quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:15 schreef Spleasure het volgende:
Het is zwart en als het uit de boom valt is je kachel stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.13 December 2004.
Gooit 'ie vervolgens z'n hoed in de lucht, gooit ' ie mis!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:55 schreef DeFlip het volgende:
ZIT ER EEN BELG OP DE GROND VALT IE ER VAN AF!!!!!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Children of the night. What music they make.
vond ik wel leuk, ik lee moppen altijd met het idee dat het in het echt gebeurt.quote:Komt een man bij de bakker
Bakker: Wat kan ik voor je doen?
Man: HAHAHAHA, IK HEB JE MOEDER GENEUKT!!!
Bakker: Rot op pa, ik ben aan het werk.
En dan?quote:Op woensdag 12 april 2006 19:28 schreef -skippybal- het volgende:
Komt Pim Fortuyn bij de kapper.....![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 17:42 schreef Gesloten het volgende:
Ken je de mop van de mummie?ik snap hem nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hij is inderdaad slechtquote:Op woensdag 12 april 2006 20:25 schreef MaLo het volgende:
Een koe en een paard zitten in een boom te kaarten.
Komt er een ei voorbij vliegen.
Vraagt de koe aan het ei: hee doe je mee?
Nee zegt het ei, ik moet naar de kapper.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
Zitten 2 koeien in een boom te kaarten.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:25 schreef MaLo het volgende:
Een koe en een paard zitten in een boom te kaarten.
Komt er een ei voorbij vliegen.
Vraagt de koe aan het ei: hee doe je mee?
Nee zegt het ei, ik moet naar de kapper.![]()
Nee he, eigenlijk nietquote:Op woensdag 12 april 2006 20:27 schreef bier_hier het volgende:
[..]
hij is inderdaad slecht
maar valt iig niet onder de categorie geniaal![]()
Dan zet hij z'n playstion uit.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:45 schreef manny het volgende:
wat doet een nederlander nadat hij wereldkampioen voetbal is geworden ?
je was mezelf te snel afquote:Op woensdag 12 april 2006 20:45 schreef mrPanerai het volgende:
playstation uitzetten???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |