Aaaah! Hou op *rilquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:37 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, ook dames hebben een plasbuis
wel eentje met lef.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:38 schreef 14.gif het volgende:
Wat een dwaas, trouwens
Moet je eens nagaan wat wij voelen bij het lezen..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:33 schreef Aventura het volgende:
Ik voel echt pijnlijke rillingen door me heen gaan bij het lezen, en ik ben niet eens zelf een vent
Zou hij de scherpe potloodpunt gebruiken om te richten?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:42 schreef schatje het volgende:
Potlood blijft toch ook helemaal niet op zijn plek bij het stoten
![]()
![]()
daarom zat hij ook in zijn blaasquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:42 schreef schatje het volgende:
Potlood blijft toch ook helemaal niet op zijn plek bij het stoten
![]()
![]()
Oh jaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
daarom zat hij ook in zijn blaas![]()
Ok, ik zal over 1,5 week ook niet zo eng doen hoorquote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:31 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Aan welke kant zou de punt eigenlijk hebben gezeten?
Met de ejaculatie waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:49 schreef Meey het volgende:
Vraag me eigenlijk ook wel af hoe hij gedacht had dat potlood er weer uit te krijgen :|
Beroepsdeformatie.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:54 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik ping op de woorden seks en penis. Het is een automatisme.
er passen zelfs vibrators inquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:56 schreef c0nd0r het volgende:
Daar heb je toch andere tools voor
En hoe krijg je er in Godsnaam een potlood in?!
stond laatst nog een filmpje van in 1 of ander topic, dus geloof het maar.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:08 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Geloof ik niet zonder overtuigend bewijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |