Ik hoop dat hij door de brievenbus past, zoniet, dan heb ik zeker een reden om thuis te blijven.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is inderdaad een erg spectaculaire kaart.![]()
ik denk dat ie het perfect doorhad.. MILFquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:41 schreef liefie_ het volgende:
ik heb t bericht ook wel gelezen hoor
maar ik vraag me af of die jongen met zn 15 hele jaartjes helemaal door had wat m overkwam toen ie t met dr deed en bleek dat ze zwanger was...
en ja daar kun je zeker wel psychische klachten aan over houden hoor
Overdrijven is ook een vak, ik zie echter geen verschil met gisteren. En gisteren was niet verkeerd hoor,quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:40 schreef liefie_ het volgende:
maar je hebt gelijk valentijn is leuk... suffe valentijnshaters hier![]()
Ik betwijfel het ten zeerste.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:41 schreef liefie_ het volgende:
ik heb t bericht ook wel gelezen hoor
maar ik vraag me af of die jongen met zn 15 hele jaartjes helemaal door had wat m overkwam toen ie t met dr deed en bleek dat ze zwanger was...
en ja daar kun je zeker wel psychische klachten aan over houden hoor
owkej jullie gelijkquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik denk dat ie het perfect doorhad.. MILFen mannen zijn geen vrouwen.. psychisch dan.. fysiek ook niet trouwens
Als ik zo op de 15-jarige jongens af moet gaan die ik ken, ik denk het wel.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:41 schreef liefie_ het volgende:
maar ik vraag me af of die jongen met zn 15 hele jaartjes helemaal door had wat m overkwam toen ie t met dr deed
Maar het gekke is dat we dat wel zouden denken als het een 37-jarige kerel en een 15-jarig meisje zou betreffen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:41 schreef Frezer het volgende:
Maar ik geloof idd niet dat hij tegen zijn zin het bed in is gedoken.
idd er zijn tegenwoordig zoveel mensne al actief bezig op die leeftijdquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:41 schreef Frezer het volgende:
[..]
Nou ja, dat trouwen en nageslacht fokken lijkt me niet echt gezond op die leeftijd. Maar ik geloof idd niet dat hij tegen zijn zin het bed in is gedoken.
Nee, maar ik heb een speciale koerier ingehuurd die de kaart persoonlijk komt afgeven.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:41 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij door de brievenbus past, zoniet, dan heb ik zeker een reden om thuis te blijven.![]()
wil niet zeggen dat je er geen psychische klachten aan over kunt houdenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
idd er zijn tegenwoordig zoveel mensne al actief bezig op die leeftijd
Dat klopt ja.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar het gekke is dat we dat wel zouden denken als het een 37-jarige kerel en een 15-jarig meisje zou betreffen.
* nixxx aait over je bolletje..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:44 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
sta ik nou al op de 3e plaats?
happy valentine
Maar dan moet je het ook deels bij jezelf zoeken; je kunt die relatie afkappen als je elkaar niet blijkt te liggen op dat vlak.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:44 schreef liefie_ het volgende:
weet je hoe vaak het gebeurd dat mensen in een relatie toch maar sex hebben met hun partner ookal willen ze het niet? dat valt ook onder sexueel misbruik hoor...
Bij mij sta je nog steeds op dezelfde plek als altijd.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:44 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
happy valentine
ja dat weet ikquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wil niet zeggen dat je er geen psychische klachten aan over kunt houden
weet je hoe vaak het gebeurd dat mensen in een relatie toch maar sex hebben met hun partner ookal willen ze het niet? dat valt ook onder sexueel misbruik hoor...
en ik kan me best voorstellen dat zoiets in dit geval ook is gebeurd (jongetje denkt ze is ouder ze weet beter wat normaal is en ik zou gek zijn als ik t niet deed en blabla)
Jij wilt niet "Lunchen" met mij.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:44 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
happy valentine
dat is moeilijk, maar er komt een moment da tje dat idd doet jah.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:46 schreef Frezer het volgende:
[..]
Maar dan moet je het ook deels bij jezelf zoeken; je kunt die relatie afkappen als je elkaar niet blijkt te liggen op dat vlak.
Bij mij sta je wel op de eerste plaats hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:44 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
happy valentine
neej want je denkt dus dat het moetquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:46 schreef Frezer het volgende:
[..]
Maar dan moet je het ook deels bij jezelf zoeken; je kunt die relatie afkappen als je elkaar niet blijkt te liggen op dat vlak.
En dus doe je het vrijwillig en is er geen sprake van verkrachting.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
neej want je denkt dus dat het moet
dat er wat mis is met jou als je niet wilt
vooral als je 15 bent en de ander 37 kan dat nogal ingewikkeld zijn hoor...
op die leeftijd hoor je om je heen dat sex geweldig is, dan ga je echt geen relatie afkappen omdat je eigenlijk nog niet wilt of durft want dan denk je dat er iets niet klopt aan jezelf
dat zeg ik toch ook niet?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja dat weet ik
en ik weet ook dat je er een heleboel heisa omheen kunt gaan gooien
t gaat allemaal om een vertrouwen, het hebben ervan en er in geloven
maar je gaat mij niet wijsmaken dat jij uit dit stukje op kunt maken dat hij het onder dwang gedaan heeeft
En vervolgens bleek het niet te zijn wat je ervan verwacht had en geef je je partner alsnog maar aanquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En dus doe je het vrijwillig en is er geen sprake van verkrachting.![]()
nee maar wel van (sexueel) misbruikquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En dus doe je het vrijwillig en is er geen sprake van verkrachting.![]()
Dat is vers twee.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
En vervolgens bleek het niet te zijn wat je ervan verwacht had en geef je je partner alsnog maar aan.
het is een manquote:
Helaas lijk ik ontzettend veel op mijn vaderquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:50 schreef nixxx het volgende:
[..]
het is een manmaar volgens mij heb jij de genen van je moeder
Ik weet niet of je van misbruik kunt spreken.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee maar wel van (sexueel) misbruik
owja sorry dat is een een stuk minder erg
Bad boyquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
En vervolgens bleek het niet te zijn wat je ervan verwacht had en geef je je partner alsnog maar aan.
leer jij eens lezen,quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat zeg ik toch ook niet?
ik zeg alleen dat je er niet meteen van uit moet gaan dat het wel allemaal vrijwillig en doordacht was en dat het zeker niet iets is om grapjes over te maken
het is een leermoment ...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je van misbruik kunt spreken.
Ik was daarbij idd uitgegaan van gelijkwaardige partners, in zo'n geval kan erg moeilijk zijn ja. Maar op die leeftijd kunnen ( en zouden moeten) ouders daarin een beschermende rol spelen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
neej want je denkt dus dat het moet
dat er wat mis is met jou als je niet wilt
vooral als je 15 bent en de ander 37 kan dat nogal ingewikkeld zijn hoor...
op die leeftijd hoor je om je heen dat sex geweldig is, dan ga je echt geen relatie afkappen omdat je eigenlijk nog niet wilt of durft want dan denk je dat er iets niet klopt aan jezelf
in veel gevallen blijkt er toch echt sexueel misbruik achter te zitten hoor (pushen van de gene die wel wil, dingen als: als je niet met me naar bed gaat maak ik het uit en ben je alleen en niemand wil je en blabla)quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je van misbruik kunt spreken.
waar staat dat?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee maar wel van (sexueel) misbruik
owja sorry dat is een een stuk minder erg
Ik citeer:quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:31 schreef vibri het volgende:
[..]
Met die sig van mij zou dat wel echt heel dom zijn
Toch is er een verschil tussen een puberende 15-jarige jongen en een kinderlijk meisje van 11.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:52 schreef liefie_ het volgende:
in veel gevallen blijkt er toch echt sexueel misbruik achter te zitten hoor (pushen van de gene die wel wil, dingen als: als je niet met me naar bed gaat maak ik het uit en ben je alleen en niemand wil je en blabla)
er is niet voor niks een wet dat oudere mensen niks met een tiener mogen beginnen, omdat het vaak zo gaat en ze dat willen voorkomen...
ja maar helaas gaat het zo gewoon vaak nietquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:52 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik was daarbij idd uitgegaan van gelijkwaardige partners, in zo'n geval kan erg moeilijk zijn ja. Maar op die leeftijd kunnen ( en zouden moeten) ouders daarin een beschermende rol spelen.
maar jij bent geen klootzakquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:51 schreef melismay het volgende:
[..]
Helaas lijk ik ontzettend veel op mijn vader
Die wil met te veel mannen lunchenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jij wilt niet "Lunchen" met mij.
Zelfs liefie_ wilt met mij "lunchen".
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:35 schreef vibri het volgende:
[..]
Geldt ook voor AirwiN toevalligerwijs
en een puberend meisje van 15 met een vent van 40 dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Toch is er een verschil tussen een puberende 15-jarige jongen en een kinderlijk meisje van 11.
Ik zei net al dat de samenleving daar toch anders tegenaan kijkt, of dat terecht is kun je inderdaad betwijfelen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en een puberend meisje van 15 met een vent van 40 dan?
dan zou het zeker ook anders zijn?
jij bent een goudvisquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar ik ben net iets specialer dan de gemiddelde man.
op t moment dat dat meisje daar anders over denkt jah.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en een puberend meisje van 15 met een vent van 40 dan?
dan zou het zeker ook anders zijn?
Je doelt op het feit dat jij nog wel maagd bent en de gemiddelde man niet?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar ik ben net iets specialer dan de gemiddelde man.
AirwiN die citeertquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik citeer:
Albert Einstein. Two things are infinite: the universe and human stupidity; and
I'm not sure about the universe.
Vergeef ons, we kunnen er ook niets aan doen dat we niet aan jouw intelligentie kunnen tippen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:55 schreef liefie_ het volgende:
en nu hou ik er echt over op want jullie zullen dit toch echt nooit snappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |