Lage standaard zou ze dan hebben. Ik ga alleen voor enorm veel specialer dan de gemiddelde manquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar ik ben net iets specialer dan de gemiddelde man.
nee, we kunnen er niets aan doen dat we geen vrouw zijn..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Vergeef ons, we kunnen er ook niets aan doen dat we niet aan jouw intelligentie kunnen tippen.![]()
Dat klopt, maar dat is de enige richting om zulke problemen zo veel mogelijk te voorkomen denk ik.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar helaas gaat het zo gewoon vaak niet
Kan je het nog 1 keer uitleggen?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:55 schreef liefie_ het volgende:
maja weet je wat?
jullie hebben gelijk
wat leuk voor die jongen dat ie op zn 15 al een lekker wijf mocht neuken
ik hoop dat ie er van genoten heeft
en nu hou ik er echt over op want jullie zullen dit toch echt nooit snappen
Daar valt meer aan te doen dan aan een beperkt intellect.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
nee, we kunnen er niets aan doen dat we geen vrouw zijn..
Dat is technisch gezien niet mogelijk neequote:
Ik snap het nietquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:55 schreef liefie_ het volgende:
maja weet je wat?
jullie hebben gelijk
wat leuk voor die jongen dat ie op zn 15 al een lekker wijf mocht neuken
ik hoop dat ie er van genoten heeft
en nu hou ik er echt over op want jullie zullen dit toch echt nooit snappen
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:59 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat is technisch gezien niet mogelijk nee
De dag is niks meer of minder bijzonder als gisteren of morgenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:58 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik ben gelukkig weer heel rustig op dit moment. Ik denk dat ik even ga lunchen en voor mij is vandaag gewoon geen bijzondere dag (als in: Valentijn). Misschien gaat het allemaal makkelijker als ik mij er niet mee bezighoud...
Ik heb er amper bij stilgestaan.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:00 schreef Frezer het volgende:
[..]
De dag is niks meer of minder bijzonder als gisteren of morgen.
Zo is datquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:00 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik ben er vandaag al meerdere malen mee geconfronteerdquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb er amper bij stilgestaan.![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
ik ook eigenlijk...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:00 schreef Frezer het volgende:
Ik zou werkelijk niet weten hoe je daar mee geconfronteerd kunt worden.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:02 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik ben er vandaag al meerdere malen mee geconfronteerden dan bedoel ik niet in positieve zin
dat was ik me ook aan t afvragenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zou werkelijk niet weten hoe je daar mee geconfronteerd kunt worden.![]()
Niet helemaal, want mijn oma is vandaag jarigquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inderdaad!
Het is gewoon 14 februari en morgen is het gewoon 15 februari.
Heel simpel. Ineens zie je voor de faculteit allemaal lui met rozen rondlopen, je ziet meer stelletjes dan normaal...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zou werkelijk niet weten hoe je daar mee geconfronteerd kunt worden.![]()
Gaan stelletjes op Valentijnsdag dan en masse de straat op? In een soort Loveparade??quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:01 schreef BreaktotheDance het volgende:
Het maakt me niet zoveel uit dat er vandaag veel stelletjes te zien zijn en dat ze wat speciaals aan elkaar geven (of doen)![]()
goed dat je t zegt..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:03 schreef nixxx het volgende:
vandaag moeten er ook boodschappen gedaan worden
Wie zegt dat ik nog maagd ben. Nou?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je doelt op het feit dat jij nog wel maagd bent en de gemiddelde man niet?
Dat wil nog niet zeggen dat ik er niet de vrouwelijke variant van kan zijnquote:
maar vandaag mag je iemands valentijntje zijn!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inderdaad!
Het is gewoon 14 februari en morgen is het gewoon 15 februari.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:03 schreef melismay het volgende:
Niet helemaal, want mijn oma is vandaag jarig
* nixxx gaat focussen op bloedmooie vrouwen die op mij vallenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gaan stelletjes op Valentijnsdag dan en masse de straat op? In een soort Loveparade??
Als je ergens op gefocused bent, zie je het onbetwist overal.
Nee maar je ziet er wel meer dan normaal (of er is iets mis met de manier waarop ik het zie)quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gaan stelletjes op Valentijnsdag dan en masse de straat op? In een soort Loveparade??
Weet je zeker dat de PvdA daar geen campgane aan het voeren is?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:04 schreef BreaktotheDance het volgende:
Heel simpel. Ineens zie je voor de faculteit allemaal lui met rozen rondlopen,
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het opgeklopte nonsens waar vooral de commercie garen bij spint. Maar to each his/her ownquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:04 schreef liefie_ het volgende:
maar vandaag mag je iemands valentijntje zijn!
en morgen ben je gewoon iemands vriendin of zo...
ik vind het toch heel erg iets hebben!
naja ik zou het nog leuk vinden als iemand me op 27 juni vraagt zn valentijntje te zijn haha
eileiderdoos?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:04 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat ik er niet de vrouwelijke variant van kan zijn
je focusdquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:05 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Nee maar je ziet er wel meer dan normaal (of er is iets mis met de manier waarop ik het zie)
dat is nog walgelijker dan valentijnsdag..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat de PvdA daar geen campgane aan het voeren is?![]()
ROFLquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat de PvdA daar geen campgane aan het voeren is?![]()
Goed plan, ik ga stoppen met werken en even stadten!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:05 schreef Ynske het volgende:
[..]dan doen een heleboel mensen die nu zitten te werken toch iets verkeerd
Misschien wel... Gelukkig doet het me vandaag niet zoveel, het viel me alleen opquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
je focusd
je denkt het is valentijnsdag > valentijnsdag heeft met liefde te maken > je ziet overal verliefde stelletjes
Inderdaad, hij focust er op en daardoor ziet hij het ook.quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:07 schreef Frezer het volgende:
[..]
Goed plan, ik ga stoppen met werken en even stadten!![]()
Onzin. Alsof stelletjes, omdat het Valentijnsdag is, massaal verstrengeld door de straten lopenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:05 schreef BreaktotheDance het volgende:
Nee maar je ziet er wel meer dan normaal (of er is iets mis met de manier waarop ik het zie)
Jij bent een slaaf van je baas,quote:
Klinkt dat beledigend genoeg?quote:
Dat moet zo snel mogelijk veranderenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nogmaals: jij bent er gewoon veel te erg op gefocused.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |