Eerst Antonio Davis met een expiring contract wegdealen en dan weer powerforwards met doorlopende contracten proberen binnen te halenquote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:08 schreef BitetheBullet het volgende:
"Just like Stephon Marbury, Steve Francis seems like one of those guys who changes teams, gets his act together for a few months and eventually wears out his welcome. So what would happen if the Knicks and Magic traded Marbury for Francis ... and then, three months later, they swapped them again? And this just kept happening every three months? In other words, you would be getting only the "getting his act together" part of the Marbury/Francis package without dealing with the "wearing out his welcome" side effects. I really think this could work."
Ik denk dat ie Penny houdt want die staat hoog op de payroll. Ik denk dat ie Channing Frye, David Lee, Nate Robinson en Trevor Ariza gaat traden. Die spelen best wel aardig als rookies en eerste jaars en staan laag op de payroll.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:01 schreef BitetheBullet het volgende:
Wat zou Isiah's volgende blunder worden:
- Penny voor Steve Francis
- Penny en de first round draftpicks tot 2015 voor AI
Helaasch zijn er niet veel andere verschrikkelijke max-contracten te vinden![]()
Dallas heeft 2 dagen terug verloren hoor....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:00 schreef popolon het volgende:
Knicks nu met 0-10 streak, een nieuw record.
Dallas nu op 13-0, die kunnen zich niet langer verbergen, gaan ook voor de ring.
Avery Jonhson, wat een coach.
Ja klopt, toch een imposant rijtje.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:08 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Dallas heeft 2 dagen terug verloren hoor....
Maj ze kunnen daar beter Brown aan 't roer zetten i.pv. Thomas.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:27 schreef Stansfield het volgende:
http://www.spitsnet.nl/ni(...)s_met_de_Knicks.html
In de spits stond vandaag ook een stukje over de Knicks.
Darko draftenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:21 schreef popolon het volgende:
Als je dat vergelijkt met wat Dumars heeft gedaan met de Pistons, wow.
aangemeld. Ik win.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:12 schreef BitetheBullet het volgende:
Na de all-star break begint de nieuwe salary-cap manager op NBA.com.
Ik heb een Fok!-league aangemaakt: login & pass: fok
Laat je fantasy-talenten maar eens zien![]()
quote:
Ik win, White boy Panic:quote:
Je kunt vast ook een Crime Squad opstellen:quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:07 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik win, White boy Panic:
Guard: Nash, Steve - PHO
Guard: Jasikevicius, Sarunas - IND
Forward: Nowitzki, Dirk - DAL
Forward: Kirilenko, Andrei - UTA
Center: Gasol, Paul - MEM
6th Man: Delfino, Carlos - DET
Crime team is natuurlijk onbetaalbaar denk ik...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:11 schreef popolon het volgende:
Dat mag jij doen.
Ik vond dit wel leuk, nog een prima team ook.
nog $400.000 over dus da's netjes
Voor dat geld kunnen ze nog wel een advocaat betalenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:13 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Crime team is natuurlijk onbetaalbaar denk ik...
Pamela Mackey is wel goed...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:23 schreef Robertje het volgende:
[..]
Voor dat geld kunnen ze nog wel een advocaat betalen![]()
Geweldig idd!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:09 schreef BitetheBullet het volgende:
ESPN is weer bezig met erg flauwe all-stargrapjes![]()
http://sports.espn.go.com/nba/flash/galaxy
Vooral Horry=Saturnus is erg mooi beschreven.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:09 schreef BitetheBullet het volgende:
ESPN is weer bezig met erg flauwe all-stargrapjes![]()
http://sports.espn.go.com/nba/flash/galaxy
Vooral Horry=Saturnus is erg mooi beschreven.
werkt die league een beetje soepel? ik kom niet ingelogd?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:12 schreef BitetheBullet het volgende:
Na de all-star break begint de nieuwe salary-cap manager op NBA.com.
Ik heb een Fok!-league aangemaakt: login & pass: fok
Laat je fantasy-talenten maar eens zien![]()
quote:Scoring Statistics
Statistic TSNP
Points +1
Fg Missed -.5
Ft Missed -1
Rebound +1.5
Assist +2.0
Steal +2.5
Block +2.5
Turnover -1
Triple Double +10
Wel al een werkend account aangemaakt? Ik heb de eerste seizoenshelft ook al meegedaan en toen werkte alles prima.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:15 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
werkt die league een beetje soepel? ik kom niet ingelogd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |