Aaaah! Hou op *rilquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:37 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, ook dames hebben een plasbuis
wel eentje met lef.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:38 schreef 14.gif het volgende:
Wat een dwaas, trouwens
Moet je eens nagaan wat wij voelen bij het lezen..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:33 schreef Aventura het volgende:
Ik voel echt pijnlijke rillingen door me heen gaan bij het lezen, en ik ben niet eens zelf een vent
Zou hij de scherpe potloodpunt gebruiken om te richten?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:42 schreef schatje het volgende:
Potlood blijft toch ook helemaal niet op zijn plek bij het stoten
![]()
![]()
daarom zat hij ook in zijn blaasquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:42 schreef schatje het volgende:
Potlood blijft toch ook helemaal niet op zijn plek bij het stoten
![]()
![]()
Oh jaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
daarom zat hij ook in zijn blaas![]()
Ok, ik zal over 1,5 week ook niet zo eng doen hoorquote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:31 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Aan welke kant zou de punt eigenlijk hebben gezeten?
Met de ejaculatie waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:49 schreef Meey het volgende:
Vraag me eigenlijk ook wel af hoe hij gedacht had dat potlood er weer uit te krijgen :|
Beroepsdeformatie.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:54 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik ping op de woorden seks en penis. Het is een automatisme.
er passen zelfs vibrators inquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:56 schreef c0nd0r het volgende:
Daar heb je toch andere tools voor
En hoe krijg je er in Godsnaam een potlood in?!
stond laatst nog een filmpje van in 1 of ander topic, dus geloof het maar.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:08 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Geloof ik niet zonder overtuigend bewijs.
Geloof me, dat wil je NIET zienquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:08 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Geloof ik niet zonder overtuigend bewijs.
Jij had geen biologie in je pakket, he lieverd.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:56 schreef SHERMAN het volgende:
Wahahahaha, laatst was er toch ook zo'n servier wiens lul was gebroken?
De bloedlichamen kunnen we knappen terwijl die stijf is heb ik wel is vaker gehoord niet raars dusquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:33 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Jij had geen biologie in je pakket, he lieverd.
Je kunt je leuter wel degelijk breken.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:33 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Niet opgelet bij biologie?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:33 schreef TrenTs het volgende:
[..]
wedden?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:07 schreef malle_ het volgende:
Hoax, een kleine potlood past gewoonwég niet in een gemiddelde penis.
nee kan ie best hebbenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Geloof me, dat wil je NIET zien
Heeft wel eens op een aantal sites als Retecool gestaan.
Het is beter voor je gemoedsrust dat je het niet ziet
Botten kun je breken, zwellichamen niet.quote:
Jezus, lijkt wel of die vrouw met stampot bezig is....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:01 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
wedden?
http://www.fnord.org/gummi/kids_in_sandbox_longer.wmv
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:12 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Botten kun je breken, zwellichamen niet.
quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:01 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
wedden?
quote:
quote:bre·ken1 (onov.ww.)
1 kapotgaan door breuk => sneuvelen
OMGquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:01 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
wedden?
The horrorquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:28 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Potlood in penis breekt af tijdens seks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |