* Toeps wordt al bang...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:11 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vond het gisteren wel interessant om te zien hoe ze die wenbrauwen omhoogplakten. Die ga ik onthouden voor wanneer ik weer een shoot ga doen
Jou heb ik laatst al mishandeld met make-upquote:
Reclame! En bij het oplezen van die prijzen zie je de kandidaten telkens als op commando weer verrukt en blij kijken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:22 schreef Nuna het volgende:
Waarom moeten ze nu elke keer weer die 'prijzen' opnoemen. Dat weten we nu wel een keer. En ook dat Janice vroeger een topmodel is geweest.
Ik denk dat dat de voorwaarde is waarbij de show die prijzen mag uitdelenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:22 schreef Nuna het volgende:
Waarom moeten ze nu elke keer weer die 'prijzen' opnoemen. Dat weten we nu wel een keer. En ook dat Janice vroeger een topmodel is geweest.
Michelle heeft géén lelijk hoofd. Kijk naar die foto van vorige week en van volgende week, hallo.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:27 schreef izzypizzy het volgende:
1 ding snap ik niet...wat vinden jullie zo geweldig aan Michelle?? Ze heeft een lelijk hoofd en een mannenlichaam.... Niet gek dat ze dan op de meeste foto's op een drag queen lijkt... ik snap ook gewoon niet dat ze er nog steeds in zit![]()
K was trouwens wel jaloers toen Janice dat mocht doen bij Nigel!!![]()
Dat was een beetje jammer ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:32 schreef Nuna het volgende:
Michelle heeft ook zo'n irritant accent. Echt zo zeurderig. En gisteren moest ze alwéér huilen
Hahahahhha blame het maar op de make upquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Michelle heeft géén lelijk hoofd. Kijk naar die foto van vorige week en van volgende week, hallo..
Michelle heeft géén mannenlichaam. Ze heeft een mooi figuur, fijne lijn en hele goede benen..
Michelle lijkt níét op een drag queen, behalve gister, maar dat lag aan de make-up.. Michelle.
.
Eens!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Michelle heeft géén lelijk hoofd. Kijk naar die foto van vorige week en van volgende week, hallo..
Michelle heeft géén mannenlichaam. Ze heeft een mooi figuur, fijne lijn en hele goede benen..
Michelle lijkt níét op een drag queen, behalve gister, maar dat lag aan de make-up.. Michelle.
.
En dat haar is de schuld van het programma, niet haar keuze.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:39 schreef Lienekien het volgende:
't Enige is dat vreselijke geblondeerde haar, waar nu de uitgroei ook nog eens zo duidelijk zichtbaar wordt. Ook steekt het zo lelijk af bij dat peroxidekapsel als Michelle weer eens een rode kop krijgt.
Maar Janice reageerde wel op haar met: 'zo heb ik me de eerste jaren ook gevoeld'.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dat haar is de schuld van het programma, niet haar keuze.
Ik vind Michelle ook mooi op foto's! Alleen moet ze niet gaan huilen, ze lijkt wel een emotioneel wrak op het moment. Ik vraag me heel erg af of ze het harde leven van een model wel aankan, het lijkt er niet op.
Nou kan me wel iets bij voorstellen,voel je je zo goed naar al die weken is je foto weer niet goed(daarbij de zenuwen of je eruit moet).Maar idd zo gaat het in de modelenwereld.Denk wel dat er veel modellen zijn die daar last van hebben(gehad),zelf Janice!!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dat haar is de schuld van het programma, niet haar keuze.
Ik vind Michelle ook mooi op foto's! Alleen moet ze niet gaan huilen, ze lijkt wel een emotioneel wrak op het moment. Ik vraag me heel erg af of ze het harde leven van een model wel aankan, het lijkt er niet op.
Nou een monster. Ik vind d'r iig ook niks hebben. Geen mooi gezicht, maargoed, het gaat erom hoe fotogeniek ze is natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:56 schreef izzypizzy het volgende:
ik begrijp het egt niet...ben ik dan de enige die gewoon ziet dat ze een monster is???![]()
*meldtquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:56 schreef izzypizzy het volgende:
ik begrijp het egt niet...ben ik dan de enige die gewoon ziet dat ze een monster is???![]()
naomi campbell al eens zonde rmake up gezienquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:51 schreef MiLalaa het volgende:
ik vind Michelle alleen mooi op foto's, dus als ze lagen makeup op heeft. Dan is ze inderdaad erg goed.
Maar hoeft een goed model er zonder makeup niet goed uit te zien? Als ze gewoon in dat huis rondloopt met dat gele haar, rode kop en toegeknepen schuine ogen vind ik het maar niks.
Jij je zin het is een monsterquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:56 schreef izzypizzy het volgende:
Ook wel typisch Amerikaansquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Reclame! En bij het oplezen van die prijzen zie je de kandidaten telkens als op commando weer verrukt en blij kijken.
gisteren kwamen er ook een aantal foto's van Tyra voorbij dat ze er niet al te florisant uitzag hoor.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:56 schreef izzypizzy het volgende:
Nee, maar wij zitten niet bij ANTM hequote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
gisteren kwamen er ook een aantal foto's van Tyra voorbij dat ze er niet al te florisant uitzag hoor.
Ben jij op elk moment van de dag mooi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |