Hoe komt de westerse wereld anders aan de moderne technologyquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:54 schreef koffiekoekje het volgende:
Sinds wanneer is analfabetisme een geloofsovertuiging?![]()
dat er geen andere god bestaatquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En wat wil Allah hier nou mee zeggen volgens jou Meki?
ik weet niet denk het welquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus volgens jou is de andere helft van de wereldbevolking de verkeerde god aan het geloven?
oowquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vraag me af of Meki het wel gelooft, zoals 'men' hier aanneemt. Zijn PI's en smileys doen me anders vermoeden.
Je weet overigens dat Allah dezelfde god is als de god die Christenen en Joden aanbidden?quote:
dat weet ik er bestaat maar een GODquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je weet overigens dat Allah dezelfde god is als de god die Christenen en Joden aanbidden?
Ik geloof in 0 goden...quote:
Pardon? Misschien zijn gelovigen wel gewoon zo wanhopig dat ze overal iets in gaan zoeken.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:14 schreef Reporter het volgende:
[..]
Ongelovigen zijn te blind voor de waarheid, jij opent deze topic alleen om jouw eigen religie te bashen door de ongelovigen
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:16 schreef HassieBassie het volgende:
Vanmorgen was ik aan het poepen, en wat denk je? Een afbeelding van Mohammed, in mn mooie verse drol! Helaas heb ik geen digicam, anders was ik nu beroemd geweest![]()
Dat is een oud-Hollandse genverbrander.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:33 schreef Eightball het volgende:
Kijk, het portret van Jesus in een geroosterde boterham.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:16 schreef Meki het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)izenden_moslims.html
Een kalfje geboren met „Er is geen andere God dan Allah zegt erg veel op dit moment
dit zijn geen wonderen maar echt
![]()
Jammer dat ik dit hele kalf-verhaal nèt pas las. Ik heb vanochtend een drol gelegd, dat wil je niet weten. Ik had 'm eigenlijk ook moeten lezen, net als de huisplooien van dat kalfje en net als koffiedrab en theebladeren. Wat een kul zeg. Iedereen ziet in plooien wat-ie wíl zien, en dit komt de moslimfanatici nu wel ineens èrg goed uit.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:31 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Meki jij moet toch beter weten met je provocerende discussies.
Wie zegt dat 20.000 mensen dat beest gezien hebben, omdat 1 gek zei dat daar tekens van god in stonden geloofd de hele moslimgemeenschap (laat meteen zien hoe achterlijk dat volk is) dat het waar is. Als het een godswonder zou zijn dan zou hij er toch wel voor zorgen dat het meer bekend zou worden en het niet in twijfel getrokken zou worden, dat word hier wel bij gedaan. Ik heb zojuist gescheten en daaruit vertelde mijn god me dat dit bericht op dikke stront slaat!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |