Nou loop ik ook stage, maar tijd om hier over na te denken heb ik nietquote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:22 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Zoiets heet stage op het gemeentehuis... Inderdaad nogal veel vrije tijd ja![]()
jij hebt alleen maar tijd om te posten, nadenken zit er niet meer bijquote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou loop ik ook stage, maar tijd om hier over na te denken heb ik niet![]()
Die zijn er dan ook allang. Er zijn apparaatjes in de vorm van een sigaret waar je nicotine mee kunt inademen. Of ze nog op de markt zijn weet ik niet, het was geen succes.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:13 schreef Yozzz het volgende:
Ze kunnen een schaap dupliceren, een oor op een muis bouwen en een gezicht transplanteren. Wanneer gaan ze nou eens sigaretten uitvinden die NIET stinken?![]()
Sssst, dat hoeft niet iedereen te wetenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:41 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
jij hebt alleen maar tijd om te posten, nadenken zit er niet meer bij![]()
oh oh sorryquote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sssst, dat hoeft niet iedereen te weten![]()
Zie jij iedereen in een café al met zo´n ding lopen?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:42 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Die zijn er dan ook allang. Er zijn apparaatjes in de vorm van een sigaret waar je nicotine mee kunt inademen. Of ze nog op de markt zijn weet ik niet, het was geen succes.
En anders kun je deze nog krijgen
The Nicotine Inhaler
Lijkt me niet......quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:31 schreef het.ismij het volgende:
Gemeentehuizen zijn goed!@!
Ingehuurde ambtenaar meld zich.
Maaruh ja,.. goede vraag indd van ts.
Dat wordt er ws ook weer voor dat iedereen weer overal mag roken!! omdat het dan niet meer stinkt!!
Gat in de markt lijkt me zo?
Daar kunnen ze ook vast wel wat aan doen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:34 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Lijkt me niet......
Kankerverwekkend enzo!
Van pepernoten ookquote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:35 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Daar kunnen ze ook vast wel wat aan doen.
En al dat gelul met kankerverwekkend meoten we maar is ene keer mee stoppen.
Zelfs van em melk kan k kanker krijgen
Pff k geef mezelf nog een jaar. max 2quote:
Daarna hebben we eindelijk rustquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:00 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Pff k geef mezelf nog een jaar. max 2
Ja sry,..quote:
Hé, jammerquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:04 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Ja sry,..
sneller zal het ws niet worden.
Wat zeur je dan over sigaretten?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
Weet je wat pas echt stinkt ?
Een rokerslong die je moet ontleden.
huh ?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat zeur je dan over sigaretten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |