Daarbij kun je in Nederland niet met een 15-jarige trouwen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
15 is ook voor mij wat aan de jonge kant.
Mits bruid zwanger in de desbetreffende staat, ja.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:35 schreef _Cara_ het volgende:
kan dat dan op die leeftijd?
dat was me volkomen duidelijk..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:35 schreef vibri het volgende:
[..]
Geldt ook voor AirwiN toevalligerwijs
Zo, nu is het wel weer even genoeg geweest met dat mierzoete gedoe
gelukkig.. en niet later aan komen met .. " hij leek wel 18quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
15 is ook voor mij wat aan de jonge kant.
Als ik op mijn 15e getrouwd was kwam mijn 12 1/2e jarige bruiloft al angstig dichtbij.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:35 schreef _Cara_ het volgende:
Jemig, wat weet een joch van 15 nu? En hoezo getrouwd? kan dat dan op die leeftijd?
Liefde, kinderen, eeuwige bezegeling van hun samenzijn door middel van een huwelijkssacrament? Wat is er niet passend aan op Valentijn?quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:35 schreef Plato1980 het volgende:
Daarbij kun je in Nederland niet met een 15-jarige trouwen.![]()
Ik heb een valentijns-smsje gehad.quote:
Het desbetreffende bericht op de frontpage.quote:
er moet nog met pijlen geschoten worden.. dat ontbreektquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Liefde, kinderen, eeuwige bezegeling van hun samenzijn door middel van een huwelijkssacrament? Wat is er niet passend aan op Valentijn?.
verkrachtingquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Liefde, kinderen, eeuwige bezegeling van hun samenzijn door middel van een huwelijkssacrament? Wat is er niet passend aan op Valentijn?.
Je hebt geen vrachtwagen lading kaartjes gehad?quote:
Ik dacht dat 't over petitlapin gingquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:33 schreef nixxx het volgende:
Moeder na bevalling vast voor verkrachting
oudere vrouwen en jonge jongetjes..interessant leesvoer misschien
En ik blijf denk ik thuis voor de kaart van Plato.quote:
Ik betwijfel of het woord verkrachting hier wel van toepassing is. Wat verder niet wil zeggen dat ik het een volkomen normale zaak vind.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
verkrachting
en het feit dat die jongen niet weet wat m overkomt en hier echt wel psychische klachten aan over gaat houden
Das waarschijnlijk alleen maar verkrachting in de wettelijke zin.. Denk niet dat ie er iets psychisch aan overhouden zal..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:38 schreef liefie_ het volgende:
verkrachting
en het feit dat die jongen niet weet wat m overkomt en hier echt wel psychische klachten aan over gaat houden
Oh jaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:38 schreef Plato1980 het volgende:
Het desbetreffende bericht op de frontpage.![]()
werken jij!quote:
Het is inderdaad een erg spectaculaire kaart.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:39 schreef nozem het volgende:
[..]
En ik blijf denk ik thuis voor de kaart van Plato.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |