BWAHAWHWA die is idd goedquote:Komt Jezus bij de bakker...
Bakker: Pas op, de vloer is nat.
Jezus: No problem.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:46 schreef gtsmrt het volgende:
komt een giraf bij de bakker
giraf: een brood graag
bakker: wit of bruin
giraf: maakt niet ui ik ben toch op de brommer
quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:10 schreef roze-meisje het volgende:
komt een man bij de bakker
zegt hij: ik zou graag een wit brood willen
bakker: sorry we hebben alleen bruin brood
man: oohh maakt niet uit ben toch met de fiets
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
quote:Op zondag 16 april 2006 14:19 schreef Maikuuul het volgende:
Zoeen gast wilde gister iets pikken in de C1000
Hij rende terug de winkel in
Wat viel er uit zijn jas ?Doet me denken aan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uit Artis is een beer ontsnapt!
Een beer ontsnapt? Ja een beer ontsnapt!
Hij heeft bij Albert Heijn gegapt, tjonge wat een boef!
Een honingpot en een krentencake
en zuurtjes voor een hele week
een groot pak sprits voor bij de thee
dat nam-ie allemaal mee!
Nu ligt hij languit op zijn rug
Op zijn rug? Ja op zijn rug!
En wil nooit meer naar Artis terug, tjonge wat een boef!
Maar ja, dat is geen mop maar een mopje muziek en bovendien niet zo slecht dat het geniaal is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 april 2006 15:42 schreef MartijnTP het volgende:
Gaat een varken naar een stopcontact. Wat zegt ie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 april 2006 15:42 schreef MartijnTP het volgende:
Gaat een varken naar een stopcontact. Wat zegt ie?Niks, want een varken kan niet praten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Children of the night. What music they make.
Het gaat om het ideequote:Op zondag 16 april 2006 16:01 schreef Devlinsect het volgende:
Komt er een marokkaan bij de kassa...
..zegt die kassa: ruim je het ook even op!quote:Op zondag 16 april 2006 16:01 schreef Devlinsect het volgende:
Komt er een marokkaan bij de kassa...
Komt een man bij de dokter. Zegt de dokter, 'meneer, ik heb slecht nieuws, u heeft een kwaadaardige tumor en alzheimer'. Zegt die man 'phew, ik was al bang dat ik kanker had ofzoquote:Op zondag 16 april 2006 13:49 schreef Erwtensoep het volgende:
Komt een man bij de dokter
Dokter ik denk dat ik aids heb.
Ja dat kan wel kloppen, ik had de naalden niet schoongemaakt.
Das geen slechte mop.quote:Op zondag 16 april 2006 16:13 schreef heiden6 het volgende:
Komt een tweaker in een cafe.
Jij vindt hem wel grappig?quote:
quote:Op zondag 16 april 2006 16:33 schreef Jaco90 het volgende:
Lopen 2 idioten over straat zegt de een tegen de ander: Mag ik in het midden lopen?
WHAHAHhahahAJAuHD:;d:;d:d;D::!11on1oneon232oJDFOJOD'd:D;dpd;:D;dd
quote:Op zondag 16 april 2006 16:13 schreef heiden6 het volgende:
Komt een tweaker in een cafe.
quote:Op zondag 16 april 2006 16:33 schreef Jaco90 het volgende:
Lopen 2 idioten over straat zegt de een tegen de ander: Mag ik in het midden lopen?
WHAHAHhahahAJAuHD:;d:;d:d;D::!11on1oneon232oJDFOJOD'd:D;dpd;:D;dd
Toen ik vet jong was hadden we is met een groep knulletjes heel veel bakker-grapjes bedacht, nieuwe zegmaar, en deze was er 1 van. 6jaar lang vertel ik deze al rond, grappig hoe zo'n mopje de wereld rond gaatquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:10 schreef roze-meisje het volgende:
komt een man bij de bakker
zegt hij: ik zou graag een wit brood willen
bakker: sorry we hebben alleen bruin brood
man: oohh maakt niet uit ben toch met de fiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lovin' one another let the good things be,
Life should make you feel so happy.
Everyone is easy, happy and free
We should live together in harmony.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
en daardoor weer welquote:Op maandag 17 april 2006 09:49 schreef YoshiBignose het volgende:
zo slecht, dat het niet eens geniaal is.
quote:Op maandag 17 april 2006 18:57 schreef Luiaerdt het volgende:
Vent loopt naar een man toe
ey ben jij eric hulzebos
nee?, ik dacht al je leek er ook helemaal niet op.......ende.
Komt er een man bij de bakker.quote:Op maandag 17 april 2006 20:27 schreef faberic het volgende:
Komt een man bij de bakker
man: mag ik een broodje poep
bakker: poeperdepoep
man: hoi
bakker: 1 euro
Hou je mondquote:
Maikull auwe lobbes,quote:Op maandag 17 april 2006 01:27 schreef Maikuuul het volgende:
Belt een rij-instructeur aan bij zijn leerling.
Ze doet aan en gaan op de "velocipede" zitten.
Ze zegt: ey ik kom niet vooruit.
Klopt zegtie met het wiel tussen zijn benen, nu sta je in de fietsenstalling
Einz einz![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik vind dat alles wat maikuuul zegt zo triest is dat het ubergeniaal isquote:Op maandag 17 april 2006 22:50 schreef Mailbox het volgende:
[..]
Maikull auwe lobbes,
Wat een slechte mop, Brilliant? Neej!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is blauw met drie strepen en vliegt door de kerk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And God said, "Let there be light," and there was light.
Bon said, "Let there be Rock! " And there were fifteen million fingers learning how to play
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:08 schreef ummagumma het volgende:
Het is rood en vliegt door de 2e Kamer?Zegt Wouter Bos: Ik zie het verband nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And God said, "Let there be light," and there was light.
Bon said, "Let there be Rock! " And there were fifteen million fingers learning how to play
quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:18 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Wat is het verschil tussen een buitenlander en fles zonnebrandolie?saai, die heb je van theo maassen gejatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.koffie?
Nee, een Citroën!
quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:43 schreef GijsXL het volgende:
Je krijgt de groeten van Peter!
Welke Peter?
-Peterselie-
En ook de groeten van Connie!
Welke Connie?
-Coniefeer-
Nee, die heb ik van iemand anders gejat en die kan het best van Theo gejat hebben.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:00 schreef gtsmrt het volgende:
[..]
saai, die heb je van theo maassen gejat
And God said, "Let there be light," and there was light.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:08 schreef ummagumma het volgende:
Wie mag de achterkant van onze koniging likken?Je vertelt hem verkeerd apekop!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij gaat zo:
Wie is de goedkoopste hoer van Nederland?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:12 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je vertelt hem verkeerd apekop!
Hij gaat zo:
Wie is de goedkoopste hoer van Nederland?Dan is die inderdaad een stuk leukerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:24 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
het verschil tussen een wc en een wasbakHeheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd van een lijntje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom nummert een vrouw haar benen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is de overeenkomst tussen een vrouw en ruitenwissers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And God said, "Let there be light," and there was light.
Bon said, "Let there be Rock! " And there were fifteen million fingers learning how to play![]()
wat is het verschil tussen een vrouw en een frikandel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facts don't care about your feelings![]()
hee, een Chinees... met een brilVerdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?![]()
Hoeveel mannen zijn er nodig om een parket van 100 vierkante meter te boenen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd van een lijntje.![]()
Hoe noem je 10 vrouwen die achter elkaar lopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarom heeft een vrouw 1 hersencel meer dan een koe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat moet je doen als je vrouw de kamer in komt lopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het ideale gewicht van je schoonmoeder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat moet je doen als je schoonmoeder tegen het raam klopt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And God said, "Let there be light," and there was light.
Bon said, "Let there be Rock! " And there were fifteen million fingers learning how to play![]()
quote:Op maandag 17 april 2006 18:57 schreef Luiaerdt het volgende:
Vent loopt naar een man toe
ey ben jij eric hulzebos
nee?, ik dacht al je leek er ook helemaal niet op.......ende.
![]()
![]()
![]()
Het vliegt door de lucht; een vogel!![]()
![]()
Wat is het verschil tussen een dood vogeltje?
Z'n ene vleugel is even lang.
Wat is het verschil tussen een krokodil?
Des te groener des te zwemt ie.
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is het toppunt van Plas & Poep Sex?
Bejaarden die elkaar de stoma leeg likken!Amsterdam begint met een "a" en eindigt met een "e"![]()
Van een Turkse collega van me:
Een Turk en een Marokkaan gaan samen naar de markt. De Turk koopt zeven nieuwe onderbroeken, de Marokkaan twaalf. Vraagt die Marokkaan; waarom koop je er zeven? "Nou gewoon... maandag, dinsdag, woensdag... waarom heb jij er dan twaalf genomen?" "Eehm...januari, februari, maart, april..."As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."![]()
Maar wel een leuke slechte mopquote:Op woensdag 19 april 2006 23:53 schreef heiden6 het volgende:
Van een Turkse collega van me:
Een Turk en een Marokkaan gaan samen naar de markt. De Turk koopt jat zeven nieuwe onderbroeken, de Marokkaan twaalf. Vraagt die Marokkaan; waarom koopt jat je er zeven? "Nou gewoon... maandag, dinsdag, woensdag... waarom heb jij er dan twaalf genomen?" "Eehm...januari, februari, maart, april..."![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:34 schreef donroyco het volgende:
De cursus rietdekken ging laatst niet door....oohh die heb je gejat van me ondertitelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.![]()
quote:Op donderdag 20 april 2006 22:44 schreef PteV het volgende:
Zanger met hele zwaren ballen...
Gerard Bowling!
![]()
dit topic blijft terug komen
die van de schoonmoeders waren mooi man![]()
![]()
Te lui om zijn avatar te veranderen.![]()
Man 1 (in de trein) slaat met zo'nbakkes zijn puzzelboekje dicht en smijt het voor hem op het tafeltje.
Man 2 (tegenover hem): 'Wat is er aan de hand?'
Man 1: 'Ik geef het op hoor, ik kom er niet meer uit..'
Man 2: 'Nou als we nou eens samen kijken, misschien gaat het dan wel!'.
Man 1 (slaat boekje weer open): 'Even kijken... vrouwelijk geslachtsdeel, 6 letters, begint met een V..'.
Man 2: 'Horizontaal of verticaal?'
Man 1: 'Horizontaal.'
Man 2: 'Ja, dan zou ik het idd ook niet weten!'.
,
,
,
,
.
.
![]()
hij is dan wel niet slecht, maar wel geniaalquote:D'r komt een man een cafe binnen, en in de hoek zit een paard met een grote pot geld ernaast. De man vraagt aan de barman "waarom zit het paard met het geld daar dan?". Waarop de barman antwoord "Als je het paard aan het lachen brengt, mag je de pot met geld meenemen." De man neemt het paard mee naar buiten en even later komt de man met een lachend paard binnen.
De volgende week komt dezelfde man weer binnen, en het paard zit nog steeds te lachen met een nog grotere pot geld ernaast.De man vraagt nogmaals "Waarom zit het paard met het geld daar dan?". Zegt de barman "Als je het paard aan het huilen krijgt mag je het geld meenemen" De man gaat weer naar buiten en komt even later met het paard naar buiten. Vraagt de barman "Hoe krijg je dat nou voor mekaar, eerst laten lachen en dan laten huilen". Zegt de man "Vorige week zei ik dat ik een grotere lul had dan hem, vandaag liet ik het zien"___
{o,o}
|)__)
-"-"-![]()
waarom heeft 'n vrouw 4 hersencellen??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die is wel goedquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:00 schreef Guidow het volgende:
hij is dan wel niet slecht, maar wel geniaal
[..]![]()
Het is groen en het is vrolijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oude klassieker maar wel goed.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:00 schreef Guidow het volgende:
hij is dan wel niet slecht, maar wel geniaal
[..]Remlof is een Spellings Nsb'er![]()
how many feminists does it take to change a lightbulbSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is het ergste aan het verkrachten van een kind van vijf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Does the name Dr Pavlov ring a bell?![]()
Komt Marc Dutroux bij de hemelpoort en wil naar binnen.
Petrus houd hem tegen en zegt: God wil jouw helemaal niet spreken...
Dutroux: Ik kom ook niet voor god, maar voor het kinneke Jesus.
What do you call a black guy who flies a plane?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: