SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe noem je iemand die veel jat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe noem je iemand die allebei doet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Children of the night. What music they make.![]()
Ik ben een paar weken terug lid geworden van de Anonieme AlcoholistenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog zo een, vandaag gehoord bij Duitsquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:34 schreef DeHovenier het volgende:
Hoe noem je iemand die veel in de fik steekt?
Hoe noem je iemand die veel jat?
Hoe noem je iemand die allebei doet?:
Wat doet een pyromaan? Steekt dingen in de fik. Wat is een pedofiel? Iemand die kinderen neukt.
Wat doet een pedomaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doet een pyrofiel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
![]()
Pyro-pedo-kleptoracist:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:38 schreef Zeurberus het volgende:
Het is geel en gaat terug in de tijdDaar heeft iedereen wel een variatie op denk ik. Bij ons was het altijd 'de bus naar Katwijk'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ontopic:
Het is rood en het vliegt door de lucht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar toch niet helemaal.![]()
het is grijs en het verkouden..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit keer zonder signature![]()
Zitten 2 Sinterklazen (is dat met een Z ???) in de bar een biertje te drinken. Zegt de ene sinterklaas: koop voor mij nog is een biertje. Zegt de ander: Ja hallo, ik ben sinterklaas niet.
Facts don't care about your feelings![]()
Het is iig niet met een S.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:47 schreef YoshiBignose het volgende:
Zitten 2 Sinterklazen (is dat met een Z ???) in de bar een biertje te drinken. Zegt de ene sinterklaas: koop voor mij nog is een biertje. Zegt de ander: Ja hallo, ik ben sinterklaas niet.![]()
Das siellugquote:Op woensdag 12 april 2006 16:05 schreef DeHovenier het volgende:
Is idd met een z.
Het is geel en je kan erop staan.
![]()
![]()
Maar wel humorrrrr![]()
Komt een marrokaan bij de kassaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 16:20 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Das siellug![]()
Maar wel humorrrrr![]()
Komt een marrokaan bij de kassaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Komt er een marokkaan bij de FerraridealerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Children of the night. What music they make.![]()
quote:Komt een marrokaan bij de kassaDie is opzich al best vaak gepost volgens mij, maar Marokkaan-grappen zijn ook gewoo goetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het is oranje en het weet t niet zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 16:38 schreef DeHovenier het volgende:
Komt er een marokkaan bij de FerraridealerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oke de laatste dan
Komt er een marokkaan aangifte van diefstal doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 16:40 schreef Blauwbaard het volgende:
[..]
Die is opzich al best vaak gepost volgens mij, maar Marokkaan-grappen zijn ook gewoogewoon goetgoed![]()
![]()
Komt er een marrokaan bij het reisbureau
Zegt die baliemedewerkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het zingt en smaakt naar slecht etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 17:13 schreef mrPanerai het volgende:
het zingt en smaakt naar slecht etenIk snap hem nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 17:13 schreef mrPanerai het volgende:
het zingt en smaakt naar slecht etenhahahahHAHAHhahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat moet je anders?![]()
Ken je de mop van de mummie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 17:42 schreef Gesloten het volgende:
Ken je de mop van de mummie?veels te ingewikkeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op een doordeweekse zaterdagmiddag......![]()
komt een man bij de dokter.
dokter zegtie: als ik met me vinger op me been druk doet het zeer
als ik met vinger op me hoofd druk doet het zeer
o zegt de dokter : zie het al, zere vinger
Op een doordeweekse zaterdagmiddag......![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:15 schreef Spleasure het volgende:
Het is zwart en als het uit de boom valt is je kachel stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.13 December 2004.![]()
Gooit 'ie vervolgens z'n hoed in de lucht, gooit ' ie mis!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:55 schreef DeFlip het volgende:
ZIT ER EEN BELG OP DE GROND VALT IE ER VAN AF!!!!!!!!!!!!![]()
Gaat 'ie daarna met z'n goudvis naar de dokter, zegt die dokter:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Children of the night. What music they make.![]()
vond ik wel leuk, ik lee moppen altijd met het idee dat het in het echt gebeurt.quote:Komt een man bij de bakker
Bakker: Wat kan ik voor je doen?
Man: HAHAHAHA, IK HEB JE MOEDER GENEUKT!!!
Bakker: Rot op pa, ik ben aan het werk.
maar de meeste moppen zijn inderdaad *lachen omdat je de verteller niet teleur wilt stellen* grappig.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Komt Pim Fortuyn bij de kapper.....
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor![]()
En dan?quote:Op woensdag 12 april 2006 19:28 schreef -skippybal- het volgende:
Komt Pim Fortuyn bij de kapper.....![]()
![]()
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 17:42 schreef Gesloten het volgende:
Ken je de mop van de mummie?ik snap hem nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Er lopen 2 hele verschillende mannen die goedgekleed zijn maar toch niet zo aardig door het bos,
Zegt de ene redelijk goed geklede man tegen de andere iets betere geklede man,
Wat zie jij er belachelijk uit, Zegt die andere iets beter geklede man.
Ik hou van citroenen en jij?
HAHhAHAHAHaHhahahaHaHAhA![]()
![]()
Een koe en een paard zitten in een boom te kaarten.
Komt er een ei voorbij vliegen.
Vraagt de koe aan het ei: hee doe je mee?
Nee zegt het ei, ik moet naar de kapper.![]()
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
hij is inderdaad slechtquote:Op woensdag 12 april 2006 20:25 schreef MaLo het volgende:
maar valt iig niet onder de categorie geniaal![]()
![]()
Wat is het verschil tussen een Duitser en een homo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)![]()
Zitten 2 koeien in een boom te kaarten.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:25 schreef MaLo het volgende:
Komt er een paard voorbij vliegen, en dan nog een, en dan nog een.
Zegt de ene koe tegen de andere...
volgens mij zit er hier ergens nest.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee he, eigenlijk nietquote:Op woensdag 12 april 2006 20:27 schreef bier_hier het volgende:
[..]
hij is inderdaad slecht
maar valt iig niet onder de categorie geniaal![]()
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
wat doet een nederlander nadat hij wereldkampioen voetbal is geworden ?proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Dan zet hij z'n playstion uit.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:45 schreef manny het volgende:
wat doet een nederlander nadat hij wereldkampioen voetbal is geworden ?
( grap tegen vd Vaart gemaakt in kleedkamer HSV )proberen is de eerste stap naar falen
je was mezelf te snel afquote:Op woensdag 12 april 2006 20:45 schreef mrPanerai het volgende:
playstation uitzetten???proberen is de eerste stap naar falen
Wat doe je met een marokaan die op zaterdagavond uitgaat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
misschien is hij al geweest
Er staat een koe in de wij te grazen,
komt er een duif voorbij vliegen en die schreeuwt:'ROEKOE KUTKOE'
zegt de koe:'STERVENDE HOERENKANKERKACHEL STERF NOOB', en ohja hij zei ook nog:'roeduif'
The Fok! (short) Movie Award Doe mee!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: