Mwah volgens de definitie niet nee, maar het doet allebei pijn en moet allebei weer aan elkaar groeien dus..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:26 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Knappen is niet hetzelfde als breken.
[..]
En maar draaienquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:41 schreef Lucille het volgende:
Gelukkig had het ziekenhuis het juiste gereedschap voor de operatie.
[afbeelding]
Dat is wel een goed plan op zichquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
*wacht op een nieuwsbericht over een gozer die hem in het stijfsel hangt*
Blijkbaar noemen ze hem in meer landen "potlood"quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:59 schreef vintrax het volgende:
het idee alleen al om een potlood in je penis te steken![]()
Ik ben helaas zó nieuwsgierig dat ik niet zal rusten voor ik het gezien heb, had ik het maar helemaal niet gewetenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Geloof me, dat wil je NIET zien
Heeft wel eens op een aantal sites als Retecool gestaan.
Het is beter voor je gemoedsrust dat je het niet ziet
heb de link gepost op vorige paginaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:04 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik ben helaas zó nieuwsgierig dat ik niet zal rusten voor ik het gezien heb, had ik het maar helemaal niet geweten![]()
Ze doet flink haar best om dat ding in de urinebuis te stoppenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:08 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
heb de link gepost op vorige pagina
Ga even kijken. Hou je op de hoogte van mijn bevindingen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:08 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
heb de link gepost op vorige pagina
ik vind het er pijnlijk uitzienquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:24 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ga even kijken. Hou je op de hoogte van mijn bevindingen.
alsof ze een kip staat te slachtenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze doet flink haar best om dat ding in de urinebuis te stoppen.
een conneseur of zoeits...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:14 schreef Noax het volgende:
[..]
Jezus, lijkt wel of die vrouw met stampot bezig is....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |