van de belastingdienst?quote:
dat weet ik nog zo nietquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:28 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Goeden morgen!
Het is Valentijnsdag, dus happy snappy Valentijn!
Iemand hier met geheime aanbidders?
dank je, je bent te lief voor me.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat wist ik, daarom heb ik dat ook niet gedaan!
Da's te laat he, had je gisteren moeten doenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Alleen sms![]()
Heb wel net een kaartje in de bus gegooid.
Je zit te gissen, zeker?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een heleboel denk ik . Maar dat weet ik niet zeker, want ze zijn geheim...
Ja, nee, nee, weet ik niet...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:38 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Je zit te gissen, zeker?
Geen smsjes, meeltjes, kaarten?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:34 schreef Copycat het volgende:
Maandag is nooit mijn beste mathematische dag.
![]()
wel, geen, weet ik nog nietquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:38 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Geen smsjes, meeltjes, kaarten?
oh, ok, toen was ik niet online en ik heb t konijntje niet gezien gisteren..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
neej gekkie, de kleine is als ik het goed heb zondag geboren
zondagmorgen, kwart na achtquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:37 schreef Ynske het volgende:
neej gekkie, de kleine is als ik het goed heb zondag geboren
Hmm, even zien:quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, nee, nee, weet ik niet...
En jij?
quote:
Ik kan me niet herinneren dat ik er ooit gepost heb.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:36 schreef Mokster het volgende:
[..]
TRU is helemaal hip tegenwoordig?![]()
Met deze instelling red je t niet in deze slowchatquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:43 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
netjes! gefeli nog maals!
Amelie is een perfecte naam (leuke film ook)
leg uit..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Met deze instelling red je t niet in deze slowchat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |