quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:55 schreef Tha_T het volgende:
Nou, echt makkelijk wordt het je ook niet gemaakt als je opeens out of the blue naar links vliegt zonder een stuurknop aan te raken
dat ligt iig niet aan die track, want dan zou iedereen er last van moeten hebbenquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:55 schreef Tha_T het volgende:
Nou, echt makkelijk wordt het je ook niet gemaakt als je opeens out of the blue naar links vliegt zonder een stuurknop aan te raken
als dat ook zo`n onding is als de rest van je tracks ga ik je uitscheldenquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:00 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb mijn track even wat 'noob-vriendelijker' () gemaakt. Tevens heb ik even wat scenery toegevoegd. Hij heet DoubleDutch.
![]()
Ik heb er nog maar een gemaakt hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:03 schreef bonke het volgende:
[..]
als dat ook zo`n onding is als de rest van je tracks ga ik je uitschelden
Heb hem geupdate op de server, of het advertisement bord zichtbaar wordt weet ik niet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:33 schreef Lynx666 het volgende:
Zojuist HighwayToHell geupdate en verstuurd, de wallride is nu wat makkelijker, en ik heb wat geprobeerd met een custom advertisement bord. (Als je die al kunt zien..)
Geen ideequote:Op donderdag 23 februari 2006 17:26 schreef Fir3fly het volgende:
En Tha_T, je moet me toch eens vertellen hoe je dit gefixt hebt op een baan waar iedereen boven de minuut rijdt....
[afbeelding]
Thnx. Ws nog niet zolang ik zelf niet meespeel. Ik heb iig een .loc file erbij aangemaakt naar de online skin, maar die loc moet dan ook naar de server toe denk ik?quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:43 schreef kree het volgende:
[..]
Heb hem geupdate op de server, of het advertisement bord zichtbaar wordt weet ik niet.
heej kun je die tracks die voor 75% niet gehaald worden niet gewoon van de server gooien, want ik vind er niks aan en er zijn er nog meer die et gewoon kutbanen vindenquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:43 schreef kree het volgende:
[..]
Heb hem geupdate op de server, of het advertisement bord zichtbaar wordt weet ik niet.
ik hou helemaal niet van racespelletjesquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:44 schreef DeHovenier het volgende:
tvp, ben nu aan het downloaden. Is dit een soort Stunts?
Ik hou niet zo van stuntbanen, maar ook niet pure racebanen. Beetje middenin dus...kijken of het wat wordt
Voor advertisements heb je geen .loc file nodig. Je moet het Bink video bestand ergens online zetten en de url plaatsen in het spel zelf. http://members.home.nl/xanthippe/TrackmaniaNations/adtmn.jpgquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:08 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Thnx. Ws nog niet zolang ik zelf niet meespeel. Ik heb iig een .loc file erbij aangemaakt naar de online skin, maar die loc moet dan ook naar de server toe denk ik?
Als je de verkeerde route neemt kan 'ie idd anderhalf minuut of langer duren.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:04 schreef Fir3fly het volgende:
Die is inderdaad best tof. Wel wat lang.
Hmm in een andere tut was het me anders uitgelegd. Al heb ik het wel uitgeprobeerd met URL. Het is overigens geen BIK file maar een statische DDS file. Volgens de tut die ik volgde moet je de DDS file (moet image.dds zijn) met ZIP comprimeren (eigen filename verzinnen). Daarna online gezet, de ZIP ingevuld als URL, maar hij bleef toen de standaard adv laten zien..quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:50 schreef Xanteh het volgende:
[..]
Voor advertisements heb je geen .loc file nodig. Je moet het Bink video bestand ergens online zetten en de url plaatsen in het spel zelf. http://members.home.nl/xanthippe/TrackmaniaNations/adtmn.jpg
En ja.. gelukkig kan je kopiėren en plakken in het spel tegenwoordig..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |