quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:46 schreef gtsmrt het volgende:
komt een giraf bij de bakker
giraf: een brood graag
bakker: wit of bruin
giraf: maakt niet ui ik ben toch op de brommer
quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:10 schreef roze-meisje het volgende:
komt een man bij de bakker
zegt hij: ik zou graag een wit brood willen
bakker: sorry we hebben alleen bruin brood
man: oohh maakt niet uit ben toch met de fiets
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
quote:Op zondag 16 april 2006 14:19 schreef Maikuuul het volgende:
Zoeen gast wilde gister iets pikken in de C1000
Hij rende terug de winkel in
Wat viel er uit zijn jas ?Doet me denken aan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uit Artis is een beer ontsnapt!
Een beer ontsnapt? Ja een beer ontsnapt!
Hij heeft bij Albert Heijn gegapt, tjonge wat een boef!
Een honingpot en een krentencake
en zuurtjes voor een hele week
een groot pak sprits voor bij de thee
dat nam-ie allemaal mee!
Nu ligt hij languit op zijn rug
Op zijn rug? Ja op zijn rug!
En wil nooit meer naar Artis terug, tjonge wat een boef!
Maar ja, dat is geen mop maar een mopje muziek en bovendien niet zo slecht dat het geniaal is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 april 2006 15:42 schreef MartijnTP het volgende:
Gaat een varken naar een stopcontact. Wat zegt ie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 april 2006 15:42 schreef MartijnTP het volgende:
Gaat een varken naar een stopcontact. Wat zegt ie?Niks, want een varken kan niet praten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Children of the night. What music they make.
Het gaat om het ideequote:Op zondag 16 april 2006 16:01 schreef Devlinsect het volgende:
Komt er een marokkaan bij de kassa...
..zegt die kassa: ruim je het ook even op!quote:Op zondag 16 april 2006 16:01 schreef Devlinsect het volgende:
Komt er een marokkaan bij de kassa...
Komt een man bij de dokter. Zegt de dokter, 'meneer, ik heb slecht nieuws, u heeft een kwaadaardige tumor en alzheimer'. Zegt die man 'phew, ik was al bang dat ik kanker had ofzoquote:Op zondag 16 april 2006 13:49 schreef Erwtensoep het volgende:
Komt een man bij de dokter
Dokter ik denk dat ik aids heb.
Ja dat kan wel kloppen, ik had de naalden niet schoongemaakt.
Das geen slechte mop.quote:Op zondag 16 april 2006 16:13 schreef heiden6 het volgende:
Komt een tweaker in een cafe.
Jij vindt hem wel grappig?quote:
quote:Op zondag 16 april 2006 16:33 schreef Jaco90 het volgende:
Lopen 2 idioten over straat zegt de een tegen de ander: Mag ik in het midden lopen?
WHAHAHhahahAJAuHD:;d:;d:d;D::!11on1oneon232oJDFOJOD'd:D;dpd;:D;dd
quote:Op zondag 16 april 2006 16:13 schreef heiden6 het volgende:
Komt een tweaker in een cafe.
quote:Op zondag 16 april 2006 16:33 schreef Jaco90 het volgende:
Lopen 2 idioten over straat zegt de een tegen de ander: Mag ik in het midden lopen?
WHAHAHhahahAJAuHD:;d:;d:d;D::!11on1oneon232oJDFOJOD'd:D;dpd;:D;dd
Toen ik vet jong was hadden we is met een groep knulletjes heel veel bakker-grapjes bedacht, nieuwe zegmaar, en deze was er 1 van. 6jaar lang vertel ik deze al rond, grappig hoe zo'n mopje de wereld rond gaatquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:10 schreef roze-meisje het volgende:
komt een man bij de bakker
zegt hij: ik zou graag een wit brood willen
bakker: sorry we hebben alleen bruin brood
man: oohh maakt niet uit ben toch met de fiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lovin' one another let the good things be,
Life should make you feel so happy.
Everyone is easy, happy and free
We should live together in harmony.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
en daardoor weer welquote:Op maandag 17 april 2006 09:49 schreef YoshiBignose het volgende:
zo slecht, dat het niet eens geniaal is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |