie waarbij je 120dB aan geluid produceert.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:02 schreef baNEEL het volgende:
ik kan ook niet snuiten, en snuiven is toch veel schoner, blijft alles binnen, geen kans op het zien van ranzig groene goedjes...
en dat geluid dat boeit toch geen koe..
He bah...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:50 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Of spuug het in een zakje zodat je er later nog van kan smikkelen!
Of als je een keer goed ziek ben. Neem dan een hap uit dat zakje en je krijgt weer een stoot weerstand binnen!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:11 schreef Keiichi het volgende:
He bah...
Misschien wel een leuk idee voor een sinterklaas suprise. (Als je nu begint te verzamelen, heb je tegen die tijd wel genoeg om er iets leuks mee te maken)
Anders zeg je er wat van.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:20 schreef Sjoem het volgende:
Okay, verkouden? Dat kan. Dat maakt ook niet uit.
Maar moet je dan per se je snot ophalen vanuit je keel? Dat vieze 'rochelen'?
Vanochtend dus in de bus, waar ik voor een jongen zat die strontverkouden was.
Hij hoestte een beetje, hij snotterde een beetje, en hij haalde zijn neus een beetje op.
Dat was okay.
Totdat ie om de 2 seconden ging rochelen en dat "KGRRRRRR" geluid ging maken.
Gatverdamme, okay. Stop eens!
ja maar, wat is er dan uberhaupt zo erg aan het geluid..?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:06 schreef mstx het volgende:
[..]
"Snuiven" hebben de meeste mensen geen problemen mee denk ik, in tegenstelling tot de extremere versie waarbij je 120dB aan geluid produceert.
Je moet het geluid maar es maken als je niet verkouden bent.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:28 schreef baNEEL het volgende:
[..]
ja maar, wat is er dan uberhaupt zo erg aan het geluid..?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |