Ik ben ook hardstikke goed.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:10 schreef bonke het volgende:
[..]
misschienbe je wel ardstikke goed maar wil je der niet mee te koop loen
s: volgens mij raakt de batterij van me tbord leeg
Staat er "Hide full servers" aan in je opties? Die staat wel is aan en dan kan je bepaalde servers niet meer vinden.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:32 schreef jozef444 het volgende:
Klopt het dat ik de fok trackmania server niet meer kan vinden ? Vandaag al wel keertje vaker last van gehad erg vaag
Hij staat op de server.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:11 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb mn track even naar kree gemaild
Edit: laat maar, is al gefixtquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:00 schreef kree het volgende:
[..]
http://145.53.67.246/~nations/stats/
Zijn tracks van de server te vinden, met daarbij de speler die de snelste tijd op de track heeft gereden.
Het moet nog een beetje verfraaid worden en wat meer dingetjes toegevoegd, maargoed het idee is er
Soms. Maar dan onderstebovenquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:00 schreef Fir3fly het volgende:
Whehe, mijn track viel niet echt in de smaak. 80% haalde de eerste jump niet eens
quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:55 schreef Tha_T het volgende:
Nou, echt makkelijk wordt het je ook niet gemaakt als je opeens out of the blue naar links vliegt zonder een stuurknop aan te raken
dat ligt iig niet aan die track, want dan zou iedereen er last van moeten hebbenquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:55 schreef Tha_T het volgende:
Nou, echt makkelijk wordt het je ook niet gemaakt als je opeens out of the blue naar links vliegt zonder een stuurknop aan te raken
als dat ook zo`n onding is als de rest van je tracks ga ik je uitscheldenquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:00 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb mijn track even wat 'noob-vriendelijker' () gemaakt. Tevens heb ik even wat scenery toegevoegd. Hij heet DoubleDutch.
![]()
Ik heb er nog maar een gemaakt hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:03 schreef bonke het volgende:
[..]
als dat ook zo`n onding is als de rest van je tracks ga ik je uitschelden
Heb hem geupdate op de server, of het advertisement bord zichtbaar wordt weet ik niet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:33 schreef Lynx666 het volgende:
Zojuist HighwayToHell geupdate en verstuurd, de wallride is nu wat makkelijker, en ik heb wat geprobeerd met een custom advertisement bord. (Als je die al kunt zien..)
Geen ideequote:Op donderdag 23 februari 2006 17:26 schreef Fir3fly het volgende:
En Tha_T, je moet me toch eens vertellen hoe je dit gefixt hebt op een baan waar iedereen boven de minuut rijdt....
[afbeelding]
Thnx. Ws nog niet zolang ik zelf niet meespeel. Ik heb iig een .loc file erbij aangemaakt naar de online skin, maar die loc moet dan ook naar de server toe denk ik?quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:43 schreef kree het volgende:
[..]
Heb hem geupdate op de server, of het advertisement bord zichtbaar wordt weet ik niet.
heej kun je die tracks die voor 75% niet gehaald worden niet gewoon van de server gooien, want ik vind er niks aan en er zijn er nog meer die et gewoon kutbanen vindenquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:43 schreef kree het volgende:
[..]
Heb hem geupdate op de server, of het advertisement bord zichtbaar wordt weet ik niet.
ik hou helemaal niet van racespelletjesquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:44 schreef DeHovenier het volgende:
tvp, ben nu aan het downloaden. Is dit een soort Stunts?
Ik hou niet zo van stuntbanen, maar ook niet pure racebanen. Beetje middenin dus...kijken of het wat wordt
Voor advertisements heb je geen .loc file nodig. Je moet het Bink video bestand ergens online zetten en de url plaatsen in het spel zelf. http://members.home.nl/xanthippe/TrackmaniaNations/adtmn.jpgquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:08 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Thnx. Ws nog niet zolang ik zelf niet meespeel. Ik heb iig een .loc file erbij aangemaakt naar de online skin, maar die loc moet dan ook naar de server toe denk ik?
Als je de verkeerde route neemt kan 'ie idd anderhalf minuut of langer duren.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:04 schreef Fir3fly het volgende:
Die is inderdaad best tof. Wel wat lang.
Hmm in een andere tut was het me anders uitgelegd. Al heb ik het wel uitgeprobeerd met URL. Het is overigens geen BIK file maar een statische DDS file. Volgens de tut die ik volgde moet je de DDS file (moet image.dds zijn) met ZIP comprimeren (eigen filename verzinnen). Daarna online gezet, de ZIP ingevuld als URL, maar hij bleef toen de standaard adv laten zien..quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:50 schreef Xanteh het volgende:
[..]
Voor advertisements heb je geen .loc file nodig. Je moet het Bink video bestand ergens online zetten en de url plaatsen in het spel zelf. http://members.home.nl/xanthippe/TrackmaniaNations/adtmn.jpg
En ja.. gelukkig kan je kopiëren en plakken in het spel tegenwoordig..
Volgens mij kan het op 2 manieren.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:37 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Hmm in een andere tut was het me anders uitgelegd. Al heb ik het wel uitgeprobeerd met URL. Het is overigens geen BIK file maar een statische DDS file. Volgens de tut die ik volgde moet je de DDS file (moet image.dds zijn) met ZIP comprimeren (eigen filename verzinnen). Daarna online gezet, de ZIP ingevuld als URL, maar hij bleef toen de standaard adv laten zien..
Laat maar, met ongezipte online DDSjes lukt het wel. Alleen lokaal werkt het ook met ZIP blijkbaar.
Er zitten idd wel minder leuke tracks tussen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:33 schreef bonke het volgende:
[..]
heej kun je die tracks die voor 75% niet gehaald worden niet gewoon van de server gooien, want ik vind er niks aan en er zijn er nog meer die et gewoon kutbanen vinden
( ongeveer 75% )
die baan van jou waarbij je een enorm end naar beneden valt en dan je downbutton moet indrukken mag trouwens ook wel wegquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:39 schreef NiteSpeed het volgende:
Er stond laatst een enorm kutte baan op, make my day ofzo. Die mag er wat mij betreft echt meteen af.
Omdat?quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:51 schreef bonke het volgende:
[..]
die baan van jou waarbij je een enorm end naar beneden valt en dan je downbutton moet indrukken mag trouwens ook wel weg
Nouja andere keer dan maarquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:25 schreef DeHovenier het volgende:
Goed idee kree, maar ik wou net gaan slapen
Ander keertje dan maar.
edit
kan je alleen met de pijltjestoetsen sturen? Ik zie nergens de optie dat je je controls kan instellen. Ik heb liever de WASD-controls.
nou, daaromquote:
Ik denk dat je "toe" bedoelde, maar ik kan er wel even naar kijken. Heb d'r zelf ook nog wel eens problemen mee.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:42 schreef NiteSpeed het volgende:
Koekje, kan je in Julie & Candy misschien de baan voor die enorme helling naar beneden wat langer maken? Die grote snelle sprong is nog iets te lastig af en toe, tot het frustrerende auto.
Volgensmij kan dat in je Profile. Staat er niet echt duidelijk geloof ik, moet je even goed rondkijken. Weet niet zeker of het daar is btw, maar 't kan wel.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:25 schreef DeHovenier het volgende:
Goed idee kree, maar ik wou net gaan slapen
Ander keertje dan maar.
edit
kan je alleen met de pijltjestoetsen sturen? Ik zie nergens de optie dat je je controls kan instellen. Ik heb liever de WASD-controls.
Als je TMN opstart, krijg je eerst een startup scherm. Druk daar op configure en dan wijst het zich vanzelf.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:25 schreef DeHovenier het volgende:
hij is weer aan het downloaden, alvast bedankt.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:30 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb het gewoon van dit adres gedowned: http://www.fragland.be/downloads.php?page=1&id=15135, dan krijg je een .exe bestand en als je dat runt, gaat 'ie dat spel installeren, en toen kon ik hem gewoon spelen.
Ik kan niet online spelen, moet ik me eerst registreren op de site ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |